Maseyferguson21

Cieknie zwrotnica Renault ares

Polecane posty

Witam niedawno rozbierałem w ciągniku Renault ares zwrotnice ponieważ chciałem wymienić uszczelnienie. Wymieniłem uszczelkę na taka sama jaka była lecz po przejechaniu około 20km znowu zaczęło cieknąć nawet mocniej niż wcześniej jak przyjrzałem się uszczelce to wyglądało na to ze półośka kurtka haczy o uszczelkę i ja obraca przez to cieknie. Niestety nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeszcze dodam ze jak otworzyłem uk planetarny to w środku na półosce krótkiej miałem nawinięty jakby kawałek metalu a ten bęben miał mocno wytarte takie wystające coś (nie wiem jak to nazwać) proszę o pomoc.

DEB90936-EDFE-4230-8327-7F4A49742D9B.png

C8C19BE3-C563-4D93-B7BD-769AC34DAD93.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvelektronik    24

Witam chodzi o przednią oś, jeśli tak to do sprawdzenia krzyżaki miedzy pu osią oraz tulejki w moście i  piaście pewnie pól osie maja luz i tyle na końcu wymieniasz  uszczelniacze  jak to zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Szkoda twojej pracy czasu i pieniędzy bo ten most nadaje się do GENERSLNEGO REMONTU widząc uszkodzenia w układzie planetarnym. Po pierwsze jaki to jest most wielowachacz czy sztywny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2022 o 17:49, Hvelektronik napisał:

Witam chodzi o przednią oś, jeśli tak to do sprawdzenia krzyżaki miedzy pu osią oraz tulejki w moście i  piaście pewnie pól osie maja luz i tyle na końcu wymieniasz  uszczelniacze  jak to zrobisz.

Krzyżaki są wymienione tulejki tez. A jest możliwość ze półoska zniszczyła to coś w tym bębnie i dlatego za daleko wałek wchodzi bo to co jest w tym bębnie na środku (załączam zdjęcie z instrukcji napraw jest to pod numerem 3)chyba miało nie pozwalać aby za daleko wchodziła ta półśka kurtka 

86EDD382-93FC-46A0-869F-48FB1FAF1656.jpeg

Dnia 14.04.2022 o 19:45, ziutek92 napisał:

Szkoda twojej pracy czasu i pieniędzy bo ten most nadaje się do GENERSLNEGO REMONTU widząc uszkodzenia w układzie planetarnym. Po pierwsze jaki to jest most wielowachacz czy sztywny 

A jak odróżnić wielowachacz od sztywnego?

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JD1052 napisał:

Ty tak poważnie pytasz?

Ale w której sprawie? Jak w sprawie mostu to porostu nie wiem jakie są rodzaje i czym się różnią a zawsze wole sie zapytać 

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj