GrzegorzMiketa

Members
  • Ilość treści

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutral

O GrzegorzMiketa

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 03/06/1977

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Miedźna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. GrzegorzMiketa

    Fendt 510C

    90. Agrotechnika Kaleta, Krobusz , Źlinice
  2. GrzegorzMiketa

    Fendt 510c

    Hej Agrest. Dzięki za uwagę, nawet nie zauważyłem
  3. Pewnie letnie paliwo... Wytrąciła się parafina na mrozie i ma ciężko. Trzeba dolać dodatku ( kupi się na stacji benzynowej) i na zimę zawsze tego dolewać albo pilnować by była ropa zimowa
  4. Z pewnością poleje się fala krytyki. Ale Belarus....???? Serio. Nie tylko napęd 4x4 się liczy i jakaś tam moc. Trochę przyjemności z jazdy, i zdrowie. Rus to zawodnik twardy i głośny, zapocony...
  5. GrzegorzMiketa

    Fendt 510C

    To tylko sprzęt, stary, 22 lata. Wszystko może się zdarzyć. Póki co jest naprawdę dobrze. Nie będę tu pisał od kogo kupowałem, żeby ktoś nie pomyślał, że reklamę robię albo jeszcze coś gorszego. Jak ktoś będzie chciał więcej wiedzieć to chętnie już w prywatnej korespondencji powiem.
  6. GrzegorzMiketa

    Fendt 510C

    Bardzo słusznie. Mi się jednak udało trafić bardzo dobrze. Użytkuję 2 lata i wszystko w porządku. Mam kontakt z osobą od której kupiłem, to równocześnie mechanik ciągników Fendt i tylko Fendt. W tym się specjalizuje. W razie pytań mam do kogo zadzwonić i zawsze uzyskuję fachową poradę. Poza tym kupiłem z 3 miesięczną gwarancją na wszystko! Po 3 miesiącach gość przyjechał sprawdzić czy wszystko chodzi jak należy.
  7. GrzegorzMiketa

    Fendt 510C

    Oj dużo by opowiadać. Przesiadłem się z Ursusa 1014 i jak się domyślasz, dla mnie przepaść. Mój 1014 był i tak świetny, 1998 rok, cały wyremontowany, wszystko na błysk. Minusy 1014 wynikały tylko z jego rozwiązań konstrukcyjnych i fatalnej jakości części zamiennych, stosowanych przy naprawach. Szalę goryczy jednak przelała wygoda, tzn jak większość pewnie rolników i ja mając spore problemy z kręgosłupem, zdecydowałem się na zmianę. Fendta kupiłem od fajnego człowieka, uczciwego i prawdziwego fachowca. Fendt 510 - no cóż - mimo lat to jednak czuć, że marka górnej półki. Niezwykła wygoda i frajda z użytkowania. Rozwiązania techniczne - bajka. 1996 rok - a mam z dodatków amortyzowaną przednią oś - sprawdza się kapitalnie, klimatyzację łącznie z klimatyzowanym schowkiem na napój, rewers elektrohydrauliczny, 4 półbiegi pod obciążeniem, 50km/h, sterowanie podnośnikiem z błotnika, oczywiście ehr no i legendarna już otwierana przednia szyba. I to wszystko w standarcie.... Fendt własnie taki jest, kupujesz drogo, ale już wszystko masz. Dodatkowo wom na 540,750,1000 i 1400 obrotów, super wygodny fotel pneumatyczny. Standardowa konsola do tur połączona z przednim tuzem i słynny krzyżowy rozdzielacz, który świetnie sprawuje się z turem. Dużo by pisać, ale każdy wyjazd 510 to uśmiech na twarzy, polecam! AHA... Mam go 2 lata, pracuje z Kverneland LD 85, 3 obr, Tolmet Brona talerzowa 2,7m talerze 560 i wałem daszkowym, Agregat uprawowy 3,6 wały przednie rozciskające, kopaczki i wały strunowe podwójne na końcu, no i HL. Dokupiłem też TUR.
  8. Jest wszystko w porządku. Działa jak należy. Dobra rada dla wszystkich. Wyciągając środek przegubu z tulei, warto zaznaczyć, zacechować żeby złozyć w ten sam sposób. Ma to spore znaczenie z uwagi na otwory z 4 przewodów hydraulicznych podłączonych do cylindra. I druga ważna rada - koniecznie zaznaczyć kolejność odkręcania przewodów hydraulicznych pod wierzą (najlepiej kolorami ) aby dokładnie tak samo połączyć. Obecne tam 4 przewody hydrauliczne przy odkręcaniu już się pomieszają, często w kanale do przegubu są pokręcone a leżenie pod cyklopem z kapiącym z góry olejem na twarz to średnia przyjemność by czynność ta powtarzać wiele razy - aż się właściwie trafi
  9. Powitać wszystkich. Pytanie, czy komuś udało się dopasować siedzenie pasażera/pomocnika do ciągnika serii Fendt 500. W tych ciągnikach nie ma oryginalnych, ewentualny pasażer siedzi "na błotniku" z lewej strony. Niemniej wchodzenie tam nie jest tak proste jak przy rozwiązaniu siedzenia dodatkowego obok kierowcy. Posiadam Fendt 510c. Niby miejsce z lewej strony jest, ale kąt nadkola i konstrukcja kabiny wymagają odpowiedniego dopasowania takiego fotela pomocnika. Poza tym było by wskazane, aby taki fotel był łatwy do składania, nie utrudniając zbytnie wchodzenia kierowcy. Może komuś z was już udało się takie kombinowanie i mógł by się podzielić radami :)
  10. Ok,zrobione. Dla tych co będą również wymieniać oringi w tym przegubie- kilka porad. Po pierwsze lepiej odkręcić 3 sruby 8 z kołnierza przegubu oraz wszystkie 4 przewody hydrauliczne pod wierzą i wyciągnąć całość. ściąganie tulei nie obędzie się bez sciagacza, najlepiej hydrauliczny, naprawdę mocno trzyma. składanie, no cóż po dokładnym umyciu,założeniu 5 nowych gumowych oringow i nasmarowaniu smarem trzeba użyć prasy hydraulicznej lub też kombinować, bo wchodzi rownie ciężko jak wychodziło, a może i ciężej.... Powodzenia!!!
  11. No tak... Seger zdjęty, przewody 4 odkręcone i tak jak pisałem, poszło 2 cm do góry i koniec. Kilka razy wbijane spowrotem i znowu silą do góry.. nawet zapięty przegub łańcuchem wokół i do tura nie pomógł. turem przez przegub dźwigam cały cyklop.... a przegub nie pusci....
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj