traktorzystaJakub7211

Głośny Metaliczny Hałas podczas jazdy z okolicy tylnego prawego koła Renault Ares 710

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Mam problem z aresem 710, mianowicie podczas jazdy w przedziale prędkości od 15 do 30km/ha słychać głośne metaliczne stuki, brzęczenie (ciężko nazwać) wydaję mi się że dochodzi ono z okolicy tylnego prawego koła, dodam jeszcze że w momencie naciśnięcia nawet delikatnie hamulca nożnego ten hałas ustaje. Przy prędkości powyżej 30km/h hałas również ustaje, miał ktoś podobny problem? Podejrzewam tylko że coś z hamulcami może być, ale Tylko na tym moja wiedza się kończy gdyż posiadam ten ciągnik od tygodnia. 

Jeżeli nie ten dział to proszę moderatora o przeniesienie.

Edytowano przez traktorzystaJakub7211

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ziutek92 napisał:

Sprawdź łożysko podpory wału 

To chodzi o to łożysko? bo mam taki sam problem 

 

3446E3EF-DDD9-490F-ACC0-CE293297851F.png

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ziutek92 napisał:

Sprawdź łożysko podpory wału 

Łożysko niestety raczej dobre


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

No to jeżeli słyszysz ze z tej strony to lewarek pod tylne koło do góry i ściągnięcie zwolnicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

Łożysko niestety raczej dobre

U mnie wydaje te odgłosy prawdopodobnie to na czym się trzyma to łożysko 

AD7A0BBD-2FD2-42CF-9B9B-6AF122FAC0F9.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Miałem to samo są luzy ma osi na środku i to powoduje pęknięcie podpory i w dodatku miałem z tego powodu wał krzywy na tokarce dopiero wyszło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ziutek92 napisał:

Miałem to samo są luzy ma osi na środku i to powoduje pęknięcie podpory i w dodatku miałem z tego powodu wał krzywy na tokarce dopiero wyszło 

A jak się pozbyć tych luzów gdzie dokładnie rozebrać co wymienić i jak to rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, ziutek92 napisał:

No to jeżeli słyszysz ze z tej strony to lewarek pod tylne koło do góry i ściągnięcie zwolnicy 

Możesz napisać jak się zabrać do tego? Kabiny chyba nie trzeba ściągać tylko podeprzeć z Tego co mi się wydaje, a plecak trzeba ściągać żeby odbezpieczyć półoś? Tak przynajmniej w seri 54 trzeba było


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj