Krzysiek_case

Deutz Fahr m770 opinie użytkowników

Polecane posty

Witam! Mam na oku kombajn zbożowy fahr m770 mógłby ktoś powiedzieć coś o tym modelu kombajnu jak z awaryjnością jak się sprawuje jakieś wady zalety. Tu jest ten dokładnie sprzęt https://www.olx.pl/oferta/deutz-fahr-770-tylko-1000-mtg-super-stam-CID757-IDIM1C5.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

O tym modelu kombajnu jest opisane na forum poszukaj. Co do egzemplarza z ogłoszenia (to co widać po zdjęciach ) coś mocno wyślizgany ślimak hederu na 1000 godzin pracy( a w ogóle ma licznik motogodzin ) , kabina nie jest oryginalna chyba z innego modelu fahra, nie widzę rozdzielaczy łanu , z prawej strony brak dolnej osłony. Rocznik też nie prawdziwy ten model produkowany do 1987 roku. Nie jestem na bieżąco z cenami tego modelu kombajnu ale wydaje mi się że za drogo ale to moja subiektywna opinia. 😊  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A na co zwracać uwagę przy oględzinach na jakie elementy patrzeć. Pierwszy raz mam do czynienia z kombajnem. I czym różnią się czerwone od zielonych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

to jak masz pierwszy raz doczynienia z kupnem kombajnu to wez ze soba jakiegos mechanika. zielone sa mlodsze na co zwrocic uwage pokolei na wszystko czy nie spawany czy nie pogiety i nie pokrzywiony czy nie pognity. a sprawdzasz wszystko po kolei silnik, sprzeglo, skrzynia, przyspieszacz lub hydrostat. czy nie szarpie przy ruszaniu hydrostat spawdz na rozgrzanym oleju najlepiej pod gorke czy da rade. i pozniej wszystkie podzespoly cepy klepisko czy cale i nie pogiete, odrzutnik slomy podsiewacz czy caly wytrzasacze czy nie maja luzow sieczkarnia wszystkie podajniki klosowy zbozowy pochyly czy szczelne nie powycierane, stan sit. Czy przy zalaczaniu poszczegolnych podzespołów nic nie szarpie czy kola pasowe i zebate jak sie kreca czy nie maja bic luzow itp. Wiadomo hamuce hydraulika czy dziala, instalacja czy nie popalona i spawna.


i przy takim hederze to wydajnosc mysle ze 1hetkar 2godziny jak nie lepiej w dobrym zbozu. jak na 1tys godzin to ten heder mocno wytarty. i mysle ze on max 1987r 1986r ale nie jestem pewien


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Te modele nie miały hydrostau i podajnika zbożowego tylko domłacacz kłosowy 

Edytowano przez tommy83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Trochę bardziej skomplikowany od cepa  😂 ale to dobre kombajny posiadam m660 i nie narzekam na moje 10 hektarów zbóż mi wystarcza.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Rok 1986 ile ma motogodzin to nie wiem nie miał oryginalnie licznika ( chyba licznik motogodzin to była opcja dodatkowa) sam później wstawiłem.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odnawiam temat może mi ktoś coś powiedzieć o fahr m33.60 wady zalety czym się różni od m770 link https://sprzedajemy.pl/deutz-fahr-m33-60-swiezo-sprowadzony-stan-idealny-transport-dragany-2-e30984-nr61483046
Odnawiam temat może mi ktoś coś powiedzieć o fahr m33.60 wady zalety czym się różni od m770 link https://sprzedajemy.pl/deutz-fahr-m33-60-swiezo-sprowadzony-stan-idealny-transport-dragany-2-e30984-nr61483046

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jo1    0
Dnia 9.03.2021 o 19:45, Krzysiek_case napisał:

A na co zwracać uwagę przy oględzinach na jakie elementy patrzeć. Pierwszy raz mam do czynienia z kombajnem. I czym różnią się czerwone od zielonych?

Witam kolegę i co kupiłeś tego df770 daj znać bo ja też szukam takiego sprzętu. A jeśli byś mógł to zadzwoń 889986049 numer do mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91
20 godzin temu, Jo1 napisał:

Witam kolegę i co kupiłeś tego df770 daj znać bo ja też szukam takiego sprzętu. A jeśli byś mógł to zadzwoń 889986049 numer do mnie

Mam m660 od 10 sezonów i nie narzekam na mój areał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jo1 napisał:

Dnia 9.03.2021 o 19:45, Krzysiek_case napisał:

A na co zwracać uwagę przy oględzinach na jakie elementy patrzeć. Pierwszy raz mam do czynienia z kombajnem. I czym różnią się czerwone od zielonych?

Witam kolegę i co kupiłeś tego df770 daj znać bo ja też szukam takiego sprzętu. A jeśli byś mógł to zadzwoń 889986049 numer do mnie

skończyło się na kupnie Deutz fahra 33.60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj