Dominikst

Problem z układem paliwowym zetor 9540

Polecane posty

Dominikst    0

Witam, jestem posiadaczem zetora 9540 i od pewnego czasu mam problem z zapowietrzaniem się. Pompa wtryskowa i wtryskiwacze po regeneracji, nowe filtry paliwa, nowe uszczelki miedzianie i nadal się zapowietrza. Podczas pracy potrafi zgasnąć, gdy chce się pompować pompką, jest ona zasysana, jakby w zbiorniku robiło się podciśnienie, korek wlewu paliwa jest czysty, zbiornik w środku też i nie nie ma możliwości, żeby coś się tam zatkało. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zbiornik jest nad silnikiem wiec o zapowietrzaniu się nie ma mowy jest gdzieś zapchany


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25619

Jest sitko w kraniku spustowym w baku? Pewnie zakleja go galareta z ciulowego paliwa .

Jak się zapowietrzy to odkręć przewód od baku do odstojnika, jeśli takowy jest. Jak nie będzie ropy lub ledwie kapać będzie to zasyfione sitko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikst    0
59 minut temu, Agrest napisał:

Jest sitko w kraniku spustowym w baku? Pewnie zakleja go galareta z ciulowego paliwa .

Jak się zapowietrzy to odkręć przewód od baku do odstojnika, jeśli takowy jest. Jak nie będzie ropy lub ledwie kapać będzie to zasyfione sitko.

Wyjmę z odstojnika sitko i paliwo będzie filtrowane tylko przez główny filtr paliwa, najwyżej będę go częściej wymieniał. 

Dzięki za sugestię :)

 

Edytowano przez Dominikst

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    1558

Mam problem,cieknie paliwo w zaznaczonym miejscu. To jest świeca płomieniowa wkręcona w kolektor? Czy przewód jest na stożku?próbowałem dokręcić ale raczej nic nie pomaga a nie chcę pogorszyć sytuacji,czy trzeba nowy przewód?jeśli tak to jak szukać w sieci pod jaką nazwą?

IMG_20191106_170156.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj