Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie dla uwodzicieli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
banan575    104

zawsze badz usmichniety i z jakims tematem. jak za szybko wyskoczysz to mozesz sie pozegnac z panna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

i wszysczy żyli długo i szczęśliwie..;) @olik dobrze mówi:P podoba mi sie jego podejscie do sprawy, ponieważ mam podobne:D Ale żależy od dziewczyny:\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Zetor5340. Broń boże nigdy do dziewczyny nie pisz "co tam słychać", "co tam" lub "co u Ciebie"! Bo to jest takie bezpółciowe pytanie! Wtedy dziewczyny nie wie co odpisać bo co ma ci opowiedzieć np: jeśli się do niej odzywasz po tygodniu i ma Ci opowiedzieć co robiła przez cały tydzień? Dziewczyny lubią konkrety więc jak piszesz do niej pierwszy to coś ciekawego albo od razu w pierwszym sms napisz co u Ciebie tylko pamiętaj, że nie możesz się chwalić. Jeśli ta sytuacja którą opisałeś kilka postów temu zdarzyła się naprawdę to możesz do niej napisać np: jadę na piwo, masz ochotę? ;> Wiesz musisz jej nawijać makaron na uczy albo weź jej kilka komplementów poślij ale pamiętaj żeby nie przesadzić bo co za dużo to nie zdrowo ;) Jeśli zrobisz tak jak Ci napisałem to już jest Twoja, a nawet wszystkie trzy będą Twoje ;] A i jeszcze coś ważnego! Pamiętaj, że żeby ona została Twoją to musisz się też i koleżankom podlizać bo dziewczyny nie będą chodzić z kimś kogo nie akceptują koleżanki. Jeden plus już u jej koleżanek masz bo kupiłeś im piffko więc na razie jest gitara. Pisz codziennie ale też bez przesady. Dziewczyna musi zobaczyć, że interesujesz się nią ale najlepiej jeśli dojdziesz do takiego poziomu, że to ona będzie pierwsza rano i ostania wieczorem do Ciebie pisać to możesz wskakiwać na ostatni poziom przyjacielstwa czyli: Oświadczyny :D

haha myslalby kto ze wszystkie na takie bajery pojda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    3

mam pytanie jesli dziewczyna pisze ze traktuje mnie jak kumpla to może być coś wiecęj jeszcze z tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Tutaj się powinno więcej dziewczyn wypowiadać to wiadomo by było na co trzeba zwracać uwagę,czego unikać,bo jeśli wciąż będzie tylko jedna sie wypowiadać to będzie trochę nudno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

sa dziewczyny co patrz na auto i kase, sa tez dziewczyny co chca miec normalnego chlopaka i sa tez taki co lubia sie pier....lic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to co mam sciemniac ze sa dziewczynki i dziewczyny????? sa kur....y i dziewczyny i nic ostro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mnich    11

No wiesz tutaj niechodzi o ściemnianie, niestety taka jest prawda są tzw. "labadziary", i normalne dziewczyny, niestety jest ich coraz mniej. To również działa w drugą strone są normalni, zwyczajni faceci i debile, czy mam racje? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie nie róbmy jaj, to jest poważne forum o tematyce rolniczej. A zresztą róbmy. Gdyby nie można było się śmiać to życie było by h***we. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to nie jaja to sa fakty. jezdzisz po imprezach to widzisz co sie dzieje dzieci na dyskotekach po 14-16lat napije piwo i udaje wielka dame na imprezie a potem jest placz jak jest ciaza. ale wtedy niemysli co sie moze stac bo promile we lbie szumia, a chlopaki czekaja zeby cos tylko skubnac. Tak sie dzieje na wiejskich imprezach picie, seks i zabawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najlepszy jest Terminal w Sępoólnie Krajeńskim :) każdego wpuszczają :D 14-15 latki na masce samochodowej za piwo dają :) a kumpla ostatnio dwóch gości za dupe łapali :) syff i demoralizacja ;) nie popieram mass imprez, :)

ta dyska jest do d..y, a moja dziewczyne poznałem na zabawie, nie na dysce i jest git... normalna z wioski, spokojna a że starsza to nawet lepiej bo w głowie poukładane ma a nie jak moja była, dyskoteki obwożenie du.. i pilnowanie jej pijanej... porażka ale to było dawno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×