JJaaJJoo

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O JJaaJJoo

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

383 wyświetleń profilu
  1. Sprawdz czy przy pompce zasilającej od spodu jak jest taka duża nakrętka nie puścił gumowy oring !!! TAK WADA WYSTĘPUJE !!!
  2. Tur podpięty bezpośrednio do pompy? czy na złącza hydrauliczne z tyłu ? Sprawdz ciśnienie pompy! Bądz linki z joisticka pękły !
  3. Witam tak jak w tytule chciałbym zakupić kombajn zbożowy marki Volvo (830/1130) Ktoś ?! Coś ?!
  4. A NAROWSKI Z wami to tam robi ?!
  5. Między dzwigniami 22 A 25 A to przypadkiem nie jest od ręcznego ?! Z dwóch stron ciągnika są te dźwignie!! A tu na obrazku zaznaczone jest nr2 od womu i jak to zaciągam to zaciąga się od razu te właśnie dźwignie 22i 25 ?! A pro po zdeimowałeś skrzynkę akumulatora i butle pneumatyczno czy coś innego demontowałeś by tam się dostać?
  6. Panowie spokojnie ciągnik Krajowy Ja tu próbowałem się dowiedzieć jak to mniej więcej tam działa .Oczywiście Posiadaczy tego typu zetorków (Po za tym któryś z Panów wyżej już to rozbierał ?)
  7. tak hamulce tarczowe dzięki za podpowiedz ,ale na razie chciał bym zrobić te o to sprzęgło 5 min "D
  8. Czyli dźwignią od w womu ma chodzić bez oporów ma się slizgać na wałku ?! Natomiast dźwignią od ręcznego ma poruszać właśnie ten wałek ?! A ręczny nie działa ! Co zauważyłem to te śrubunki co wychodzą z tylnego mostu od hamulca ręcznego są rozkręcone tak że po zaciągnięciu ręcznego są luźno ;(
  9. Czyli dźwignią nr 2 zapiekła się na tym wałku pod nr3. Bo dźwignią nr 1 musi poruszać wałkiem nr 3 ? !
  10. Witam posiadam zetor z rodzinny 5211-7711 jak to zetory z lewej strony siedzenia mam 3 wajchy z czego interesują mnie wajchy od wom-u i ręcznego.A dokładniej idą od nich linki od ręcznego na zdj jest połoczona z dźwignią nr1 A obok znajduje się dźwignią od wom-i na zdj zaznaczone nr2 .No i tu jest właśnie kłopot bo w momencie zaciągania 5 min sprzęgła zaciąga się również hamulec ręczny . I tu jest pytanie czego jest to przyczyna dodam że linki są podłączone dobrze ?
  11. JJaaJJoo

    VolvoS830_tabela

    Skąd jesteś i w jakiej cenie Volviak ?
  12. Masz tu schemat od zetorów 5211-7711
  13. tak chodzi to na jednym trzpieniu(pręcie) na którym są takie dzwignie które są połączone linkami z wajchami w kabinie. Tak położyłem się pod ciągnik Tata zaciągnął dzwignie wom a pod ciągnikiem zaciągneła się dzwignia od ręcznego i od womu------czyli dzwigienka od womu musiała się zapiec na sworzniu od ręcznego i pociąga z sobą hamulec ręczny ?! mam nadzieje ze dobrze zrozumiałem ten mechaniczny wynalazek z czech ?! I tu rodzi się pytanie czy ktoś z was już te dzwigniena sworznia zdejemował ? i czy nic się nie stanie z tym sworzniem nie wypadnie z obudowy skrzynie jak się nie mylę ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj