ketlin23

Jaki ciagnik claas czy case

Polecane posty

ketlin23    8
zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    934

Może dziwne ale rozważ Valtrę to jest niesamowita jakość tym bardziej że skrzynie są projektowane do wysokich mocy a następnie montują słabsze silniki użytkuję 4 szt nie zamienił bym na żaden inny -olej filtry i jechać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
RU68 napisał:

Może dziwne ale rozważ Valtrę to jest niesamowita jakość tym bardziej że skrzynie są projektowane do wysokich mocy a następnie montują słabsze silniki użytkuję 4 szt nie zamienił bym na żaden inny -olej filtry i jechać 

Bardzo długo rozważalem zakup valtry ponieważ znajomy swiadczy usługi rolnicze i posiada od nowości w firmie valtre t 180 i poza filtrami olejami turbiną i remontem hamulców bo sie zużyły nie robili nic a valtra posiada już 19 tyś mth wiec dla mnie super wynik no i oszczedna w paliwie ale dla mnie niepasuje wniej kabina sterowanie i brak wygodnego fotela dla pasażera a poruszam sie dość czesto w 2 osoby w nowszych jest już kabina ok ale nie ten budżet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RU68    934

Sterowanie? Mam HiTech Versu Direct wszystko wygodne zrozumiałe i proste .Siedzenie pasażera no cóż w najnowszej pasażer jak w mercedesie ale przy wsiadaniu kierowcę wk***ia (chyba zdemontuję ) coś za coś Dla mnie bezawaryjność to jest to poza tym seria T pneumatyczna amortyzacja osi -bajka i na drodze i na polu .Class jak widziałem 100 drążków przedniej amortyzacji to mi się zrobiło słabo  (jak niemcy mogli takie coś wymyśleć ? Class słaba izolacja na kablach case to CNH -bez komentarza .Oczywiście że można trafić Valtre taki paździerz że nic tylko podpalić ale to muśi być leśna i 20 000 godzin a to nawet ślepy widzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
RU68 napisał:

Sterowanie? Mam HiTech Versu Direct wszystko wygodne zrozumiałe i proste .Siedzenie pasażera no cóż w najnowszej pasażer jak w mercedesie ale przy wsiadaniu kierowcę wk***ia (chyba zdemontuję ) coś za coś Dla mnie bezawaryjność to jest to poza tym seria T pneumatyczna amortyzacja osi -bajka i na drodze i na polu .Class jak widziałem 100 drążków przedniej amortyzacji to mi się zrobiło słabo  (jak niemcy mogli takie coś wymyśleć ? Class słaba izolacja na kablach case to CNH -bez komentarza .Oczywiście że można trafić Valtre taki paździerz że nic tylko podpalić ale to muśi być leśna i 20 000 godzin a to nawet ślepy widzi

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    934
1 godzinę temu, ketlin23 napisał:

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Dopiero w serii 4 są nowe fotele pasażera ale niewiem czy to takie istotne ?Jakby nie było to na wybojach pasażerem miota bardziej bym się skupił nad np szybką skrzynią przednim podnośnikiem no i oczywiście żeby jeszcze były fabryczne opony nawet łysawe -to świadczy że licznik nie kręcony bez względu na markę ciągnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
RU68 napisał:

1 godzinę temu, ketlin23 napisał:

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Dopiero w serii 4 są nowe fotele pasażera ale niewiem czy to takie istotne ?Jakby nie było to na wybojach pasażerem miota bardziej bym się skupił nad np szybką skrzynią przednim podnośnikiem no i oczywiście żeby jeszcze były fabryczne opony nawet łysawe -to świadczy że licznik nie kręcony bez względu na markę ciągnika 

szybka skrzynia to nawet nie ulega watpliwosci bo w transporcie rzecz niezbedna wrecz a przedni podnosnik to chyba każdy podniesie ten balast 1200 kg? no opony mogą swiadczyć że licznik niekrecony ale handlarze nawet stare potrafia założyć aby sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    225

Case MX135 to nie to CNH co dziś tylko stara szkoła dość trwałych niezbyt skomplikowanych ciągników. Akurat mam takiego w pługu EG4 z Vario , resorem i pacomatem. Jedyna uwaga co do podnośnika, bo niezbyt mocny i musi mieć dołożony dodatkowy siłownik żeby to podniósł. Z uciągiem nie ma problemu nawet na 2 metry i 27 cm na średniej glebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    633

@RU68, ważna również dostępność i jakość serwisu, a z tym to chyba różnie w tej marce, bo pamiętam, że nie tak dawno, bluzgi rzucałeś ciut w ichnią stronę? 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    934
9 godzin temu, ketlin23 napisał:

szybka skrzynia to nawet nie ulega watpliwosci bo w transporcie rzecz niezbedna wrecz a przedni podnosnik to chyba każdy podniesie ten balast 1200 kg? no opony mogą swiadczyć że licznik niekrecony ale handlarze nawet stare potrafia założyć aby sprzedać

Szybka skrzynia to dla nie 50KM/h A opony dobrać datą do produkcji ciągnika to nie takie proste a jeszcze wszystkie 4 to już wyczyn .A wiadomo przednie wytrzymują do 5000h tylne max 6500h -więc jak opony wymieniane to więcej mth 

 

1 godzinę temu, bezbarwny napisał:

@RU68, ważna również dostępność i jakość serwisu, a z tym to chyba różnie w tej marce, bo pamiętam, że nie tak dawno, bluzgi rzucałeś ciut w ichnią stronę? 

Gdzie rzucałem bluzgi w kierunku Valtry -przypomnij bo nie możliwe.Więc -wróć bluzgi rzucałem pod kątem ogólnie serwisu maszyn rolniczych (racja powinienem napisać z wyjątkiem Valtry -ale nie chodzi mi o lobbowanie kogo kolwiek ) .Jedyne co mi się nie podoba to że AGCO z dnia na dzień zmieniło dystrybutorów i nowe firmy muszą się od nowa uczyć i przez dłuższy czas ogarniać temat .A serwis Valtry w odróżnieniu innych na telefon bez problemu doradzi jak rozwiązać problem -nie jak inni tylko czyhają żeby przyjechać i skasować .A to co potrzebowałem to zwykle porady odnośnie zmian serwisowych w ustawieniach pamięci wewnętrznej .A co rozmawiać o dostępności serwisu jak się nie psuje ?(oczywiącie tfu tfu tfu żeby nie zapeszyć ) a pozatym kto jedie do serwisu z ciągnikiem XX letnim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    633

@RU68, Ty gdy się spinasz, rozsądek w czytaniu ze zrozumieniem tracisz😋

Pisałem o jakości serwisu, a nie ciągników i co do ów serwisu jakości, Twoje bluzgi tyczyć miały, a były, a i są do dziś, bo sprawdziłem. 
Co do naprawy XX letniego ciągnika w serwisie…profesjonalny, choć bez szyldu warsztat, nic tańszy nie będzie, jeśli gwarancji oczekujesz, a warto oczekiwać, bo i te XX letnie, złożone potrafią być😋


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    713
23 godziny temu, ketlin23 napisał:

zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Co masz na myśli "wadliwa przednia oś"? Szwagier ma 620 z przebiegiem ok,5000mth, żadnych problemów i kupił następne dwa. Sąsiad ma w swoim ok.8000mth i jedyny problem z przytartą pochwą półosi tylnej( w oryginale brak smarowniczki ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    934
2 godziny temu, bezbarwny napisał:

@RU68, Ty gdy się spinasz, rozsądek w czytaniu ze zrozumieniem tracisz😋

Pisałem o jakości serwisu, a nie ciągników i co do ów serwisu jakości, Twoje bluzgi tyczyć miały, a były, a i są do dziś, bo sprawdziłem. 
Co do naprawy XX letniego ciągnika w serwisie…profesjonalny, choć bez szyldu warsztat, nic tańszy nie będzie, jeśli gwarancji oczekujesz, a warto oczekiwać, bo i te XX letnie, złożone potrafią być😋

A ja ci odpisałem o jakości i poziomie serwisu (więc masz ten sam problem ze zrozumieniem co ja -tak bywa ) Wpisów nie wykreślam bo piszę to co mam na myśli i nie muszę się tego wstydzić . Jak mam zapłacić 250 za rbg u domokrążcy to na pewno wybiorę serwis i poświęcę czas żeby nadzorować co robią . A tak naprawdę to umawiam usługi na wartość zlecenia a nie rbg Ale na razie to teoria jakby się spier

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
jacek1296 napisał:

23 godziny temu, ketlin23 napisał:

zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Co masz na myśli "wadliwa przednia oś"? Szwagier ma 620 z przebiegiem ok,5000mth, żadnych problemów i kupił następne dwa. Sąsiad ma w swoim ok.8000mth i jedyny problem z przytartą pochwą półosi tylnej( w oryginale brak smarowniczki ).

w arionie 620 jest własnie ta dobra bezawaryjna oś ( tak jakby przecieta oś i wsadzone wachacze a ta druga to wachacze do samej zwrotnicy i słabe kamienie na zwrotnicach

Dastan napisał:

Case MX135 to nie to CNH co dziś tylko stara szkoła dość trwałych niezbyt skomplikowanych ciągników. Akurat mam takiego w pługu EG4 z Vario , resorem i pacomatem. Jedyna uwaga co do podnośnika, bo niezbyt mocny i musi mieć dołożony dodatkowy siłownik żeby to podniósł. Z uciągiem nie ma problemu nawet na 2 metry i 27 cm na średniej glebie.

a czy mx 150 też ma taki sam udzwig czy mocniejszy i czy posiadasz w swoim amortyzowana oś jak sie spisuje

trakorzysta napisał:

Case kupuj.

a może coś wiecej opinie wady zalety itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

150  to już inna wersja MXa , cięższa, mocniejsza i ogólnie większa, podnośnik zupełnie inny o udźwigu  około 8,3T.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
Pigmei napisał:

150  to już inna wersja MXa , cięższa, mocniejsza i ogólnie większa, podnośnik zupełnie inny o udźwigu  około 8,3T.  

tylko gdzie najlepiej szukać takiego mx 150 z smortyzowana ośią i niezajechanego na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295
Napisano (edytowany)

Jak ma dużo pracować w transporcie  to  Mxy  bym odradzałł,  półbiegi w nich działają bardzo twardo, znaczy się przełączasz półbieg  bez jakiejkowiek płynności znanej z innych marek.

Gdzie szukać ? Tam gdzie wszyscy, portale ogłoszeniowe, własne kontakty, czasem tu na forum ktoś ogłosi że takiego sprowadził i chce sprzedać. Z wyposażeniem  ich też nie jest  sprawa taka oczywista,  Są  z niska konsolą  bez zaczepu do przyczep dwuosiowych, bez pneumatyki są też ze skrzynią 30 km/h ale te pochodzą głównie z Francji, dolne zaczepy do przyczep jednoosiowych też nie są normą,  z resztą tak jak amortyzowana oś oraz przedni podnośnik czy też przedni wom. Nawet są w nich montowane różne rozmiary opon,  taka normalna  opcja stosowana powszechnie  do dziś .

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

W FR skrzynia 30, to tak troche za połowe lat 90-tych była. MXy raczej juz miały 40-tke. Tak czy inaczej jeśli niema superreduktora to koszt przerobienia to ok 2tys + troche roboty lub zapłacenie za robote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295
Napisano (edytowany)

Swego czasu znajomi handlarze właśnie z taką skrzynią proponowali mi  Mxy i to z Francji, bo ponoć takie przepisy, no ale ja nie prawnik więc czy i kiedy  to zmieniono to się nie wypowiem. Faktem jest że w 99r 30 były sprzedawane , przykład tematu z forum gdzie pisano o takich egzemplarzach.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Możliwe. Ja miałem kiedyś 80C, to też miał 30-tke. Tak czy inaczej przerobić na 40-tke to żaden problem. Nawet wiele rozbierać nie trzeba. Generalnie to jakby się uparł, to i 50-tke by zrobił. Tylko by trzeba dwa tryby na zamówienie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
Pigmei napisał:

Jak ma dużo pracować w transporcie  to  Mxy  bym odradzałł,  półbiegi w nich działają bardzo twardo, znaczy się przełączasz półbieg  bez jakiejkowiek płynności znanej z innych marek.

Gdzie szukać ? Tam gdzie wszyscy, portale ogłoszeniowe, własne kontakty, czasem tu na forum ktoś ogłosi że takiego sprowadził i chce sprzedać. Z wyposażeniem  ich też nie jest  sprawa taka oczywista,  Są  z niska konsolą  bez zaczepu do przyczep dwuosiowych, bez pneumatyki są też ze skrzynią 30 km/h ale te pochodzą głównie z Francji, dolne zaczepy do przyczep jednoosiowych też nie są normą,  z resztą tak jak amortyzowana oś oraz przedni podnośnik czy też przedni wom. Nawet są w nich montowane różne rozmiary opon,  taka normalna  opcja stosowana powszechnie  do dziś .

wiem że case mx to dobry ciagnik ale jak jest taki problem ze znalezieniem w dobrym wyposażeniu czyli tuz amortyzowana oś pneumatyka zaczep suwany to może lepiej pomyślec o classie arionie 620 ewentualnie może jakieś inne propozycje macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Jak przyjdzie aci naprawic skrzynie w arionie, to będziesz płakał 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    8
Rowan napisał:

Jak przyjdzie aci naprawic skrzynie w arionie, to będziesz płakał 😉

no coś za cos ale 6 półbiegów pod obciażeniem tego niezastapi nic a pozatym te skrzynie chyba dość dużo wytrzymują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Ta jak w temacie. Mam już trochę dość swojej szesnastki więc myślę coś w zamian ale nie ma pojęcia w jaki ciągnik uderzyć do 5 skibowego pługa, 5 metrowego kultywatora, głębosza i agregatu talerzowego 4 m...
       
      Ogólnie założenie jest takie : ciągnik do ciężkiej roboty za szesnastkę...
    • Przez hodowca
      witam wszystkich stoję przed wyborem ciagnika pomocniczego 90-100koni rozwazam nad Claas Arion 410 John Deere 5090m Massey Ferguson 5709m czy mogli by się wypowiedzieć użytkownicy? ceny niestety 200 netto + wszystkie z góry dziękuję za porady
    • Przez Piotragro
      Witam. Poszukuję nowego ciągnika do 200 tyś. netto o mocy ok. 120 koni. Jego zadaniem były by sianokosy głównie chodziłby z prasą.  Co prawda dopiero teraz zacznę jeździć do dealerów i będę to wszystko oglądał ale jeśli macie coś wartego uwagi byłbym wdzięczny za pomoc. Puki co przechylam się do zetor proxima hs 120 jakieś opinie ? 
    • Przez marekha80
      witam wszystkich!! mam mały dylemat ponieważ podpisałem umowę na zakup nowego ciągnika cena ok 155tyś brutto. mam doświadczenie z zetorem 7245, 9245 98km, to ma być ciągnik głównie do prac cięższych i nie chciałbym by był gorszy od tego 9245 bo mam z nim miłe wspomnienia. i teraz czy forterra 90km czy coś innego. przedział mocy od 80-100km. dziękuje z góry, za porady.
    • Przez Damian93
      Witam,
      Na początku chciałbym się przywitać, bo Jestem nowym użytkownikiem tego forum, jak i dopiero co zaczynam swoją przygodę z rolnictwem. Moja wcześniejsza styczność z uprawą ziemi polegała jedynie na patrzeniu na pracę dziadków, podjeżdżaniu ciągnikiem, i okazjonalnej orce kilku ha. Po śmierci dziadków gospodarstwo, było dzierżawione, jednakże ostatnimi czasy stwierdziłem, że jednak coś w tym było jak mówili zeby się ich ziemią zająć, a nie ma ją ktoś inny robić (tak w dużym skrócie, no i jednak życie w mieście to nie moja bajka, mimo dobrego fachu w ręku, który nie sprawia mi radości). W tym roku obsiałem 15 ha kukurydzą, i wypowiedziałem dzierżawy na przyszły rok, tak więc na wiosnę będę miał 35 ha ziemi ornej, oraz 20 ha łąk (łąki koszone tylko pod dopłaty, bo nie zamierzam prowadzić produkcji zwierzęcej). Nie będzie to moje główne źródło utrzymania, ale lubię pracę na wsi mimo jej wad i zalet. Te 35 ha ornej to głównie III i IV klasa, dużo gliny, i nie raz c360 się w niej strasznie zakopywał.
      I tutaj przechodze do meritum, szukam podstawowego ciągnika do tego gospodarstwa, przy czym areał ornej w przyszłych latach będzie większy, a  C360 już ledwo dawał radę na tych 15 ha.
      Padło na renówkę z silnikiem jd (decyzja ojca), a ja teraz tylko zastanawiam się nad modelem. Chciałbym żeby miał ze 140 - 180 km. Myślałem nad aresem. Tylko za bardzo nie wiem który będzie najlżejszy w obsłudze, nie ugrzęźnie w polu, wytrzyma jazdy przez rzekę, i który jest najmniej awaryjny.  Czytałem wątki na forum, i wiadomo są już pewne opinie, ale może ktoś poratuje mnie swoją opinią i radą:)
       
      Z góry dziękuje bardzo za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj