marcin3153

renault 155.54 tractoshift, tryb awaryjny, brak półbiegów

Polecane posty

marcin3153    0
witam, posiadam problem z Renault 155.54, skrzynia tractoshift, rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy + półbiegi przy dźwigni biegów. Renault jest w trybie awaryjnym miga wykrzyknic od skrzyni, jedzie tylko do przodu na drugim polbiegu sprawdzone cewki rezystancja 11ohm, czujniki prędkości po 50ohm , na wyświetlaczu wyświetla obroty silnika, prędkość też, filtry hydrauliki 4szt nowe. zasilanie do cewek dochodzi 6v. w czym moze jeszcze być problem ? lub jest ktoś z okolic Turek wielkopolskie, z komputerem do tego sprzętu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Współczuje. Tego sprzętu nie chce naprawiać nikt. I wcale sie nie dziwie, bo to jest malaria. Sprawdź czy wysterowuje zawory. Czy podaje olej na odpowiednie synchro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
user88    0

Stuka w skrzyni jak włączasz jazdę na 1 i 3 połówce? Jeździłem taka w wersji 133.54 nie jest tak jak większość mówi tylko trzeba zrozumieć jak tam wszystko działa. W skrzynia pośredniej masz dwa sprzęgła mokre i zapewne w tym które odpowiada za 1i 3 półbieg skończyły się tarczki/uszczelnienia.

 

Edytowano przez user88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Skoro tak sądzisz, że te sprzęgła odpowiadają za te połowki, to nie masz pojęcia jak działa ta skrzynia.

Gdyby tak było, to najpierw by ślizgał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3153    0

nic nie stuka , poprostu wciskasz na inny polbieg to niby go wrzuci i wyrzuci ale tylko na wyświetlaczu, jak zamienię wtyczki cewek od jazdy, to do tyłu też jeździ, a więc tylko problem z połówkami lub jakimś czujnikiem, podobno powinien być jakiś dystans na czujniku indukcyjnym ktoś wie lub ma zdjęcie jak to powinno wyglądać? dodam jeszcze że mam , prawej strony jakby rozdzielacz z cewka i taki plastikowy POwer Valve, przy silniku i dochodzą do niego wężyki od hydrauliki i tam nie ma w ogóle napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj