zyz1o

jd 7930 dziwny dzwiek okolice wentylatora

Polecane posty

zyz1o    9

Witam tak jak w temacie jak ruszam ciagnikiem i daje w pedal to slychac taki dziwny dziwiek jak by z okolic wentylatora jak jak by szumienie glosne albo piszczenie nie jest to ciagle, najczesciej pojawia sie ten dzwiek jak sie ciagnik rozpedza i ma wysokie obroty albo pod obciazeniem jak sie daje ostro gazu ? nawet nie wiem jak to zdiagnozowac skad to doklanie jest moze to byc wiskoza ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7

A jakiś spadek mocy zaobserwowałeś ? Sprawdź układ dolotowy pod kontem nieszczelności, może jakiś przewód przetarty ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

spadek mocy raczej nie jak daje gazu to slychac taki pisk turbiny no i wlasnie czasami taki dzwiek jak by szum albo cos w stylu piszczacego paska pasek mam nowy wiec nie wiem myslalem jeszcze o napinaczu ale to by caly czas ten dziwny dziwek byl a to od czasu do czasu i to po prostu jest jak ciagnik dostaje buta tak miedzy obrotami 1500 a 1800 i oczywiscie przy gazie w podloge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

to jest albo uszczelka metalowa pod turbina albo czerwony przewód dolot do turbiny otwórz maskę i on jest z tej strony co się olej sprawdza weź jakis płyn żeby się pienił i popruskaj po tym przewodzie i po uszczelce między turbina a kolektorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

słuchaj a pytanko a u ciebie nie ma wibracji w ciągniku jak jedziesz z 10 na godzinę po twardym ? bo u mnie coś takiego się dzieje a jak np po polu po miękkim to wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubak
      Witam, mam problem dotyczacy układu paliwowego w moim JD. Otóż gdy silnik osiagnie obciązenie po jakimś czasie zaczyna pojawiac sie na komputerze komunikat: 1347.07 "Replace fuel filter" co ozacza zeby wymienic filtr paliwowy. Niestety wymiana w niczym nie pomaga, troche poczytałem o tym i wiem ze ten bład wyswietla sie gdy nie ma wystarczającego ciśnienia na szynie paliwowej. Ktoś mial taki problem? Co to moze byc?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez Piotrass
      Witam. W Jd 6630 comfort który ma 4000mtg od jakiegoś czasu już mam problem z rewersem a dokładniej z pozycja neutralna. Jak wrzucam przód tył od razu bez pozycji środkowej jest ok gdy tylko wrzucę na środek to potem gdy chce ruszyć miga N i nie można ruszyć dopiero kilkanaście razy muszę rewers ruszyć. Czasami chodzi ok a czasem ma dzień że idzie się wykończyć. Był u niego raz serwis z jd o którym lepiej żebym się nie wypowiadal założył elektrozawór jazdy przód tył i zero poprawy. Czytałem w internecie że jest coś takiego jak czujnik pozycji neutralnej tylko pytanie gdzie się on znajduje by wymienić a może ktoś miał podobnie i może coś podpowie?
    • Przez dawidjohn
      Witam gdzie znajduje się czujnik temperatury wody w john deerze 6100? Re51774 Pozdrawiam
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj