22krystianek22

Cieknący Orbitrol

Polecane posty

Panowie cieknie mi orbitrol w miejscu łączenia z wałkiem, czy da się to jakoś uszczelnić? Kierownicą się lekko kręci, nie przepuszcza nie wyje tylko cieknie olej, może ktoś już miał taki problem ?

88197024_179836360132088_7772852896848150528_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

Regeneracja bądź nowy. Sam nie rozbieraj bo powypadają kulki i już nie złożysz. Żeby wymienić ten uszczelniacz trzeba rozebrać cały orbitrol,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Wymiana uszczelniacza nie pomoże, wycieki na wałku to objawy przecieków wewnętrznych, wytarły się suwaki, jeżeli jest to drogi orbitrol to wypada regenerować a jak chiński czy inny białoruski to koszt nowego tyle co regeneracja.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldini24    20

Pewnie, że można uszczelnić. Pytanie tylko czy jak rozbierzesz orbitrol będziesz go umiał poprawnie złożyć? 

 

Ps.

Do kolegów wyżej. 

Panowie. Widzieliście kiedyś orbitrol od środka?Bo wydaje mi się, że chyba jednak nie. ☺ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldini24    20

URSUS385

Był zużyty? Czy porostu nie umiałeś złożyć go spowrotem? ☺ 

Po za tym na zdjęciu nie jest jeszcze rozebrany do końca.. 😂 

Edytowano przez waldini24
Błąd(literówka)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1569

Był rozebrany tyle ile potrzeba do wymiany uszczelnień, na ch*j miałem go całego rozkręcać? Nie wiem z czego się tak cieszysz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj