Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam  wszystkich :D . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki :D

Opublikowano

Ale żeś podsumował, mi to się jakoś nie klei 180-150 zimny ciepły olej to zrozumiem ale co do tego ma kręcenie kołami przecież to druga sekcja. Mi to wygląda że na pompie nie ma klina kręcisz kierownicą do oporu pompa ma ciężko i wtedy jest poślizg na stożku i spada ciśnienie a jak ma lekko wytwarza ile wytwarza i jest ok ale to taka pierwsza myśl na szybkiego bo nie widzę spójności między tyłem a kołami.... o dokładniejszą wypowiedź poproszę bardziej wtajemniczonych

Opublikowano

Nie wiem czy Ci to pomoże, ale kiedyś spotkałem się z podobnym problemem w kombajnie MF. Też miał problem z hydrauliką i winny okazał się orbitrol. W tamtym układzie była jedna pompa hydrauliczna i dzielnik strumienia, który rozdzielał olej między układ kierowniczy i hydrauliczny. Dzielnik dzielił cały wydatek pompy 50:50, ale okazało się że jeśli któryś odbiornik dławił przepływ to na drugą stronę też olej nie docierał. Po wymianie orbitrola wszystko wróciło do normy. Może u Ciebie jest podobny problem skoro spadek ciśnienia wiąże się z układem kierowniczym...

Opublikowano

Dzięki panowie za rady :D Po wstępniej diagnostyce i obserwacjach  wiemy że pompa skończyła już żywot w nie dalekim czasem bedziemy to rozbierać jak problemy nie ustąpią po remoncie  to będe pisał dalej. Tylko nadal mnie to zastanawia że najpierw zapala się kontrolka zapchanych filtrów a dopiero poźniej ciśnienie w skrzyni i przechodzi tzw tryb awaryjny :D 

 

 

Opublikowano
Dnia 30.05.2019 o 21:42, masseyferguson6190 napisał:

co może być przyczyną w massey ferguson 6190 jak skrece do oporu to ciagnik nie chcę ruszyć albo szarpie czasami ruszy normalnie. pomocy.

U mnie było tak samo

3 pobyty w autoryzowanym serwisie masseya nie pomogły mimo faktury na 30 000zł

Zawiozłem ciągnik 160km od siebie, zmienił pompę, filtry, przerobił instalację elektryczną bo była w dramatycznym stanie, zmienił olej na fuhs, bo według niego ten ciągnik nie powinien jeździć na innym oleju.

 

Narazie sprawidziłem go w pracy, jeździł 1.5h z prasą i narazie wszystko jest ok. Nie mam narazie przy czym go lepiej sprawdzić

 

U mnie był taki motyw jeszcze, że jak się rozgrzał to przestawał jeździć.

 

Mechanik znalazł u mnie jeszcze pęknięcie mostu w okolicy fitra, załatał jakimś klejem i narazie chodzi

Opublikowano

Dla potomnych. Problem rozwiązaliśmy przy okazji traktor przeszedł generalny remont od tyłu do samego przodu razem z malowaniem. Problem z tym że gdy się skręcało kierownice do oporu i ucinał nagle ciśnienie, niechciał wtedy ruszyć i szarpał  leżał w orbitrolu był zacięty zawór przez opiłek. Pompy założone obie nowe ( ciągnik ten posiada LS). Kolego @sznajdik dlatego właśnie Ci się coś nie zgadzało z tym co ma wspólnego tył z przodem i mi też gdyż nie wiedziałem że mam LS  a myślałem że  zwykłą pompe dwusekscyjną. @plati też mieliśmy pęknięcie z prawej strony mostu obok filtra, most pospawała nam pewna firma.

Opublikowano

@lukbold sam nie wiedziałem że tam jest taka pompa w drugim mf 3060  co go mam  była jedna dwusekcujna. @sznajdik LS jest to pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności. Mf ten ma dwie pompy jedna z lewej  pompa zębatą  3618001M3 instrukcja pisze pump boosted)  która ssie olej i pompuje pod ciśnieniem 5 bar do pompy tłoczkowej (LS,  NR kat. 3716370M5 ) która jest z prawej strony a ta pompa wytwarza ciśnienie około 180-200 bar. i Wydajność taką jaka jest potrzebna w danej chwili. Na prawym deklu mostu znajduje się sterownik mechaniczny tej pompy którym ustawiamy w odpowiedni sposób ciśnienia
.

Opublikowano

Dokładnie nie wszystkie 6190 to miały. Nowsze  MF jak inne  marki  posiadają  już zmienną wydajność. Na pokrywie ma tylko dwie dodatkowe płyty. Oraz ten sterownik nic wiecej niema dodatkowego. I orbitrol musi być na 5 wyjść.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v