Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam  wszystkich :D . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    213

Ale żeś podsumował, mi to się jakoś nie klei 180-150 zimny ciepły olej to zrozumiem ale co do tego ma kręcenie kołami przecież to druga sekcja. Mi to wygląda że na pompie nie ma klina kręcisz kierownicą do oporu pompa ma ciężko i wtedy jest poślizg na stożku i spada ciśnienie a jak ma lekko wytwarza ile wytwarza i jest ok ale to taka pierwsza myśl na szybkiego bo nie widzę spójności między tyłem a kołami.... o dokładniejszą wypowiedź poproszę bardziej wtajemniczonych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

peewee1984    36

Nie wiem czy Ci to pomoże, ale kiedyś spotkałem się z podobnym problemem w kombajnie MF. Też miał problem z hydrauliką i winny okazał się orbitrol. W tamtym układzie była jedna pompa hydrauliczna i dzielnik strumienia, który rozdzielał olej między układ kierowniczy i hydrauliczny. Dzielnik dzielił cały wydatek pompy 50:50, ale okazało się że jeśli któryś odbiornik dławił przepływ to na drugą stronę też olej nie docierał. Po wymianie orbitrola wszystko wróciło do normy. Może u Ciebie jest podobny problem skoro spadek ciśnienia wiąże się z układem kierowniczym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za rady :D Po wstępniej diagnostyce i obserwacjach  wiemy że pompa skończyła już żywot w nie dalekim czasem bedziemy to rozbierać jak problemy nie ustąpią po remoncie  to będe pisał dalej. Tylko nadal mnie to zastanawia że najpierw zapala się kontrolka zapchanych filtrów a dopiero poźniej ciśnienie w skrzyni i przechodzi tzw tryb awaryjny :D 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    15
Dnia 30.05.2019 o 21:42, masseyferguson6190 napisał:

co może być przyczyną w massey ferguson 6190 jak skrece do oporu to ciagnik nie chcę ruszyć albo szarpie czasami ruszy normalnie. pomocy.

U mnie było tak samo

3 pobyty w autoryzowanym serwisie masseya nie pomogły mimo faktury na 30 000zł

Zawiozłem ciągnik 160km od siebie, zmienił pompę, filtry, przerobił instalację elektryczną bo była w dramatycznym stanie, zmienił olej na fuhs, bo według niego ten ciągnik nie powinien jeździć na innym oleju.

 

Narazie sprawidziłem go w pracy, jeździł 1.5h z prasą i narazie wszystko jest ok. Nie mam narazie przy czym go lepiej sprawdzić

 

U mnie był taki motyw jeszcze, że jak się rozgrzał to przestawał jeździć.

 

Mechanik znalazł u mnie jeszcze pęknięcie mostu w okolicy fitra, załatał jakimś klejem i narazie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych. Problem rozwiązaliśmy przy okazji traktor przeszedł generalny remont od tyłu do samego przodu razem z malowaniem. Problem z tym że gdy się skręcało kierownice do oporu i ucinał nagle ciśnienie, niechciał wtedy ruszyć i szarpał  leżał w orbitrolu był zacięty zawór przez opiłek. Pompy założone obie nowe ( ciągnik ten posiada LS). Kolego @sznajdik dlatego właśnie Ci się coś nie zgadzało z tym co ma wspólnego tył z przodem i mi też gdyż nie wiedziałem że mam LS  a myślałem że  zwykłą pompe dwusekscyjną. @plati też mieliśmy pęknięcie z prawej strony mostu obok filtra, most pospawała nam pewna firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    213

Oświeć mnie kolego bo nie wiem za bardzo o co chodzi z tym ls może się przyda w przyszłości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    848
Napisano (edytowany)

hmmm trza było od początku pisać, że masz inna pompę niż standard w tych MFach

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@lukbold sam nie wiedziałem że tam jest taka pompa w drugim mf 3060  co go mam  była jedna dwusekcujna. @sznajdik LS jest to pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności. Mf ten ma dwie pompy jedna z lewej  pompa zębatą  3618001M3 instrukcja pisze pump boosted)  która ssie olej i pompuje pod ciśnieniem 5 bar do pompy tłoczkowej (LS,  NR kat. 3716370M5 ) która jest z prawej strony a ta pompa wytwarza ciśnienie około 180-200 bar. i Wydajność taką jaka jest potrzebna w danej chwili. Na prawym deklu mostu znajduje się sterownik mechaniczny tej pompy którym ustawiamy w odpowiedni sposób ciśnienia
.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    213

I wszystkie 6190 tak mają? bo chodzi mi taki po głowie? jak tak to chyba wybiorę 36xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    848

Wg katalogu nie wszystkie. Na pokrywie pompy ten jego ma trochę dodatkowego złomu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    15
3 godziny temu, sznajdik napisał:

I wszystkie 6190 tak mają? bo chodzi mi taki po głowie? jak tak to chyba wybiorę 36xx

Mój nie ma. Posiada jedna pompę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie wszystkie 6190 to miały. Nowsze  MF jak inne  marki  posiadają  już zmienną wydajność. Na pokrywie ma tylko dwie dodatkowe płyty. Oraz ten sterownik nic wiecej niema dodatkowego. I orbitrol musi być na 5 wyjść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj