Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jedno jest pewne, że cele nie będą się urywać, mało jest akumulatorów o dużej pojemności i chyba jest cienko z dużym prądem rozruchowym.

 

 

w fordzie jest akumulator żelowy z bodajże 95 czy 94 roku, dokładnie taki jak ten http://allegro.pl/it...x4_offroad.html https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog i jest świetny, nawet przy - 20 jak inne siądą to ten trzyma jest ostatnią deską ratunku, niby ma 50Ah ale parametrami odpowiada 120Ah dla porównania http://allegro.pl/it...nocna_free.html

Opublikowano

U siebie mam AutoPart już 8 zimę, grunt to dobre ładowanie i każdy aku wytrzyma, co do MF to chyba w standardzie był 96Ah (kumpel po katalogach sprawdzał). 3512 ma alternator jak bóg przykazał 44A Elmot a 255 z altkiem na sprężarce to porażka, wiecznie problemy z ładowaniem

Opublikowano

Koledzy chce kupić akumulatory do ursusa c385, 2*12 120ah i minimum 1000 na rozruch, jakie polecacie. w sklepie zaoferowali mi auto part lub centre i polecili te z auto partu , ze niby są dobre i niema problemów z gwarancją a centra podobno robi problemy z gwarancją. A miałem centre w bizonie i tylko 2 lata wytrzymały, a z kolei w c360 mam shnaidera czy jakoś tak i już jakieś 5 lat śmigają bez problemu. Czy ktoś może mi doradzić?

Opublikowano

ktos o czyms zapomnial...... jak sie szanuje takie sie ma..........nie polecam made in niczyje ile gwarancja po 2 dniach pada....

zdecydowanie CENTRA..ale ja mam zelowy japoniec:))

jedna bateria 200A rozruchu zelowy:)))))))))0

Opublikowano

A ja mam 2x 900A :) i nie narzekam. Ale jeżeli ciągnik zimą nie jest używany to uważam że większego nie brak i te 200A powinno starczyć ale nawet i w zimę będzie palił jak olej nie będzie zbytnio gęsty.

Opublikowano

Ja mam w 330 również 195ah i trzymają wręcz idealnie już 4 lata mimo tego ,że na początku z powodu awarii prądnicy były rozładowane do zera przez jakis miesiąc :) ( zaszło coś takiego jak formatowanie baterii w telefonie) a teraz pali bez problemowo a orginalna prądnica daje radę pokryc potrzeby ładowania:)

w 3P równiez miałem 195 ah centry z 99 roku i wytrzymały do 2007 roku czyli 8 lat :0 a to chyba niezły wynik :)

 

Moim zdaniem Centra najlepsza , a z zagranicznych w kombajnie mam dopiero 2 lata aku "WORLD" i tez nie sa złe póki co .

Takze do 60 195 ah powinny byc ok.

Opublikowano

A długo może on wytrzymać z standardowym rozrusznikiem i altkiem z poloneza?

Jaki polecasz model z centry?

Jakiej powinien być mocy (chodzi mi o ampery)? Zastanawiałem sie nad centra futurą 100ah 900a,lub jakimś tam heavy 120ah 870a.

Opublikowano

Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

Jest sposób na dobre "reanimowanie" zużytych akumulatorów - tylko nie chwalcie się ekologom :blink:

1 sposób

- naładuj aku normalnie, tj. 10% prądem

- pozbądź się starego elektrolitu (i tu uśmiech do ekologów)

- wlej wodę destylowaną i przez kilka godzin podłącz mocny prąd (jak się uda to nawet 20%)

- wylej ten brunatny szajs

- powtórz czynność

- zalej aku nowym elektrolitem

- naładuj prądem 8, 10%

 

2 sposób

- naładuj aku normalnie, tj. 10% prądem

- pozbądź się starego elektrolitu (i tu uśmiech do ekologów)

- wlej wodę destylowaną i przez kilka godzin podłącz mocny prąd (jak się uda to nawet 20%)

- wylej to

- wlej wodę destylowną żeby widać było trochę cele

- do każdego otworu po ok. 80-100ml 76%HCL (wiem, że w detalu taki jest niedostępny, ale można dostać niższe stężenie) Ja mam zapasik na jakieś... 10lat :huh:

- dolej wody do pełna

- mieszaj roztwór ok 10 min i pozbądź się go (i tu drugi uśmiech do ekologów)

- przepłucz dwa razy wodą (żeby za drogo nie wyszło pierwszy raz może być przegotowana woda)

- zalej nowy elektrolit

- naładuj prądem 8, 10%

 

2 Sposób ze starego podręcznika Galwanizatora, sprawdziłem 2 aku do kombajnu. Po wszystkim zrobiłem próbę obciążeniową - jak nówki.

Opublikowano

Ja w c330 mam stare ok 12 letnie baterie 6v

W c360 mam jeden 12 V i szybki rozeusznik ( chwalę sobie )

Do 330 kłania się wymiana baterii. Miałem kupić 2x6V 195A Centry, ale przemyślałem sobie temat i kupię chyba jeden 12 v też Centry. Powód taki - przy bizonie jeden aku też jest na wyczerpaniu więc w sezonie aku z ciapka pójdzie do Bizonka. A ciapek - zapali na baterii z auta :blink:

Opublikowano

Centra najlepsza i najdroższa. W Bizonach mam (nie wiem jaka firma ale jest napisane Bizon, a na drugim Bizon Ultra Power haha) i są świetne. Ale nie ma co się oszukiwać 7-8 lat i wymiana.

Opublikowano

Co do centry to miałem przypadek w aucie, Futura 53Ah, po trasie ok 150 km zgasiłem autko ok 14 a o 22 resztami sił odpalił, myślałem ze coś żre prąd bo po powrocie do domu kręcił normalnie, z rana sytuacja podobna, pomiar napięcia na aku po postoju 10.2V przy rozruchu spadało do 6,8, ewidentnie trafiło jedną cele, aku wysłany na gwarancji powrócił z pismem iż wina użytkownika

Opublikowano

Właśnie słyszałem że CENTRA potrafi na każdą reklamację inną diagnozę postawić - jeden gość to wykorzystał i dostał zwrot gotówki... Może opłaca się im wysłać jeszcze raz na gwarancję?- jak masz zwrot z takim opisem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v