JJaaJJoo

Jak ustawić kąt wtrysku zetor 7745

Polecane posty

JJaaJJoo    1

Witam posiada ktoś zdjęcia ustawienia kąta wtrysku na kole zamachowym dla zetor 7745 ? Chodzi mi o znaki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Zdemontuj stopkę, akumulator, skrzynkę na akumulator. Zobaczysz wtedy na skrzyni biegów dekiel. Odkręć go, ujrzysz koło zamachowe, obracaj silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów silnika aż pojawią Ci się 3 kreski a potem 0. Na obudowie skrzyni jest wybita kreska, około 1,5 cm od dolnej krawędzi okienka. Środkowa kreska na kole zamachowym ma być zgodna z kreską na obudowie, wtedy ma być początek wtrysku. Paliwo powinno drgnąć w rurce - kapilarce podłączonej do 1 sekcji pompy wtryskowej. Procedura jest taka sama jak w ursusie c 360. Tylko w zetorze trzeba dać pół gazu, w 60-tce na ful. Lub odkręcić kapsel od listwy i ustawić gaz na tyle żeby nie wychodziła poza korpus pompy, dokładnie chyba 1,5mm. W instrukcjach piszą że kąt na bogato 25 stopni, ale na zamachu będzie zapewne od 21 do 23. Ustaw tak jak jest na kole zamachowym, będzie najpewniejsze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJaaJJoo    1

Okej. Dzięki za pomoc . Tylko tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej .Dodam że ciągnik odpalił dobrze tylko względem innego zetora 7745 był słabszy . I tu jest moje pytanie ile stopni mniej więcej jest na fasolkach pompy do regulacji  ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Kilka stopni, więcej nie ma. Przed demontażem sprawdzałeś na pełnym gazie czy na połowie? Kręciłeś w dobrą stronę silnikiem, tzn w prawo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJaaJJoo    1

Kreciłem w to samo stronę co porusza się wentylator .Gaz był w połowie .Tylko że pompa po odpaleniu i daniu gazu przez chwilę po jego opuszczeniu trzymała obroty i cieklo z pod sekcji dla tego pompe wykrecilem i jest już w zakładzie.(wtryski sprawne) A pisze bo trochę to dziwne było że za znakami jest wtrysk i to tak daleko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

No to dziwne dziwne. Można jeszcze zweryfikować czy oznaczenia na kole pasują, poprzez wyznaczenie GMP pierwszego tłoka i sprawdzenie czy znak 0 na kole pokrywa się z krechą na obudowie skrzyni. Ciekawe jakby to wyglądało przy użyciu lampy stroboskopowej, wyklucza się wtedy błędy pomiarowe wywołane odpowietrzeniem pompy czy błąd oka obserwatora. Z tego co opisujesz to tak jakby początek wtrysku był dla 2 lub 3 cylindra 1/4 obrotu od znaków. Ale dziwne że ciągnik zapala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj