Skocz do zawartości
kubak

John Deere 7430 Premium problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
kubak    0

Witam, mam problem dotyczacy układu paliwowego w moim JD. Otóż gdy silnik osiagnie obciązenie po jakimś czasie zaczyna pojawiac sie na komputerze komunikat: 1347.07 "Replace fuel filter" co ozacza zeby wymienic filtr paliwowy. Niestety wymiana w niczym nie pomaga, troche poczytałem o tym i wiem ze ten bład wyswietla sie gdy nie ma wystarczającego ciśnienia na szynie paliwowej. Ktoś mial taki problem? Co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Raczej nie mozliwe, wiekszość rurek doprowadzajacych paliwo jest nowych, a w baku jest sitko (ktore rowniez jest czyste). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bonifacyPGR    3

Takie same objawy miałem w Valtrze N121 na Common Railu. Spadek obrotów do 1750 i nic więcej. Wymiana filtrów likwidowała problem do czasu, aż w baku na rurce ssącej pojawił sie kawałek folii.. Do dzis nie mam pojęcia skąd tam sie znalazł..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    676

jakiej marki filtr? może jakiś zamiennik który ma za mały przepływ i stad problem. kolega w rav4 tak miał auto nie nie chciało jechać.po założeniu ori filtra wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Tak jak pisałem w baku mam sitko ktore jest czyste,wiec odpada. Filtry oryginał własnie. Od zawsze zakładam oryginalne ale nic to nie pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Ja miałem taki problem w Claas 420 CIS , kod błędu 7776h , diagnoza: ciśnienie na szynie paliwowej za niskie lub za wysokie, wymiana filtrów, wymiana czujnika ciśnienia na szynie paliwowej lub sprawdzenie modułu (sterownika) silnika. U mnie filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Zastanawiam się właśnie czy to nie chodziłoby o kalibracje ciśnienia na szynie, ale to juz trzeba wołać majstrów z serwisu :) a narazie szukam jakiejs przyczyny ktora mogłbym sam usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    2

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli jest jak piszesz i zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez zyz1o
      Witam ktoś posiada ? Bo szukam po pl może być w wersji elektronicznej
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez zyz1o
      Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.