krzys111

Nakrętka wałka przedniego napędu

Polecane posty

krzys111    102

Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8060
11 minut temu, krzys111 napisał:

Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.

Jeśli masz na myśli nakrętkę wałka ataku to dokręć ją i spawarką złap w dwóch miejscach punktowo. 

U siebie tak zrobiłem i spokój. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8060
1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Myślałem dwie nakrętki założyć lub dorobić podkładkę kontrującą. 

Robiłem i tak ale z czasem też się odkręcała. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    102
9 godzin temu, PRIMO napisał:

Jeśli masz na myśli nakrętkę wałka ataku to dokręć ją i spawarką złap w dwóch miejscach punktowo. 

U siebie tak zrobiłem i spokój. 

Sposób pewny ale co jeśli trzeba będzie ją odkręcić np. przy awarii mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Próbowałeś z klejem do gwintów czerwonym? W razie awarii i tak części będą do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8060
1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Sposób pewny ale co jeśli trzeba będzie ją odkręcić np. przy awarii mostu?

Właśnie cały minus tego. 

A jeszcze jedno, tą nakrętkę zabezpieczałeś zaginając ten kołnierz w te wcięcia wałka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    102

Myślałem o tym, ale ten kołnierz jest gruby i jest w nim gwint. Na allegro znalazłem podkładkę zabezpieczającą i zastanawiam się nad podkładką lub sam dorobić taką podkładkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8060
33 minuty temu, krzys111 napisał:

Myślałem o tym, ale ten kołnierz jest gruby i jest w nim gwint. Na allegro znalazłem podkładkę zabezpieczającą i zastanawiam się nad podkładką lub sam dorobić taką podkładkę.

I masz przyczynę odkręcania się nakrętki. 

Właśnie ten gruby kołnierz trzeba zaklepać w te wypustki na wałku ataku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    102
11 minut temu, PRIMO napisał:

I masz przyczynę odkręcania się nakrętki. 

Właśnie ten gruby kołnierz trzeba zaklepać w te wypustki na wałku ataku. 

Chyba tak zrobię. Dzięki😀

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
    • Przez bialy2005
      Witam kolegów. Mam ochotę przerobić w 3512 układ na hydroststyk bo kolumna sie rozsypała i koszt naprawy to minimum 500-600zł a zapewni i tak będzie lipa po zrobieniu. Ogólnie sprawa prosta orbitrol, pompa, siłownik troche przewodów, ale jest problem z drązkami kierowniczymi. Co i jak zrobić żeby połączyć przednie koła tak jak jest np w zetorach czy chyba c 360 ??
       
      Może ktoś juz robił taki nr w 3512 lun MF 255 i może mi podesłać fotki lub podpowiedzieć jak to najlepiej rozwiązać. Dodam że ciągnik ma założonego tura z rama pod silnikiem.
       
      Powód Edycji: literówki, edytowane przezNikita_Bennet
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj