AdrianWasiak

Renault 120-54 problem z półbiegami i ciśnieniem

Polecane posty

Witam,mam problem z półbiegami w ciągniku renault 120-54 skrzynia 4biegi główne,dwa przełożenia i 3 półbiegi rewers elektrohydrauliczny ,po wymianie łożysk na dolnym wałku skrzyni.Problem jest taki że podrzas demontażu uszkodził się czujnik położenia wodzików(jeden z tych co jest w skrzyni pod lewym stopniem kabiny) ,czujnik został wymieniony na nowy,lecz na nowym jezdzi tylko na pierwszym półbiegu i po rozgrzaniu skrzyni świeci się kontrolka ciśnienia,podmieniłem go na używke z bliźniaczego modelu i na tym używanym jezdzi tylko na drugim półbiegu i ciśnienie sie nie zapala.Poszukuje pomocy ewentualnie fachowca woj.mazowieckie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

To jest skrzynia popaprana jak lato z radiem. Nikt ich robić nie chce i się nie dziwie. U nas na plac nie mają nawet wstępu. Strasznie niewdzięczny sprzęt. Musisz zmierzyć jakie masz ciśnienie. Sprawdź po kolei czy idzie olej do przebijania synchro jak dajesz do cewek „na krótko” prąd. Często jest tak w nich, że nawalają zawory i mimo podania sygnału, nie przestawia synchro. Wiesz, że pod jednym z czujników jest jeszcze taki dystans, który do wodzika dochodzi? Bo czujniki są identyczne, natomiast odległości wodzików są inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poruszyłes czujniki więc skrzynie trzeba skalibrowac. 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj