Polecane posty

Bogdan_ja    2995

Każdy arbitrol ma wbudowane zawory... Jak miałeś opiłkowanie to musisz wszystko dokładnie po kolei wypłukać cały układ hydrauliczny i skrzynie.... A nie że robisz to na raty i coś zostawiasz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Bogdan_ja napisał:

Każdy arbitrol ma wbudowane zawory... Jak miałeś opiłkowanie to musisz wszystko dokładnie po kolei wypłukać cały układ hydrauliczny i skrzynie.... A nie że robisz to na raty i coś zostawiasz. 

Ja płukalem skrzynie wszystkie węże rozdzielacz z tylu chłodnice i trójdział nie wiedziałem ze orbitrol ma zawory

Ten zawór to to ?

E768100A-D455-4A69-8A1D-7B7855F88760.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Wypłukanie tego bez rozbierania w drobny mak i przelukania każdej dziurki /zakamarka graniczy z cudem raczej... Może kilka razy pomoże ale to  ryzyko że coś gdzieś zostanie... Takie opiłkowanie to duży problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Bogdan_ja napisał:

Wypłukanie tego bez rozbierania w drobny mak i przelukania każdej dziurki /zakamarka graniczy z cudem raczej... Może kilka razy pomoże ale to  ryzyko że coś gdzieś zostanie... Takie opiłkowanie to duży problem. 

Czyli co mam zrobić z tym orbitrolem te zawory wyczyścić czy co bo już raczej nigdzie opiłków nie ma olej nowy skrzynia i wszystko inne wypłukane a w nim raczej i dużo tego nie zostało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Mogło ci pdklepac opiłek pod zawór w arbitrolu i tracisz ciśnienie.. Sam tam zawory ustawione fabrycznie jeden przelewowy drugi chyba szokowy.... Ja tego nigdy nie kręciłem i nie rozbierałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Może ktoś kto to rozbierał Ci podpowie czy można i jak to rozebrać ewentualnie i złożyć... Pooglądaj na yt jak do tego się zabrać na początek 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

całego bym nie rozbierał tylko zawory ,policzyć obroty przy wykręcaniu choć lepiej liczyć obroty do maksymalnego oporu ,najlepiej myć nitro 

chyba 20 na zdjęciu 

Edytowano przez tomek1974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    1179

Jestes z wielkopolski?

Zawieź do korbanka i niech sie mecza,

Cos czuje ze dwa razy stracisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

To go skasują 200 za roboczogodzine. Ja nie polecam generalnie takich serwisów, tym bardziej autoryzowanych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    1179
2 godziny temu, plati napisał:

To go skasują 200 za roboczogodzine. Ja nie polecam generalnie takich serwisów, tym bardziej autoryzowanych 

To sam sie skasuje psychicznie

Sam tego nie ogarnie, albo musi szukac goscia co pojecie ma i wcale taniej od korbanka nie wezmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Nie cytuj poprzedniego postu. 

 

Da się znaleźć ogarnietych mechaników którzy kasuja za wykonanie pracy, a nie za roboczogodziny. 

Z tym że sam nie ogarnie to się zgodzę 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, pawelek98 napisał:

To sam sie skasuje psychicznie

Sam tego nie ogarnie, albo musi szukac goscia co pojecie ma i wcale taniej od korbanka nie wezmie

Wszystko się da jakoś ogarnąć jak pompa ma ciśnienie to muszę uszczelniać i czyścić zawory raczej i szukać dalej musi być w końcu ograniczona liczba rzeczy które to mogą powodować raczej 

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    1179
17 minut temu, Maseyferguson21 napisał:

Wszystko się da jakoś ogarnąć jak pompa ma ciśnienie to muszę uszczelniać i czyścić zawory raczej i szukać dalej musi być w końcu ograniczona liczba rzeczy które to mogą powodować raczej 

Widzisz czasem sie napracujesz, naw..... efektu brak, lub jeszcze raz czesci trzeba kupic, jak masz czas a cignik moze postac to mozna sie bawic

Kiedys znajomy cos podobnego w mf mial chodzilo chyba o hamulce,

Bujał sie z tym ale jakos naprawił

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, pawelek98 napisał:

Widzisz czasem sie napracujesz, naw..... efektu brak, lub jeszcze raz czesci trzeba kupic, jak masz czas a cignik moze postac to mozna sie bawic

Kiedys znajomy cos podobnego w mf mial chodzilo chyba o hamulce,

Bujał sie z tym ale jakos naprawił

Powodzenia

Szczerze mam 16 prawie 17 lat i zainteresowałem się mechanika a bardziej elektryka bo miałem tylko to zrobić w tym ciągniku ale jak to skończyłem to zepsuła się mechanika a że mam drugi ciagnik a chce się czegoś nauczyć dlatego będę próbować a czasu mam dużo bo są wakacje niedługo może w 2 miesiące mi się uda 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orbitrol się na nic nie nadaje bo w środku zjadły go opiłki bo dałem go do gościa co to naprawia i taniej wyjdzie kupić nowy. A jakby ktoś rozbierał zawór orbitrola od takiego mf to trzeba odkręcić zaślepkę potem cały zawór wykręcić i dopiero na zaworze jest taka mała śrubka na imbus która można rozebrać zawór i się nią reguluje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem orbitrol wyczyściłem cały układ jeszcze raz zrobiłem masę bo elektro nie dostawały i wszystko działa tylko nie wiem dlaczego jeden elektrozawor działa tylko jak nie jest doktecona cewka jak odkręcę to nie działa a jak odkręcę to działa chodzi o dokrecanie tej nakrętki z ząbkami co trzyma cewkę na elektrozaworze i nie wiem co zrobić z tym i czy da się to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Zmień cewke i zobacz na innych elektrozaworach. Obejrzyj ja dokładnie bo może jest pęknięta, u mnie tak było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już rozwiązałem problem działo się tak ponieważ w środku lekko przyrdzewiały te cewki leciutko zrobiłem papierkiem ściernym iwszytsko działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj