Skocz do zawartości
kubak

John Deere 7430 Premium problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
kubak    0

Witam, mam problem dotyczacy układu paliwowego w moim JD. Otóż gdy silnik osiagnie obciązenie po jakimś czasie zaczyna pojawiac sie na komputerze komunikat: 1347.07 "Replace fuel filter" co ozacza zeby wymienic filtr paliwowy. Niestety wymiana w niczym nie pomaga, troche poczytałem o tym i wiem ze ten bład wyswietla sie gdy nie ma wystarczającego ciśnienia na szynie paliwowej. Ktoś mial taki problem? Co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Raczej nie mozliwe, wiekszość rurek doprowadzajacych paliwo jest nowych, a w baku jest sitko (ktore rowniez jest czyste). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bonifacyPGR    3

Takie same objawy miałem w Valtrze N121 na Common Railu. Spadek obrotów do 1750 i nic więcej. Wymiana filtrów likwidowała problem do czasu, aż w baku na rurce ssącej pojawił sie kawałek folii.. Do dzis nie mam pojęcia skąd tam sie znalazł..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

jakiej marki filtr? może jakiś zamiennik który ma za mały przepływ i stad problem. kolega w rav4 tak miał auto nie nie chciało jechać.po założeniu ori filtra wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Tak jak pisałem w baku mam sitko ktore jest czyste,wiec odpada. Filtry oryginał własnie. Od zawsze zakładam oryginalne ale nic to nie pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Ja miałem taki problem w Claas 420 CIS , kod błędu 7776h , diagnoza: ciśnienie na szynie paliwowej za niskie lub za wysokie, wymiana filtrów, wymiana czujnika ciśnienia na szynie paliwowej lub sprawdzenie modułu (sterownika) silnika. U mnie filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Zastanawiam się właśnie czy to nie chodziłoby o kalibracje ciśnienia na szynie, ale to juz trzeba wołać majstrów z serwisu :) a narazie szukam jakiejs przyczyny ktora mogłbym sam usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    0

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli jest jak piszesz i zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×