News
Piote1231231

Obliczanie wykorbienie wału korbowego

Polecane posty

Ktoś wie i umie jakkolwiek wytłumaczyć obliczanie wykorbienie wału korbowego?

Średnica cylindra:102mm
Pojemność skokowa silnika wynosi: 1960cm^3 
Ma dwa cylindry 

Dziękuje, pozdrawiam 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez JohnG
      Dzień dobry, jestem uczniem klasy 8 i planuje udanie się do szkoły rolniczej w Boninie mógłby ktoś coś opowiedzieć o szkole i czy warto.
    • Przez kamil96
      Witam wszystkich przyszłych i obecnych rolników 

Założyłem ten temat z myślą po to aby wszyscy którzy mają zamiar zdawać egzamin zawodowy w postaci pisemnej i praktycznej mogli się zgromadzić w jednym miejscu.
      Nie ukrywam, że też będę zdawał ten egzamin w tym roku który odbędzie się na przełomie maja-lipca.
      A więc jak u was wyglądają przygotowania do tego egzaminu czy poprzez rozwiązywanie testów z poszczególnych przedmiotów zawodowych bo właśnie w mojej szkole tak to wygląda.

• Przez Cruel
      Witam wszystkich. Chciałbym dowiedzieć się, czy podczas nauki w szkole średniej (Profil Technik Rolnik, druga klasa) mogę złożyc wniosek o ubieganie się dotacji na młodego rolnika z zoobowiązaniem uzupełnienia wykształcenia w ciągu 36 miesięcy od dnia złożenia wniosku. Z góry dziękuje za odpowiedź.
      Edit: Zapomniałem dodać że mam 18 lat
    • Przez Mateuszoto
      Witam chciałbym się dostać do technikum leśnego w Tucholi lub w Goraju.Wie może ktoś czy trudno  się dostać?
    • Przez Bojan22
      Witam zakupiłem prase john deere 550. Ale ktoś grzebal przy sterowniku i w instalacji przy czujnikach. Prosił bym o zdj jak u was jest podłączone wszystko.
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje