Moriss97

Hydraulika Renault 113.14

Polecane posty

Moriss97    0

Witam! Wszystkich. 

Mam pytanie odnośnie wyjść hydraulicznych i rozdzielacza. W renault 113.14. ^86 rok.

Mam 2 wyjścia. Pod dźwignią 1,2 A 3 dźwignią jest ale nie ruchoma tak jakby nikt jej nie używał. A muszę podłączyć pracę. 1 wyjście na podbierak A drugie to para na klapę. 

Pytanie brzmi jak to rozwiązać. ? Ruszy ta 3 dźwignią? Czy zastosować jakas przejściówkę jak na podleczenie klapy? 

 

Dodam e czytalem inne tematy odnośnie tych ciagnikow. I nie znalazłem rozwiązania. 

Pozdrawiam i dziekije za pomoc.

16855205664414353433962599012934.jpg

Jeszcze dodatkowe foto

16855207510517985211329965294343.jpg

16855210336706583708616646048060.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    155

Zobacz gdzie ta wajcha tylna co nie chodzi jest wpięta.Ta z tych trzech od hydr.zewn.

Bo z płyty tylnej jedne wyjscia widzę są czynne a te po prawej takie inne jakieś.

Tu sobie porównaj.

Jakoś tak jakby za mało o rozdzielacz jest ale może tak wydaje się tylko ze zdjęcia.

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
23 godziny temu, MarcinKa napisał:

Zobacz gdzie ta wajcha tylna co nie chodzi jest wpięta.Ta z tych trzech od hydr.zewn.

Bo z płyty tylnej jedne wyjscia widzę są czynne a te po prawej takie inne jakieś.

Tu sobie porównaj.

Jakoś tak jakby za mało o rozdzielacz jest ale może tak wydaje się tylko ze zdjęcia.

Dziękuję za poradę. Ale już ogarnąłem. Zapieczona wajcha. Nikt nie używał nawet przy rodzielaczu jeszcze farba była. 

Rozebrałem wszytko i jest. Tamte euro gniazda to od pary - wajcha  2

3 kto się ruszala. To tamte dwie wtyczki po prawej. Od chamulca. Hydraulicznego.

Aa 1 to kiper. Ale ktos juz przewód sciagnal jak będę chciał to zrobię 3pare sobie . I po problemie teraz wszystko na eurozlaczki i bajka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    155

Od hamulca to ta nabardziej po prawej.

Za to ta z lewej na górze na skraju to wolny spływ czy jednostronne działanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
28 minut temu, MarcinKa napisał:

Od hamulca to ta nabardziej po prawej.

Za to ta z lewej na górze na skraju to wolny spływ czy jednostronne działanie?

Jak wkręcę gniazda napisze i fotkę wstawie. Każdy to wszystko wygląda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0

Wszystko opisane. 

Od lewej do prawej. 

1 - wajcha - kiper. Jednostrony

2 - wajcha- para. 

3 - wajcha- para. 

4 wyjście hamulców

I komplet jest 😁

16860687898736900284045388222998.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj