GrzegorzMiketa

Wymiana uszczelniaczy przegub cyklop

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Czy ktoś wymienial uszczelniacze przegubu głównego w Cyklopie? Tam jest 5 gumowych oringow. Problem w tym, jak się do tego dobrać. Po odkręcaniu 4 przewodów i zdjęciu segera, poszło do góry 2 cm i koniec, a musi wyjść całe... jakieś porady? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Mam to do sprzedania wygląda że ktoś to zmienił przed tym jak do mnie trafił bo jest czerwony w podkładzie a nie w kolorze cyklopa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pantera    199
15 godzin temu, GrzegorzMiketa napisał:

Chodzi o to. Znalazłem w necie, ze prawidłowo nazywa się to przegub glowny w Cyklopie,  stąd też tak napisalem

20201231_092402.jpg

u  siebie też nie mogłem tego rozebrac zmieniałem całe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3552

U góry pierścień segera  zdjąć i ściągaczem delikatnie do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak... Seger zdjęty,  przewody 4 odkręcone i tak jak pisałem, poszło 2 cm do góry i koniec. Kilka razy wbijane spowrotem i znowu silą do góry.. nawet zapięty przegub łańcuchem wokół i do tura nie pomógł. turem przez przegub dźwigam cały  cyklop.... a przegub nie pusci.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok,zrobione. Dla tych co będą również wymieniać oringi w tym przegubie- kilka porad. Po pierwsze lepiej odkręcić 3 sruby 8 z kołnierza przegubu oraz wszystkie 4 przewody hydrauliczne pod wierzą i wyciągnąć całość.  ściąganie tulei nie obędzie się bez sciagacza, najlepiej hydrauliczny, naprawdę mocno trzyma. składanie, no cóż po dokładnym umyciu,założeniu 5 nowych gumowych oringow i nasmarowaniu smarem trzeba użyć prasy hydraulicznej lub też kombinować, bo wchodzi rownie ciężko jak wychodziło, a może i ciężej.... Powodzenia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest wszystko w porządku. Działa jak należy. Dobra rada dla wszystkich. Wyciągając środek przegubu z tulei, warto zaznaczyć, zacechować żeby złozyć w ten sam sposób. Ma to spore znaczenie z uwagi na otwory z 4 przewodów hydraulicznych podłączonych do cylindra. I druga ważna rada - koniecznie zaznaczyć kolejność odkręcania przewodów hydraulicznych pod wierzą (najlepiej kolorami ) aby dokładnie tak samo połączyć. Obecne tam 4 przewody hydrauliczne przy odkręcaniu już się pomieszają, często w kanale do przegubu są pokręcone a leżenie pod cyklopem z kapiącym z góry olejem na twarz :) to średnia przyjemność by czynność ta powtarzać wiele razy - aż się właściwie trafi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Potrzebuję wjechać cyklopem na łaki torfowe i potrzebuje dorobić bliźniaki, czy ktoś takie coś robił? Albo mi podpowie 
    • Przez Mateusz100
      Witam posiadam ładowarke kramer stary złom można wopwiedzieć niby stan dobry ale jednak nie model to jak piosze to 311 S wersja bardzo żadka spotykana bo jak sie patrzy na olx to wiecej jerst 312 albo 512 . Problem tkwi w jeździe a mioanowicie niemy sobie tak wymyślili jaze ma tylko dwa biegi 1 i 2 szybszy i wolniejszy a żeby cofnać do tyłu i z powroterm jechac do przody to trzeba sprzegłóo wciskac nma max aż sie usłyszy taki przeskok jakby i wtedy jedzie do tyłu lub do przodu i tutaj jest problem wciskam jak głupi to sprzeło i nie chce przeskoczyc jak wejdzie do tyłu ot ciagle do tyłu jadse a do przodu nie chce wejsć fikam jak głupi tąś nogą i nic makabra..... nieo mam pojecia co to jest za dziadostwo ale mam tak od wielu lat ... najlepsze był oto że tylkp do tyłu zawsze ładnie wchodziło a do przodu byl problem a teraz to nawet do tyłu czasem nie chce wejść..... prosze o jakąś pomoc miałktoś taki problem w takiej maszynie?
    • Przez Johhny
      Witam mam problem z ładowaczem t 214(cyklop) problem polega na tym  że tylko funkcja od podnoszenia i opuszczania stopek działa a pozostałe funkcje wogule nie działają brak reakcji na pozostałe funkcje w cyklopie po za tym przy włączeniu cyklopa ciągnik ma bardzo ciężko tak jak by coś go dusiło czy hamowało ustępuje to dopiero jak wcisnę wajchę od podnoszenia i opuszczania stopek co może być przyczyną własnie nie działania pozostałych funkcji w cyklopie bo jak mówiłem już działa jedynie funkcja od podnoszenia stopek a poza tym nic więcej 
      Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc
    • Przez pawel7470
      Witam!
      Mam problem z ładowarka Jcb 520-50 sprawa wygląda tak że podczas jazdy gdy ładowarka sie rozgrzeje zapala lub mrugnie kontrolka (?) po czym pedał hamulca robi się twardy i silnik ma ciężej a gdy zgaszę ładowarke i odpale ponownie to pedał hamulca robi sie miękki i działa robi się tak cały czas jak jest rozgrzana. Czy może mieć coś z tym wspólnego pompa hydrauliczna. Pozdrawiam
    • Przez Józek614
      Witam. Mam problem z ładowarką Claas scorpion 7040 , podczas jazdy zapaliła się kontrolka od chomulca postojowego maszyna stanęła w miejscu , chydraulika działa tylko nie jedzie . Może ktoś miał podobny problem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj