News
Magda12030

Dźwignia sterowania wom Ursus 3512

Polecane posty

Magda12030    0

Witam, jestem zielona w temacie, mam pytanie gdzie jest dźwignia sterowania wom w ursusie 3512 i jak się nią obsługiwać.

Ghibli_100    0

Ursus 3512 ma dźwignie włączania WOM po lewej stronie za nogą przy moście. W pozycji pasażera lewą ręką sięgnij do podłogi i do tyłu tam jest dźwignią która należy po wciśnięciu sprzęgła pociągnąć do góry, aby włączyć niezależny wałek. 

akmaly    382

Poszukaj instrukcji w sieci bo coś czuje ze na pytaniu o wom się nie skończy :P

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:

Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Manio221
      Poszukuję termostatu do c360. Czy pasuje jakiś od samochodu? 

• Przez ma123
      witam mam problem ze sprzegłem w c330 a w sumie w c325 bo tył od 25piątki a przód od 30-stki  czyli stary typ sprzęgła na 3 łapkmi i mam problem z drugim stopniem ponieaż jak go nie ustawić dalej nie da się włączyć bez zgrzytu jak w tamtym roku rozjeżdzałem ciągnik bo pierwszy stopień się ślizgał to nic niepokojącego nie zauważyłem tarcza nie była zużyta ani jedna ani druga i tu problem co z tym zrobić wymienić tarcze za 190zł i pomoże albo nie co myślicie?
    • Przez Mario8610