radekx90

Renault 106-54 rozpolawianie

Polecane posty

radekx90    1

Witam, muszę rozpołowić swoją Renię i słyszałem, że trzeba uważać na pompę wspomagania, by olej nie wyleciał. Macie porady jak to dobrze zrobić? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Cześć

Odkręcasz przewód olejowy od pompy hydraulicznej i podwiązujesz go wyżej. Wtedy nie musisz spuszczać oleju. 

Wymiana sprzęgła czy remont skrzyni? 

Jeżeli sprzęgło to pamiętaj aby dobrze wycentrować tarcze :) zaoszczędzi Ci to trochę nerwów. 

Pozdrawiam 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekx90    1

Po złożeniu ciągnika okazało się, że sprzęgło dalej się ślizga przy obciążeniu, a mimo to nie czuć by się paliło. Tarcza nie wyglądala na zużytą. Myslicie, że błąd złożenia, czy tarcza do wymiany? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Tarcze zalane olejem nadają się na złom a nie do ponownego założenia. okładziny nasiakaja olejem i nie domyjesz jej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Dwa lata temu też umyłem tarcze w dimerze i w płynie do naczyń i do dzisiaj ciągnik śmiga.

Może przy zakładaniu tarcza się skrzywiła? Biegi nie zgrzytaja przy przełanczaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8538

przed awarią było dobrze? może docisk wyzionął ducha lub jak wyżej kolega pisał tarcza zaolejona i do wyrzucenia

50 minut temu, sylwek23111 napisał:

Dwa lata temu też umyłem tarcze w dimerze i w płynie do naczyń i do dzisiaj ciągnik śmiga

to były zwykłe okładziny czy ceramiczne? może ceramiczne nie nasiąkają olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj