Massey294s

Awaria silnika farmer 311

Polecane posty

Massey294s    2

D 226B-6

Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).

Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 

Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.

Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)

Pozdrawiam

IMG_20190912_211827.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erwin2    5

ostawił bym laskę popychacza ,bo jeśli sam popychacz który chodzi po wałku rozrządu wypadł co też jest możliwe to mógł narobić dziadostwa,pokręć wałem korbowym i zobacz co sie dzieje czy laska się coś dzwiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey294s    2

Laska się dźwiga na tyle że gdy zawór powinien być max otwarty to jest tylko trochę uchylony. Ten luz między dźwigienką a laską występuje w pozycji zamkniętego zaworu. 

Poradzicie jak przekręcić wałem korbowym ręcznie? Na wale od przodu jest przesówka do przedniego wom, kręcenie przez wom nic nie daje, jest uruchamiany elektrohydraulicznie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

zobacz z góry czy popychacz cały jest nie ubity,postaraj sie jakoś wałem pokręcić i patrzcie co tam z popychaczem sie robi,jesli chodzi ładnie to nowa laska i składać.co do pokręcenia wałem to nie wiem jak nawet danie ciągnika na bieg i pchanie go ękoma za tylnie koło nic nie da bo to turbomatic,no chyba ze zostaje opcja odkrecić rozrusznik i duzym śrubokrętem za wieniec przekręcać

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Patent z srobokretem niezly ale nieda rady przełamać sprezania. Żeby się to udało musiałby wyjac wtryski żeby niebylo sprzezania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey294s    2

Wtryski akurat sà wyjete, były sprawdzane. Kwestia dlaczego wygięło laske, takie rzeczy raczej bez powodu się nie dzieją. Ciężko zobaczyć od góry co tam się dzieje na dole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel4106
      Witam. Gdzie szukać dlawika od regulacji szybkości opadania?
    • Przez oli007
      Panowie zabieram się za wymianę sprzęgła, tarcza się uślizguje z racji pewnie już sensownego przebiegu. Turbomatik nie cieknie, olej wymieniony, stary był ok. Moje pytanie czy macie jakieś dobre rady na co zwrócić uwagę przy rozpaławianiu? Kabinę trzeba coś ruszać? Tarcze trzeba nową czy wystarczy obić jak się nadaje? Czy przy rozpaławianiu trzeba dla zasady wymieniać jakieś łożyska na wałku, uszczelnienia czy nic tam się nie rusza? Pacjent to 312lsa 91r
    • Przez tomek8111
      Witam.W moim fendt Farmer 312 przecieka olej z pompy wtryskowej z wałka do którego podłączona jest dźwignia gazu.Problem jest o tyle trudny do naprawy ,gdyż owa dźwignia jest od strony bloku silnika więc konieczne jest zdemontowanie pompy wtryskowej. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak wyjąć pompę, czy po prostu odkręcić przewody wysokiego ciśnienia oraz śruby od mocowania tak jak w c 360, czy trzeba po kolei wymontować pompy hydrauliczne i po kolei z tej strony rozbierać .Dodam, że jest to pompa rzędowa symbol              PES6A90D320/3RS2660.
    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Tak jak w temacie nie działa wom oraz półbiegi. Konkretnie: dzieje się to czasami, częściej nie działa wom, po odpaleniu ciągnika nie ma na desce rozdzielczej wskaźnika półbiegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje. Podobnie dzieje się z przekaźnikiem. Po odpaleniu nie można go w ogóle włączyć(dioda na przycisku również się nie świeci). Po ponownym uruchomieniu wszystko działa.
      O co chodzi?
      jeszcze jedo: czy w fendtach jest coś takiego jak uruchamianie wom-u bez szarpnięć?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj