Wolodymyr

Dlaczego MF 2620 jest zasilany olejem w tych otworach?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wolodymyr    0
Dlaczego MF 2620 jest zasilany olejem w tych otworach? Aby nasmarować lub zablokować koła? A może jakaś inna funkcja?

агрофото.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0

A jaka jest zasada jego pracy? Czy olej jest tam pod ciśnieniem, a blokada jest aktywowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0

Jak tylko uruchomię silnik, natychmiast blokuje tylne koła. Kiedy wyłączam silnik, natychmiast się odblokowują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Kontrolka świeci ? 

Przedni most w MF spina się bez oleju na blokadzie. Dzieje się tak również przy naciśnięciu hamulca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0
6 minut temu, hubertb napisał:

Kontrolka świeci ? 

Nigdy tego nie zrobiła. A gdzie w Massey Ferguson 2620 jest czujnik kontroli blokady?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Zostaw go na razie w spokoju sprawdź obwód świateł stop(ma działać poprawnie) i sterowanie olejem. Półbieg oraz WOM działają normalnie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0

Półbieg nie robi z kupowania, а WOM działają normalnie. Оbwód świateł stop również nie działa od zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No to najpierw napraw obwód stop. Potem poszukaj nieszczelności na półbiegu. Wtedy masz szanse że tym ciągnikiem będzie ci się dobrze pracować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0
46 minut temu, hubertb napisał:
3 minuty temu, hubertb napisał:

No to najpierw napraw obwód stop.

Gdzie szukają tych wad?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Zaczynaj od czujników stop, potem instalacja(nie mam schematu), sprawdź też tylne lampy czasem korodują. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

A po ch... w ogóle ten ciągnik mieć bez półbiegu oO przecież tym się w tedy robić nie da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0
7 minut temu, hubertb napisał:

A po ch... w ogóle ten ciągnik mieć

Dziękuję, jestem z Ukrainy, w ogóle nie mamy części zamiennych ani informacji o naprawach.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

U nas też ciężko o części, możesz próbować podbierać z postlicencyjnych (ursus wyglądający jak mf). Bez półbiegu masz osiem biegów do przodu co daje aż dwa biegi do pracy trochę mało jak na taki ciągnik. Strzeż się też serii 500 MF bo do niej nigdzie nie ma części. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4745

Do tego modelu nic z policencyjnych ursusów nie dobierzesz. Ewentualnie bardzo mało. Ich konstrukcja bardzo się różni.

@Wolodymyr poszukaj w katalogu następnych rysunków co jest w tych otworach. Czy hamulce czy może zwolnice planetarne. To ułatwi dojście do czego ten olej tam potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0
3 godziny temu, hubertuss napisał:

 

@Wolodymyr poszukaj w katalogu następnych rysunków co jest w tych otworach. Czy hamulce czy może zwolnice planetarne. To ułatwi dojście do czego ten olej tam potrzebny.

Там якби дві версії блокування: механічна і гідравлічна. В моєму тракторі мабуть механіча, тому що від педалі іде механічна тяга. Ось така

блок2.png

блок1.png

Istnieją dwie wersje zamka: mechaniczny i hydrauliczny. W moim ciągniku, prawdopodobnie mechanicznym, ponieważ pedał to trakcja mechaniczna. Otóż to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4745
Napisano (edytowany)

Tak myślałem, ze to nie żadna blokada bo jeszcze takiej nie widziałem. NO ale może się mylę

Co to jest 13 trójnik czy zawór?

Co to jest 19 i to coś bez numeru wkręcane w 19 - czujnik czy elektrozawór?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jeśli masz hydrauliczną to widzę że "bez oleju" blokada będzie załączona. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4745
Napisano (edytowany)

Przecież pisze, że ma mechaniczną.

Olej płynie z 19 rurą 11 do filtra. Z filtra wypływa kolankiem 6 i kolankiem 8 oraz trójnikiem 13. Jak to blokada to co steruje rozdziałem oleju?

@Wolodymyr czy numer 2 z dolnego rysunku przykręca się do całego korpusu skrzyni i czy możesz znaleźć rysunek co jest pod częścią numer 2. jaki mechanizm?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wolodymyr    0

Ponieważ w układzie hydraulicznym przez trójnik olej przechodzi jednocześnie na przednią i tylną oś. A w moim ciągniku nie ma trójnika, olej trafia tylko na przód mostu.

гыдрблок.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4745

Teraz widać wyraźnie, ze na pierwszym rysunku na górze na początku tematu to nie żadna blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

I blokuje się po odpaleniu ? Sama ?  Układ działa tak: olej nie płynie blokada działa, podobnie działa też włączanie przedniego napędu. Przedni napęd włącza się podczas hamowania ciągnikiem(musisz mieć sprawny stop), jeśli masz utratę ciśnienia oleju na półbiegu przód i blokada włączą się. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj