slawek1981

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O slawek1981

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. dziękuje za podpowiedz jutro to sprawdzę i zmierzę ciśnienie jeszcze raz aby być pewnym na 100 procent że przy 1000 obrotach ma ciśnienie jak wyżej napisałem pozdrawiam
  2. to znaczy że sekcja od wysokiego ciśnienia jest dobra po pomiarach na złączach pomiarowych?a żeby zmierzyć niskie ciśnienie to muszę się podpiąć pod przewód od wspomagania z lewej strony?jeżeli się mylę to proszę o podpowiedz.pozdrawiam czyli ma być tak ie ciśnienie jak kolega opisał? Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2011 (edytowany) Tak złącza testowe znajdują się koło filtra oleju hydrauliki dolne do obwodu niskiego ciśnienia(przepływu) górne bardziej z lewej do obwodu wysokiego ciśnienia(przepływu). Wortasć pierwszego to 170 bar przy 1000 obr a drugiego to 180 +15 - 5 bar przy 1000obr. temp. oleju do testów to minimum 45 stopni C.
  3. ciśnienie mierzone z gniazd diagnostycznych na deklu od pompy
  4. WITAM ciśnienie zmierzone!Tylko pozostaje jedno pytanie z tego co mi wiadomo ciśnienie pompy powinno być 170 na wysokim i 17 na niskim jeżeli się mylę proszę o poprawę.u mnie w mf 3060 po zmierzeniu na jednym i drugim jest 170!czy jest możliwe że jakiś magik połączył niskie i wysokie ciśnienie razem???????? i dlatego jest ciśnienie 170 bar.Z góry dziękuje za odpowiedzi pozdrawiam.
  5. zestaw do pomiaru zamówiony w przyszłym tygodniu pomiar ciśnienia.
  6. uszczelniacze wymienione.przed wymianą po odpaleniu i ruszeniu kierownicą było słychać jakby wyła pompa,piszczenie, po wymianie uszczelniaczy na siłowniku wspomagania jest cisza słychać tylko silnik.
  7. raczej nie bo wspomaganie i reszta, działa po całym dniu pracy chodzi trochę ciężej ale tyko na niskich obrotach
  8. witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
  9. witam w moim mf 3060 jak tak piszczało to się okazało że powodem było,nieszczelność siłownika skrętu i olej się przelewał.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj