Dragon7340

Wymiana uszczelniaczy siłownika Mercator

Polecane posty

Dragon7340    0

Cieknie mi olej z siłownikow podnoszących heder.Wie ktoś jak jej sie rozebarć???????????, aby móc wymienic o-ringi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jedno zasadnicze pytanie czy siłowniki podnoszące heder masz jednolite i nie rozbieralne czy też takie które mają możliwość rozebrania???

odpisz szybko to pomogę ale jeśli masz pierwszy wariant czyli jednolite to wtedy naszykuj się na ostre przeżycia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

powinny być rozbieralne

one są chyba z drutem na podobie jak w cyklopie ale dokładnie nie pamiętam

rozbierał je szwagier jutro postaram się dokładniej ci napisać jakby co

i jedno mogę ci poradzić jak rozbierzesz to uszczelniacze kup w sklepie typowym dla hydrauliki bo w agromie to cię skasują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    582

Dzisiaj zmieniałem ale w bizonie.Tam był drut z przodu,wyjąłem go odkręciłem węża i tłoczysko wyszło.Popatrz się z przodu jak jest zabezpieczone.Na pewno bardzo prosto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

czasami za dużo ściągną bielma przy toczeniu wiec lepiej przetrzeć drobnym papierem po zarysowaniach i lepiej pomoze niż toczenie ... każdy siłownik da się rozebrać i zrobić w domu tylko do niektórych muszą być specjalne szczypce żeby wykręcić głowice która może być zabezpieczona śrubą na imbus (który musi być zabezpieczony przez napunktowanie go na krawędzi tak żeby nie mógł się odkręcić) lub drut


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dragon7340    0

Są rozbieralne jednego rozkręciłem,zabezpieczony jest drutem który tworzy pierścien.Teraz potrzebuje namiary na jakis dobry sklep z uszczelniaczami bo u mnie na mijscu nie mają. Chyba ze mozna gdzies kupić zestaw naprawczy do takiego siłownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    582

W Świdnicy i w Legnicy, Wrocławiu są dobre sklepy.Szukaj tam gdzie są łożyska uszczelniacze też powinny być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dragon7340    0

Z rozebraniem jak i złożenieniem nie było problemu, z zakupem uszczelniaczy tez nie miałem wiekszego klopotu,dostałem orginalne co mnie mile zaskoczyło. Dzieki wszystkim za rady! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianek20
      Witam, może już był taki temat ale zapytam ponownie może coś się ciekawszego dowiem od ludzi bogatszych w doświadczenia. 
      Któren z nich będzie lepszy praktyczniejszy, prostszy w naprawie i mniej awaryjny . 
    • Przez dominator85
      Witam. Posiadam dominatora 85 i chciałbym wyregulować klepisko. A dokładnie szczeline pomiędzy klepiskiem a cepami. Chodzi mi o to jaka powinna byc dokładnie ta szczelina, jaka powinna być odległość pomiędzy klepiskiem a cepem . Jaka powinna być szerokość szczeliny na wlocie i wylocie.
    • Przez Artur312
      Witam .niema ktoś z użytkowników dominatora 76 schematu jak jest w środku w kabinie te cięgiełko  do rozdzielacza rury . Po prostu rozpadła mi się ta blaszka umocowana do dźwigni. I nie umie znalesc na internecie jej ? Może ktoś przerabiał temat ? 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. 
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. Poproszę o poradę a nie jak jedna osoba napisała ,,no to musisz naprawić'' .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj