kar0711

podłączenie węży od pługa

Polecane posty

kar0711    1

 

Witam. Jak podłączyć 2 lub 4 węże od pługa do reni 155.54 bo mam 4 wyjścia. i 2 dzwignie w kabinie

20190731_185847.jpg

20190731_185916.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Najprościej mówiąc są to 2 pary wyjść. Jedno wyjście to zasilanie i jedno powrotne to para. Jeśli masz siłownik jednostronny czyli jeden wąż podlaczasz tylko pod zasilanie jeśli 2 strony zasilanie i powrót. 

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

masz chyba kolego jedną parę dla siłownika dwustronnego działania ,oraz jedno gniazdo dla siłownika jednostronnego działania .te dwa małe to jedno wolny spływ oraz hamulce przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pierwsza para od lewej, druga po prawej czy jak kto woli bliżej środka, dźwignie odpowiednio od podnośnika, czyli ta bliżej/ wyżej to pierwsza

to z łańcuszkiem to wyjście pod hamulce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Agregat uprawowy (siłownik dwustronnego działania dwa węże) podłączam do tych górnych gniazd i działa ale jedną dźwignie muszę dać do przodu a drugą do tyłu aby rozłożyło a składając odwrotnie. Gdy nie dam dźwigni do przodu to blokuje.?????

Czy  tak ma być?

 

A czy podłącze do niego np. pług https://www.otomoto.pl/oferta/kuhn-master-120-plug-ID6C4rNl.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28
6 minut temu, kar0711 napisał:

Agregat uprawowy (siłownik dwustronnego działania dwa węże) podłączam do tych górnych gniazd i działa ale jedną dźwignie muszę dać do przodu a drugą do tyłu aby rozłożyło a składając odwrotnie. Gdy nie dam dźwigni do przodu to blokuje.?????

Czy  tak ma być?

 

Nie ma tak być. Podlaczasz pod dwie sekcje i musisz wajchowac 2 dźwigniami. Powinnes podpiąć to od lewej zasilanie gora i drugi wąż niżej pod niego. Obsługujesz wtedy składanie i rozkładanie jedynie 1 wajcha do przodu i do tyłu.  Ta druga sekcja to jak ja to nazywam zasilanie z wolnym splywem dla siłowników jednostronnych które opadają samoistnie bez konieczności podcisnienia np w przyczepie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Dnia 1.08.2019 o 21:30, kar0711 napisał:

Agregat uprawowy (siłownik dwustronnego działania dwa węże) podłączam do tych górnych gniazd i działa ale jedną dźwignie muszę dać do przodu a drugą do tyłu aby rozłożyło a składając odwrotnie

ja wspomniał kolega wcześniej źle podłączasz, musisz wpiąć pionowe w gniazda, czyli góra i dół, jako że na drugiej parze masz suchoodcinające to musisz podpiąć pod pierwszą parę lub zmienić na szybkozłączkę euro

pług też bez problemu powinieneś podpiąć, pewnie wystarczy jedna sekcja do obrotu, bo nie widzę żadnego liniowania czy zasilania zabezpieczeń


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Do obrotu tak ale do zabezpieczenia hydraulicznego to nie wiem.

A ten kuhn jest zabezpieczony hydraulicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj