
GrzegorzMiketa
Members-
Ilość treści
54 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
7 NeutralO GrzegorzMiketa
-
Ranga
Użytkownik
- Urodziny 03/06/1977
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Miedźna
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
-
-
Z pewnością poleje się fala krytyki. Ale Belarus....???? Serio. Nie tylko napęd 4x4 się liczy i jakaś tam moc. Trochę przyjemności z jazdy, i zdrowie. Rus to zawodnik twardy i głośny, zapocony...
-
-
-
Bardzo słusznie. Mi się jednak udało trafić bardzo dobrze. Użytkuję 2 lata i wszystko w porządku. Mam kontakt z osobą od której kupiłem, to równocześnie mechanik ciągników Fendt i tylko Fendt. W tym się specjalizuje. W razie pytań mam do kogo zadzwonić i zawsze uzyskuję fachową poradę. Poza tym kupiłem z 3 miesięczną gwarancją na wszystko! Po 3 miesiącach gość przyjechał sprawdzić czy wszystko chodzi jak należy.
-
GrzegorzMiketa zaczął obserwować Fendt 510c
-
Oj dużo by opowiadać. Przesiadłem się z Ursusa 1014 i jak się domyślasz, dla mnie przepaść. Mój 1014 był i tak świetny, 1998 rok, cały wyremontowany, wszystko na błysk. Minusy 1014 wynikały tylko z jego rozwiązań konstrukcyjnych i fatalnej jakości części zamiennych, stosowanych przy naprawach. Szalę goryczy jednak przelała wygoda, tzn jak większość pewnie rolników i ja mając spore problemy z kręgosłupem, zdecydowałem się na zmianę. Fendta kupiłem od fajnego człowieka, uczciwego i prawdziwego fachowca. Fendt 510 - no cóż - mimo lat to jednak czuć, że marka górnej półki. Niezwykła wygoda i frajda z użytkowania. Rozwiązania techniczne - bajka. 1996 rok - a mam z dodatków amortyzowaną przednią oś - sprawdza się kapitalnie, klimatyzację łącznie z klimatyzowanym schowkiem na napój, rewers elektrohydrauliczny, 4 półbiegi pod obciążeniem, 50km/h, sterowanie podnośnikiem z błotnika, oczywiście ehr no i legendarna już otwierana przednia szyba. I to wszystko w standarcie.... Fendt własnie taki jest, kupujesz drogo, ale już wszystko masz. Dodatkowo wom na 540,750,1000 i 1400 obrotów, super wygodny fotel pneumatyczny. Standardowa konsola do tur połączona z przednim tuzem i słynny krzyżowy rozdzielacz, który świetnie sprawuje się z turem. Dużo by pisać, ale każdy wyjazd 510 to uśmiech na twarzy, polecam! AHA... Mam go 2 lata, pracuje z Kverneland LD 85, 3 obr, Tolmet Brona talerzowa 2,7m talerze 560 i wałem daszkowym, Agregat uprawowy 3,6 wały przednie rozciskające, kopaczki i wały strunowe podwójne na końcu, no i HL. Dokupiłem też TUR.
-
Jest wszystko w porządku. Działa jak należy. Dobra rada dla wszystkich. Wyciągając środek przegubu z tulei, warto zaznaczyć, zacechować żeby złozyć w ten sam sposób. Ma to spore znaczenie z uwagi na otwory z 4 przewodów hydraulicznych podłączonych do cylindra. I druga ważna rada - koniecznie zaznaczyć kolejność odkręcania przewodów hydraulicznych pod wierzą (najlepiej kolorami ) aby dokładnie tak samo połączyć. Obecne tam 4 przewody hydrauliczne przy odkręcaniu już się pomieszają, często w kanale do przegubu są pokręcone a leżenie pod cyklopem z kapiącym z góry olejem na twarz to średnia przyjemność by czynność ta powtarzać wiele razy - aż się właściwie trafi
-
-
Zarejestrowany na 2 osoby
-
Powitać wszystkich. Pytanie, czy komuś udało się dopasować siedzenie pasażera/pomocnika do ciągnika serii Fendt 500. W tych ciągnikach nie ma oryginalnych, ewentualny pasażer siedzi "na błotniku" z lewej strony. Niemniej wchodzenie tam nie jest tak proste jak przy rozwiązaniu siedzenia dodatkowego obok kierowcy. Posiadam Fendt 510c. Niby miejsce z lewej strony jest, ale kąt nadkola i konstrukcja kabiny wymagają odpowiedniego dopasowania takiego fotela pomocnika. Poza tym było by wskazane, aby taki fotel był łatwy do składania, nie utrudniając zbytnie wchodzenia kierowcy. Może komuś z was już udało się takie kombinowanie i mógł by się podzielić radami :)
-
Ok,zrobione. Dla tych co będą również wymieniać oringi w tym przegubie- kilka porad. Po pierwsze lepiej odkręcić 3 sruby 8 z kołnierza przegubu oraz wszystkie 4 przewody hydrauliczne pod wierzą i wyciągnąć całość. ściąganie tulei nie obędzie się bez sciagacza, najlepiej hydrauliczny, naprawdę mocno trzyma. składanie, no cóż po dokładnym umyciu,założeniu 5 nowych gumowych oringow i nasmarowaniu smarem trzeba użyć prasy hydraulicznej lub też kombinować, bo wchodzi rownie ciężko jak wychodziło, a może i ciężej.... Powodzenia!!!
-
No tak... Seger zdjęty, przewody 4 odkręcone i tak jak pisałem, poszło 2 cm do góry i koniec. Kilka razy wbijane spowrotem i znowu silą do góry.. nawet zapięty przegub łańcuchem wokół i do tura nie pomógł. turem przez przegub dźwigam cały cyklop.... a przegub nie pusci....