Agro12334

Problem z półbiegami w International 585xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Agro12334    0

Witam, 

Mam problem z półbiegami w Internationalu 585XL, objawia się to że ciągnik jeździ normalnie, a za chwile nie może się samemu uciągnąć. Proszę o pomoc gdzie można szukać przyczyny tej usterki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Nie gdzie indziej tylko w okolicy wałka sprzęgłowego , kosza półbiegów i elektrozaworu..

Wykorzystaj ładna drogę lub wzniesienia do testu - jak zachowuje się ciągnik przy jeździe na zającu , jak przy żółwiu . Czy od razu następuje przełączenie , czy z opóźnieniem i czy  pojawia się szarpnięcie, czy ciągnik zatrzymuje się w czasie jazdy , i na jakim jest wówczas przełożeniu.

Tu do poczytania :

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/293869-case-4240-problem-z-napedem/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agro12334    0

Ciągnik za zającu jeździ normalnie, gdy jest na żółwiu słychać jak skrzynia głośniej pracuję, w momencie przełączenia na zająca czuć delikatne szarpnięcie. Usterka ta pojawia się raz na jakiś czas. Czy może być to spowodowane małą ilością oleju? Bo podobno jest tam osobna pompa i zbiornik oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1012

Olej jest jeden w skrzyni, nie ma innego zbiornika. Jaki olej masz zalany?  Znasz trochę angielski, można ściągnąć instrukcje napraw  do tych  ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
2 godziny temu, Agro12334 napisał:

Ciągnik za zającu jeździ normalnie, gdy jest na żółwiu słychać jak skrzynia głośniej pracuję, w momencie przełączenia na zająca czuć delikatne szarpnięcie. Usterka ta pojawia się raz na jakiś czas. 

Ale jaka usterka ,bo z powyższego tekstu nic nie wynika , wcześniej wspomniałeś coś o uciągu, na czym to polega i w jakiej sytuacji , czy szarpie i czy zwalnia w czasie jazdy pod obciążeniem?

To że skrzynia głośniej pracuje na żółwiu to normalne , bo napęd jest przekazywany na dolny wałek -( pośredni ) - większa liczba elementów,dodatkowo często hałasuje łożysko igiełkowe na dolnym walku. Szarpnięcie w momencie przełączania : normalne ,zmiana przełożenia.( gdyby szarpnęło kilka, kilkanaście sekund po przełączeniu to już niedobrze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agro12334    0

Szarpie od razu po przełączeniu, ciągnik po prostu nie może sam siebie uciągnąć jak jest rozgrzany olej, na zimnym oleju jest wszystko tak jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Coś mi tu nie pasuje w tej historii, bo napisałeś wcześniej, że na zającu jeździ normalnie, czyli rozumiem, że ciągnik zwalnia na żółwiu ?

Poza tym przy jeździe na żółwiu, układ jest mechanicznie stabilny i olej do tego układu nie dochodzi i nie ma  znaczenia jego temperatura.

Potrzeba dokładnego opisu  ,w jakiej sytuacji następuje usterka ,bo na razie brzmi to chaotycznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agro12334    0

Ciężko jest to opisać ponieważ usterka występuję raz na jakiś czas. Po kolei opisując to objawia się to tym że ciągnik nie może się uciągnąć nie ważne czy jest na żółwiu czy zającu, dopiero trzeba dodać bardzo dużą ilość gazu żeby zaczął jechać. Przestoi noc i na drugi dzień jest wszystko normalnie. Dodam jeszcze że zaczęło się tak dziać jak na zewnątrz pojawiły się przymrozki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Na początek, pomiar ciśnienia w układzie połbiegów, korek w dolnej pokrywie skrzyni ,( na ampul,gwint M12, obok wału). Na zającu - nie mniej niż 18 bar ,norma 20-22bar).na żółwiu zero , pomiary przeprowadzić na zimnym i ciepłym oleju, oczywiście na żółwiu i zającu po kilka razy przełączając. Opcji jest kilka:  od nieszczelnego elektrozaworu, zużytych - nieszczelnych pierścieni na wałku sprzęgła , po zupełnie zjechane tarczki, to z grubsza , a dalsza weryfikacja jest możliwa po pomiarze ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kolibee
      Witam, orientuje się ktoś jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego w case 845xl ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez volteno
      case mx 100c gdy używam hydrauliki  zewnetrzne to czasami  ginie  cisnienie .Nie jedzie ,nie skreca i nie podnosi,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy.Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Drobna2021
      Witajcie. Mam problem z podnośnikiem w ciągniku case cs 86. Problem polega na tym, że odrazu po odpaleniu ciągnika podnośnik sam zaczyna podnosić i podnosi do samego końca nie rozłączając się gdy już podniesie się do najwyższego poziomu. Na kontrolce diagnostycznej  mogą dioda 3 razy i za chwile 7. (3-7) czy ktoś odczyta ten kos usterki? Może ma ktos instrukcje obsługi tego ciągnika? Lub wykaz części hydrauliki tego ciągnika, zawór ehr, kody błędów, wykaz przekaźników? Proszę o pomoc. 
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj