SylwekDrąg

Jaki ciągnik na 5 ha

Polecane posty

jacek3773    230

A może drugą c360 4x4 dokupisz ?? Do lasu

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444
5 minut temu, SylwekDrąg napisał:

Jeżeli ma podbity przegląd to nie ma żadnego problemu

Wystarczy, że  przy stłuczce druga strona czy policjant zwróci uwagę i zacznie drążyć temat...  Pieczątka w dowodzie wtedy nie pomoże, a jeszcze diagnosta może mieć problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Puknij tą 60 4x4 w auto za 100k co by duże uszkodzenia były to zobaczysz co ubezpieczyciel powie przy oględzinach. Pieczątka nie pomoże, a diagnostę za d*pę będą szarpać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SylwekDrąg    0
4 godziny temu, jacek3773 napisał:

A może drugą c360 4x4 dokupisz ?? Do lasu

jedną c 360 4x4 ma mój wujek ja mam zwykłą i się zastanawiam czy do niej napędu nie założyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
37 minut temu, SylwekDrąg napisał:

jedną c 360 4x4 ma mój wujek ja mam zwykłą i się zastanawiam czy do niej napędu nie założyć 

Sprzedam ci już z napędem.

 

1 godzinę temu, Buszmen11 napisał:

Puknij tą 60 4x4 w auto za 100k co by duże uszkodzenia były to zobaczysz co ubezpieczyciel powie przy oględzinach. Pieczątka nie pomoże, a diagnostę za d*pę będą szarpać

A ca ma napęd do kolizji .

 

 

 

 

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

belarus  80 km nie mtz taki po 2000 roku kolego do lasu idealny szwagier w lesie robi takim wiem co mówie  sam mam zetora proximę 70 ale to nie w las szyba w drzwiach 300 zł jest tylko w uszczelce a tam masz ramę mocny i solidny i pole obrobisz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444
2 godziny temu, jacek3773 napisał:

 

 

A ca ma napęd do kolizji .

 

 

 

 

Napęd 4x4 w c360 to głęboka modyfikacja osi, zawieszenia, układu kierowniczego. Elementy nie mają z reguły homologacji i pojazd nie powinien poruszać sie po drodze publicznej. Brak homologacji to przy kolizji, gdzie jesteśmy poszkodowani problemy z otrzymaniem odszkodowania, bo ubezpieczyciel będzie udowadniał, że przyczyniliśmy się tym do powstania czy rozmiaru szkody. Zapewne skończy się sprawą w sądzie.

Przy naszej winie, nasz ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie  poszkodowanemu i ze względu na nielegalną modyfikację która mogła wpłynąć na szkodę ( i nie powinno nas być na drodze) ściągnie z nas regresem ( analogicznie jak z kierowcy pod wpływem alkoholu) wypłaconą kwotę. ( Można się sądzić, ale mamy małe szanse na wygraną...) Przy dużych uszczerbkach na zdrowiu, czy drogich pojazdach możemy do końca życia pracować na komornika...

Przy poważniejszych zdarzeniach powstaje dość duża dokumentacja fotograficzna i opisowa. Sprawdzane jest dużo rzeczy. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo dostrzeżenia nietypowego napędu.

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SylwekDrąg    0
15 godzin temu, Alchemik napisał:

Napęd 4x4 w c360 to głęboka modyfikacja osi, zawieszenia, układu kierowniczego. Elementy nie mają z reguły homologacji i pojazd nie powinien poruszać sie po drodze publicznej. Brak homologacji to przy kolizji, gdzie jesteśmy poszkodowani problemy z otrzymaniem odszkodowania, bo ubezpieczyciel będzie udowadniał, że przyczyniliśmy się tym do powstania czy rozmiaru szkody. Zapewne skończy się sprawą w sądzie.

Przy naszej winie, nasz ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie  poszkodowanemu i ze względu na nielegalną modyfikację która mogła wpłynąć na szkodę ( i nie powinno nas być na drodze) ściągnie z nas regresem ( analogicznie jak z kierowcy pod wpływem alkoholu) wypłaconą kwotę. ( Można się sądzić, ale mamy małe szanse na wygraną...) Przy dużych uszczerbkach na zdrowiu, czy drogich pojazdach możemy do końca życia pracować na komornika...

Przy poważniejszych zdarzeniach powstaje dość duża dokumentacja fotograficzna i opisowa. Sprawdzane jest dużo rzeczy. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo dostrzeżenia nietypowego napędu.

 

A co jeżeli napęd ma atest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Co by nie było to traktor będzie przerobiony i niezgodny ze specyfikacją techniczną. Nawet przy ubezpieczeniu będziesz musiał zataić, że nie jest w oryginale a cudaka masz i wątpię byś przegląd miał zrobiony, tym bardziej, że musisz traktor mieć na przeglądzie. To już twoje ryzyko. Takie przeróbki ok. jak będziesz jeździł po drogach gruntowych na dziko. Ale sprzęgło będzie za słabe a i pewnie orbitrol założysz od koła pasowego dając napęd też. Jak ci nie szkoda, bo to C360 na 4 tłoki to sprzedaj go i kup nawet Zetora 7045 bo 7245 czy 7745 drogie lub może ktoś pewny ma Renault w plastikowej masce typu 75-34 lub 75-14 sprytne traktory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SylwekDrąg    0
17 godzin temu, Risto napisał:

Co by nie było to traktor będzie przerobiony i niezgodny ze specyfikacją techniczną. Nawet przy ubezpieczeniu będziesz musiał zataić, że nie jest w oryginale a cudaka masz i wątpię byś przegląd miał zrobiony, tym bardziej, że musisz traktor mieć na przeglądzie. To już twoje ryzyko. Takie przeróbki ok. jak będziesz jeździł po drogach gruntowych na dziko. Ale sprzęgło będzie za słabe a i pewnie orbitrol założysz od koła pasowego dając napęd też. Jak ci nie szkoda, bo to C360 na 4 tłoki to sprzedaj go i kup nawet Zetora 7045 bo 7245 czy 7745 drogie lub może ktoś pewny ma Renault w plastikowej masce typu 75-34 lub 75-14 sprytne traktory.

Akurat dzisiaj byłem na przeglądzie wujkową 60 4x4 i jedyne zastrzeżenia jakie miał diagnosta to brak lewego kierunkowskazu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj