seba836

Korek spustu JD

Polecane posty

seba836    21
2 godziny temu, ariss napisał:

zaślepia otwór technologiczny

A co to ten otwór technologiczny ? Bo coś mi się przy tym poci o nie wiem od czego zacząć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    643
9 godzin temu, seba836 napisał:

A co to ten otwór technologiczny ? Bo coś mi się przy tym poci o nie wiem od czego zacząć 

Otwór technologiczyny, to otwór wykonany w czasie produkcji danej części, ze względów konstrukcyjnych, ponieważ nie ma innej możliwosci wykonania danego elementu. Np. W rozdzielaczu od C360 otwory technologiczne są z zewnątrz zaspawane. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

oring jest pod tym korkiem to go wymień i tyle przy zmianie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21

Jednak kapie mi olej z czujnika przy pierwszym korku oleju hydraulicznego przy takiej gruszce 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21
2 godziny temu, ariss napisał:

cewka od załączania przedniego napędu

a wiesz może co to za plastikowy korek ten co zaznaczyłem na zdjeciu bo taki sam odkręcałem pod podnośnikiem i był tam filtr? czy to też jest filtr?

6521972_6.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Zaślepka to jest. Pod nią jest wałek pośredni przekazujący napęd na tylny wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21
4 godziny temu, ariss napisał:

Zaślepka to jest. Pod nią jest wałek pośredni przekazujący napęd na tylny wom

A czyli tam nie ma filtra żadnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21
4 godziny temu, seba836 napisał:

A czyli tam nie ma filtra żadnego 

A wiesz może ile oleju się wlewa do mostu w JD czy aż się będzie wylewał przez korek wlewowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21
14 minut temu, ariss napisał:

lejesz aż pod dolny gwint w otworze

Czyli ma się wylewać olej z górnego kurka bo z dolnego spuszczałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

nie ma się wylewać, masz widzic olej na poziomie dolnego gwintu. Jak będzie za dużo to wypchnie uszczelniacze. Zalać dolnym to raczej ciężko chyba?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba836    21
4 minuty temu, ariss napisał:

nie ma się wylewać, masz widzic olej na poziomie dolnego gwintu. Jak będzie za dużo to wypchnie uszczelniacze. Zalać dolnym to raczej ciężko chyba?

A w kołach tak samo też nie ma się wylewać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

tak samo tylko do gwintu, jak się wylewa to poczekaj aż wykapie czy wyleci

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj