Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

no stronka jest fajna ;) Czasem w robocie z niej korzystam.

 

A co do wpisowego - mi krzyknęli tyle w TUW że taniej wyszło w PZU pozostać przez to wpisowe.

 

Co do jednego terminu za OC pojazdów to policzyłem sobie że u mnie jest to 400-500PLN max rocznie.Tyle mogę dać jednorazowo i nie łazić co miesiąc a przy negocjacjach na przyszły rok jest łatwiej. Jutro lub w piątek pojadę i podpytam w dwóch centrach ubezpieczeniowych co mogą mi dać i jeszcze raz nawiedzę PZU i może concordię bo czytając to większość z was ma TUW albo PZU.

 

 

W PZU samo OC na przyczepę i T-25 po 60zł(ojciec ma wszystkie zniżki).
dać 60 PLN a dać 35 przy 10 pojazdach to jest różnica. Może mała ale po co przepłacać? Tym bardziej że zniżki mam też wszystkie przy OC.
Opublikowano

Każda oszczędność nawet rzędu 20zł w dzisiejszych czasach jest ważna. Czytając temat powoli dochodzę do wniosku, że trzeba będzie zmienić ubezpieczyciela. Ale to aż za rok, jak wygaśnie stara polisa...

Opublikowano

pytałem w HDI, starą rozwiązujesz po zawiązaniu nowej i ponoć zwrot niewykorzystanej części jest.

Mi średnio chce się smigać co miesiąc (choć fajne dziewczyny tam są) szczególnie że mam nawet dwa OC których płatność jest w żniwa.

Opublikowano

Witam, podepnę się z moim pytaniem pod ten temat bo nie znalazłem lepszego a mianowicie jak to jest z zakupem przyczepy która nie posiada ważnego ubezpieczenia oc, słyszałem że wystarczytylko w dniu zakupu ubezpieczyć taką przyczepę i wtedy w razie gdy fundusz gwarancyjny dopatrzy się przerwy w ubezpieczeniu to ściga poprzedniego właściciela a ja jestem czysty bo w dniu zakupu przyczepa była ubespieczona, może ktoś z was przerabiał coś takiego to prosił bym o odpowiedź.

Opublikowano

Odkopię trochę temat :)

Ile płacicie obecnie za OC przyczep ?

Tydzień temu za Sanok D46, DMC - 6140 kg, ładowność 4500 kg w Pocztowe TUW zapłaciłem 44 zł przy 60% zniżek, byłem też w PZU i koleś wyskoczył mi z 90 zł :lol:  

Opublikowano

Witam

OC będzie wymagane wówczas, jak ją przerejestrujesz na siebie. Bo niektóre wydziały komunikacji wymagają polisy OC przy wydawaniu twardego dowodu.

Opublikowano

Nie prawda oc musi mieć cały czas czy bez przerwy inaczej po rejestrowaniu i ubezpueczeniu UFG się ukłoni z odpowiednio naliczoną karą. Oczywiście mowa o pojeździe który pochodzi z PL bo tu masz 1msc. na przerejestrowanie pojazd zza granicy nie jestem pewny to się nie wypowiem ale raczej rejestrujesz i ubezpieczasz kiedy chcesz

Opublikowano

@Mecha Przyczepa jest zarejestrowana na Ciebie? 

Jeśli tak, to ją ubezpiecz przed końcem tego roku. UFG karze do roku wstecz, więc jest szansa że nie zauważy braku polisy OC do końca przyszłego roku. W najgorszym przypadku zapłacisz około 900zł kary, za brak OC powyżej 14 dni.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, Mecha napisał:

Nie, ale jak się kupiło przyczepę do remontu jakiś czas temu i zapomniało.... To co teraz?

To masz jedyne wyjście wykupić ubezpieczenie 30 - 31 grudnia tak aby nowe było od 1 stycznia wtedy nikt się nie uczepi sprawdzone info z portalu o ubezpieczeniach 

A jaki rok produkcji przyczepy ?

Edytowane przez Roki212
  • Thanks 1
Opublikowano
42 minuty temu, Roki212 napisał:

To masz jedyne wyjście wykupić ubezpieczenie 30 - 31 grudnia tak aby nowe było od 1 stycznia wtedy nikt się nie uczepi sprawdzone info z portalu o ubezpieczeniach 

A jaki rok produkcji przyczepy ?

1965 bodajże 

Opublikowano

Przy takim wieku pojazdu gdy ma 40 lat i więcej od daty produkcji nie jest wymagana ciągłość OC bo jest to pojazd historyczny i nie musi mieć żółtych tablic. Jak nie jeździsz nie musisz mieć OC możesz potem nawet na taki pojazd na miesiąc kupić czyli jak chcesz się poruszać po drodze muci być OC. Więc UFG nie może się uczepić że nie ma teraz OC jak zrobisz remont, badanie i bedziesz się chciał poruszać po drogach publicznych wtedy wykupisz. Ale dla spokojności możesz zadzwonić na infolinię UFG i się podpytać bo skoro na samochód, ciągnik, motocykl przepis działa to i na taką przyczępę też powinien.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Przepisy o obowiązkowym ubezpieczeniu OC dotyczą wszystkich pojazdów, także przyczep. Tak jak napisał @Roki212 każdy pojazd starszy niż 40 lat jest według przepisów pojazdem historycznym, który nie musi mieć wykupionej polisy OC, jeśli nie porusza się po drogach publicznych.

  • Like 1
Opublikowano

Tak dla ciekawostki. Kupiłem pojazd do remontu, nie mógł przejść badania technicznego bo był niesprawny. Pani odmówiła zarejestrowania bo nie ma badania technicznego, musiałem zrobić badanie negatywne na stacji diagnostycznej( wg przepisów pojazd na lawetę), po negatywnym badaniu mogłem zarejestrować pojazd. Chore przepisy.

Opublikowano

@gustaww przepisy nie są chore. Po prostu Twój samochód nie miał aktualnego badania technicznego, które według przepisów jest wymagane przy rejestracji pojazdu. Wynik OBT (pozytywny czy negatywny) nie jest istotny. To tak jak z komisją wojskową, każdy mężczyzna musi się na nią stawić, a czy jest zdolny lub niezdolny do służby wojskowej, to i tak dostanie książeczkę wojskową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v