Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w moim mf 3060 koła też normalnie szły tylko jak się zagrzał to na wolnych obrotach ciężej się kręci a uszczelniacze wymieniłem bo miały nieszczelność kupiłem zegar i zmierzyłem ciśnienie na pompie na zimnym sekcja wspomagania 175atm a na drugiej 195am a na rozgrzanym 160 i 185 a wspomaganie jak chodziło tak chodzi bez zmian.Więc zanim zaczniesz wyciągać pompę proponuje zmierzyć ciśnienie ja też kupiłem pompę używaną od gościa który kupił nową i wymienił bo właśnie  bardzo  ciężko chodzi mu układ kierowniczy jak się zagrzeje to nie mógł ukręcić kierownicą.po założeniu nowej pompy było to samo.ja obstawiam na trójdział.jest tam ponoć filtr który może być zabrudzony albo się przycina czytałem że ktoś rozebrał wyczyścił i przetarł trzpień papierem wodnym bo miał zatarcia po złożeniu usterka wspomagania znikła wszystko wróciło do normy.Ps u ciebie też słychać tak jakby buczenie mielenie pompy?

Opublikowano
Ja tak mu do końca nie wierzę że to pompa, bo kupić i wymienić to nie sztuka, tym bardziej że wszystko działa normalnie oprócz wspomagania. Dziś zajrzałem tam gdzie jest orbitrol to powiem Ci że cały jest w oleju i nasiaknietym kurzu, nie kapie z niego tylko widać że ma nieszczelności. Jeżeli chodzi o te buczenie to u mnie słychać w zakresie 1400-1600 obrotów, słychać jak ruszam kierownicą, podnośnikiem tylko nie wiem skąd, tak jakby spod kabiny, chyba że od pompy przenosi.
Opublikowano

u mnie też słychać to buczenie dokładnie tak jak piszesz jakby z pod kabiny ale tyko przy kręceniu kierownicą na wyższych obrotach ciszej a pompa jest dobra. Orbitrol też jest upocony narazie będę wymieniał olej i filtr.zastanowię się jeszcze czy ruszać ten trójdział czy orbitrol na pewno jedna z tych rzeczy odpowiada za buczenie i wspomaganie.Ps.mierzyłeś ciśnienie pompy?  

Opublikowano
Jeszcze nic nie mierzyłem, ale powoli się za to zabiorę no i olej i filtry też już mam kupione i czekają na wymianę. Zobaczymy może uda się namierzyć przyczynę.
Opublikowano

polecam sprawdzić orbitrol, w moim przypadku wymiana pompy nie pomogła, kupiłem nowy orbitrol i wspomaganie zaczęło normalnie pracować a tez na rozgrzanym ciężko chodziła kierownica 

Opublikowano

Witam mam ten sam problem co autor wątku. Pompa hydrauliki średnio wytrzymuje rok i siada sekcja od wspomagania, po spuszczeniu oleju sprawdzone dno skrzyni czyste, olej czysty, filtr czysty, brak opilków. Trójdział rozebrany, wyczyszczony, nie był zabrudzony ani zaciety, orbitrol wymieniony rok temu. Ciśnienie po roku użytkowania pompy 40 atm na skreconych kołach. To już trzecia pompa i ten sam scenariusz po roku użytkowania siada sekcja od wspomagania. Może ktoś wpadnie na pomysł co jest grane, bo zakupiłem czwartą pompę Boscha i boję się zakładać. 

Opublikowano

Jestem na etapie docierania do człowieka który coś w tym temacie może wiedzieć jak coś się dowiem to napiszę w temacie ale nawet jeżeli coś powie sensownego to dopiero rok po wymianie bedzie wiadomo czy miał rację

Opublikowano

witam ja nie wiem co to może być,moje podejrzenie to że coś trzyma przepływ oleju i ta sekcja jest mocno obciążona i dlatego pada.ale jak się coś dowiesz to napisz bo sam jestem ciekawy?pozdrawiam

 

Opublikowano

Mierzyłem w każdej opcji nawet podczas jazdy był wpięty manometr i porównałem to z 3070 w którym zrobiłem tak samo wyniki takie same tylko w moim pompa zdycha, nikt nic nie wie

Opublikowano

Jak zamontujesz z innymi obrotami to nie zassie oleju. Przy trójdziale da się któreś zamienić nie pamiętam dobrze ale chyba zasilanie pompek hamulcowej i sprzęgłowej jak by smarowanie zamienić to pewnie by padła już skrzynia ale dla pewności porównam z innym ciągnikiem chociaż to raczej nie o to tu chodzi

Opublikowano

No faktycznie kolega dał namiar na człowieka kompetentnego i obeznanego w temacie pewne teorie już mamy na początek muszę zaopatrzyć się w zegar 50-100 bar by dokładnie zdiagnozować jakie mam teraz ciśnienie na małej pompie bo wskazuje na to że jest jakieś 20-25 bar na punkcie pomiarowym przy 2tyś. obr. mam już ok 50 bar a orbitrol raczej powinien utrzymać te 17 przynajmniej na wolnych obrotach orbi. był kupiony jako nowy fakt nie danfoss  ale nowy. Dodam że pompa jest na wykończeniu a ma 20-25 bar ile dawała nowa? ta teoria na razie jest diagnozą na duszącą się pompę. Po niedzieli biorę starego danfoss-a orbi regenerowany który kupiłem i ten nowy rwę z ciągnika i jadę na zakład do porównania ich zaworów przelewowych zobaczymy co i jak może tu jest mój odwieczny problem głupie założenie że jak nowy to działa jak trzeba tyle że do tego sprzętu ma mieć 17 a w innym 25 nie przeszkadza. Da się wyregulować zawór w orbi?

Opublikowano

zawór przelewowy jest pod korkiem chyba przed wałkiem co kierownica wchodzi...ten nastaw decyduje jakie ciśnienie w spoczynku kierownicy idzie na siłownik... z obu stron siłownika ma być te 17bar....jakby nie ruszać kołami to te 17bar na deklu pompy zmierzysz.... ale jak dygniesz kierownice to mały ciśnieniomierz wyzionie ducha :P

Opublikowano

Wiem o tym bo tak kiedyś zrobiłem teraz mam wpięty 400 i dokładnie nie widać wartości bez ruchu kierownicą ale jest to 20-25 bar wepnę taki do 100 bar to będę wiedział dokładnie ile jest w spoczynku

Opublikowano

Witam mam takę pytanie czy przy wymianie łożyska i pierścieni speed shift w mf 3060 trzeba odkręcać to słynną nakrętke co trzyma tryb grupy b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v