AgroRolnikYT

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O AgroRolnikYT

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 16 Październik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Mechanika Elektronika Rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

1018 wyświetleń profilu
  1. Jak masz wszystko w porządku to po co chcesz to ruszać? Można to zrobić samemu.
  2. Z prawej strony na samym dole pod mostem masz dekiel. Z boku z prawej strony u mnie był korek na duży imbus i tam masz filter. Jest on od oleju który dopływa do mikropompki.
  3. Dokładnie nie wszystkie 6190 to miały. Nowsze MF jak inne marki posiadają już zmienną wydajność. Na pokrywie ma tylko dwie dodatkowe płyty. Oraz ten sterownik nic wiecej niema dodatkowego. I orbitrol musi być na 5 wyjść.
  4. @lukbold sam nie wiedziałem że tam jest taka pompa w drugim mf 3060 co go mam była jedna dwusekcujna. @sznajdik LS jest to pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności. Mf ten ma dwie pompy jedna z lewej pompa zębatą 3618001M3 instrukcja pisze pump boosted) która ssie olej i pompuje pod ciśnieniem 5 bar do pompy tłoczkowej (LS, NR kat. 3716370M5 ) która jest z prawej strony a ta pompa wytwarza ciśnienie około 180-200 bar. i Wydajność taką jaka jest potrzebna w danej chwili. Na prawym deklu mostu znajduje się sterownik mechaniczny tej pompy którym ustawiamy w odpowiedni sposób ciśnienia .
  5. Co dokładnie bedziesz miał sterowane elektrohydraulicznie w tym ciągniku?
  6. Dla potomnych. Problem rozwiązaliśmy przy okazji traktor przeszedł generalny remont od tyłu do samego przodu razem z malowaniem. Problem z tym że gdy się skręcało kierownice do oporu i ucinał nagle ciśnienie, niechciał wtedy ruszyć i szarpał leżał w orbitrolu był zacięty zawór przez opiłek. Pompy założone obie nowe ( ciągnik ten posiada LS). Kolego @sznajdik dlatego właśnie Ci się coś nie zgadzało z tym co ma wspólnego tył z przodem i mi też gdyż nie wiedziałem że mam LS a myślałem że zwykłą pompe dwusekscyjną. @plati też mieliśmy pęknięcie z prawej strony mostu obok filtra, most pospawała nam pewna firma.
  7. Dzięki panowie za rady Po wstępniej diagnostyce i obserwacjach wiemy że pompa skończyła już żywot w nie dalekim czasem bedziemy to rozbierać jak problemy nie ustąpią po remoncie to będe pisał dalej. Tylko nadal mnie to zastanawia że najpierw zapala się kontrolka zapchanych filtrów a dopiero poźniej ciśnienie w skrzyni i przechodzi tzw tryb awaryjny
  8. Witam wszystkich . Mam u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ?? Z góry wszystkim wielkie Dzięki
  9. AgroRolnikYT

    Ursus c-360 4x4

    Naprawa sprzęgła, montaż przedniego napędu.
  10. AgroRolnikYT

    Ursus c-360 3P

    Wymiana uszczelnienia misy olejowej (bolączka 3P), naprawa sprzęgła i hamulców.
  11. Felga od Landini bo Ferdek ma taki sam rozstaw śrub. Opona 13.6 R24 Taurus. Orginalnie miał felgi R28.
  12. AgroRolnikYT

    MF 3060

    Naprawa hamulców i wymiana pompy :D
  13. Jeśli kolega nie rozwiązał jeszcze problemu to pisz do mnie to pomogę bo znam temat. Mam całą instrukcje napraw w j.polskim.
  14. Kolejna osoba która "słyszała" że są awaryjne. Proszę mi podać chodż jedną rzecz w tych mf, która jest awaryjna. Oczywiście mówię tu o MF ze skrzynią 16x16 bo 32x32 to już inna bajka.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj