killler89

Zestawy naprawcze Renault 95.14 mwm

Polecane posty

killler89    0

Witam niestety w mojej renówce zaczęło coś stukac w silniku w sobotę szybka akcja zdjęty dół i góra i tłok na pierwszym cylindrze od chłodnicy strasznie wypalony. Tuleja też pęknięta. Pozostałe tuleje w bardzo dobrym stanie widać siatkę honownicza. Wał też super stan panewki nie przegrzane cishnik w moich rękach od 6 lat ciśnienie na max obrotach dochodzi do 8 bar.Tuleja już zdemontowana i teraz pytanie jaki zestaw naprawczy wybrać z jakiej firmy? Coś patrząc na cenę/ jakość. I drugie pytanie przy okazji chce wymienić pierścienie na pozostałych cylindrach jakiej firmy wybrać? Myślałem o polskich z Prima ale nie wiem dlatego pytam.jeszcze kwestia uszczelkę pod głowicę które wybrać i jakiej grubości? Stare oo zmierzeniu mają 1.4 grubości na środku między tuleja a głowica. Proszę o podpowiedzi 

IMG_20230823_183354.jpg

IMG_20230823_183400.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

I jeszcze potrzebowal był momenty dokręcania głowic panewek korbowodowych oraz mechanizmu wyrównoważającego. Korby były dokręcone na ok 120nm ale nie wiem czy to nie za dużo. Głowice myślę ok 200 nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
12 minut temu, killler89 napisał:

I jeszcze potrzebowal był momenty dokręcania głowic panewek korbowodowych

Jeśli ci to coś pomoże

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3446259.html

9 godzin temu, killler89 napisał:

przy okazji chce wymienić pierścienie na pozostałych cylindrach jakiej firmy wybrać?

Z jakiego powodu chcesz wymieniać?

Ten tłok, masakra, prawdopodobnie od dawna leje końcówka wtryskiwacza.

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

Wszystko rozebrane wypadało by wymienić też te pierścienie przy okazji. Tłok masakra. Wszystkie wtryski ok byłem dziś u chłopa sprawdził. Może kiedyś komuś lało zrobili to i sprzedali nie wiem. Ciągnik z Francji u mnie 6 lat do zeszłego tygodnia pracował pięknie aż zaczęło stukać.

 

Co do zestawów naprawczych nic nie doradzisz?

14 godzin temu, witejus napisał:

Jeśli ci to coś pomoże

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3446259.html

Z jakiego powodu chcesz wymieniać?

Ten tłok, masakra, prawdopodobnie od dawna leje końcówka wtryskiwacza.

Widziałem ta tabele ale to 30nm dla korbowodów to chyba nie porozumienie. Moje były dociśnięte na 120 nm. 30 moimi zdaniem to stanowczo za mało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0
9 minut temu, jaco512 napisał:

Zestawy Kolbenschmidt lub Mahle

Też myślałem o kolbenschmitz. Mahle nigdzie nie widzę w ofercie do tego silnika. Orginalne tłoki były właśnie mahle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
1 godzinę temu, killler89 napisał:

Widziałem ta tabele ale to 30nm dla korbowodów to chyba nie porozumienie.

Może racz przeczytać uważnie i całość i spróbuj dociągnąć 60 stopni a zobaczysz czy mało😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0
24 minuty temu, witejus napisał:

Może racz przeczytać uważnie i całość i spróbuj dociągnąć 60 stopni a zobaczysz czy mało😅

Sprawdzę 😀w c330 ciągnąłem chyba na 135 nm dlatego tutaj byłem zdziwiony tymi momentami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
Przed chwilą, killler89 napisał:

Sprawdzę

Sprawdź, dokręć 30Nm a potem 60 stopni i zdziwisz się jaka siła jest potrzebna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj