marcel16v

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O marcel16v

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

481 wyświetleń profilu
  1. Witam wymieniam łożyska na wale młocarni w bizonie i mam pytanie czy między obudowę łożyska, a łożysko idzie jakiś pierścień.I powiedzcie mi jeszcze jak mocno mają być dokręcone nakretki M 35 na wale ,na maksa czy z wyczuciem i zakontrować.
  2. Ile powinno być tarczek w sprzegle rewersu ,możliwe że ktoś dołożył jedna wiecej?
  3. Wartosci kalibracji są trochę niskie od 118 do 200 sprzeglo od zakresu wstecznego ma 184 .Dzisiaj się trochę pobawiłem z czasami napełnienia,obniżenie czasu napełnienia sprzęgła wstecznego trochę złagodziło to uderzenie
  4. Witam skrzynia power command 19x6, podczas ruszania do tylu ,po puszczeniu sprzęgła ok 30%, jest mocne uderzenie w skrzyni I szarpnięcie,gdy dalej puszczamy ciągnik rusza normalnie ,do przodu jest ok .Wszystkie cewki były podmieniane,potencjometr przy pedale sprzęgła nowy ,akumulator hydrauliczny nowy .Kalibrację przechodzi bez problemu.A i jeszcze jedna rzecz jak pedał puszcze szybciej ,moment szarpnięcia jest jakby ominięty i rusza normalnie.Może ktoś ma jakiś pomysł
  5. No właśnie oglądałem bo znajomy od nich kupił,i rama wygląda jak od szóstki do tego musiała być mocno skorodowana bo po piaskowaniu widać ubytki materiału.Wywrot nisko podnosi ,można ustawić na zaworze ,ale linka zabezpieczajaca skrzynie jest za krótka, trzeba przerobić. I podłoga pomalowana jest na pył po szlifowaniu i odbite ślady butów. Oprócz tego ok.
  6. Witam ,a czy te ich przyczepy ósemki nie są czasami na ramię wzmocnionej od szóstki bo mają proste ramy a nie giete?
  7. Kat wtrysku w agregacie był 26 stopni, wtryski sam sprawdzałem na przyżądzie, kat wtrysku przestawialem na różne sposoby. Po zdjęciu kolektora wydechowego dymi z wszystkich cylindrów
  8. Panowie kupiłem silnik do bizona z agregatu pradotworczego, agregat z wojska z przebiegiem 130 h. Do silnika została założona pompa wtryskowa po regeneracji od bizona i sprawdzone wtryski. Po odpaleniu silnik pracuje pięknie, odpala od strzała tylko jest problem z tym że strasznie kopci na niebiesko nawet po rozgrzaniu go do 90 stopni kopcenie nie ustaje. Było podejrzenie że stoją pierścienie, został rozebrany okazało się że wszystko jest w porządku. Ponownie złożony na nowych uszczelkach, rozrząd ustawiony prawidłowo, kat wtrysku ustawiony na 29 stopni, silnik w środku jak nowy zero zużycia, ale jak kopcil tak kopci. Pomysły już mi się skonczyly może ktoś wie czy te silniki jeszcze czymś się różniły,oprócz pompy wtryskowej i kąta wtrysku, dodam że to nie jest delikatne kopcenie tylko konkretna chmura. Jak ktoś ma jakieś pomysły niech pisze.
  9. Witam mam pytanie czy wszystkie odmiany silnika sw 400 miały te same walki rozrzadu. Czy np. Silnik w bizonie miał inny wałek niż ten z agregatu. Jak ktoś wie to proszę o odpowiedź.
  10. Witam mam ten sam problem co autor wątku. Pompa hydrauliki średnio wytrzymuje rok i siada sekcja od wspomagania, po spuszczeniu oleju sprawdzone dno skrzyni czyste, olej czysty, filtr czysty, brak opilków. Trójdział rozebrany, wyczyszczony, nie był zabrudzony ani zaciety, orbitrol wymieniony rok temu. Ciśnienie po roku użytkowania pompy 40 atm na skreconych kołach. To już trzecia pompa i ten sam scenariusz po roku użytkowania siada sekcja od wspomagania. Może ktoś wpadnie na pomysł co jest grane, bo zakupiłem czwartą pompę Boscha i boję się zakładać.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj