Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jarox1100    0

Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    1049

Czytałem o takich co nie mogli zapalić swojej gadziny ale żeby nie móc zgasić to jeszcze nie 😂

Może przy okazji pracy wajcha ci się rozłączyła od odprężnika.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinSp10    0

Jak za duzy luz to bedzie kopcił, tez tak miałem jak zle ustawilem dzwignie gazu przy pompie trzeba bylo ten pret bardziej pchnąc w lewo i zgaszony byl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinSp10    0
1 godzinę temu, jarox1100 napisał:

A może żle wyrególowałem zawory kołem pasowym kręciłem o180 stopni.

odkrec gary i poruszaj czy za mocno nie stukają 3mm luzu mają miec i niemozna regulowac na wcisnietym odprezniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarox1100    0

Problem rozwiązany. Jesze raz ustawiłem zawory tym razem na tzw. mijanke i wszystko git traktor pali normalnie a wajcha odprężnika gasi traktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ustawiłeś zawory na wyciągniętym odprężniku. Zrób to na wbitym.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No i gitarka jak naprawione, kurde aplikacja mobilna nie wyświetliła wszystkich postów w temacie...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez mamjuzdosc
      Witam, Jaki powinien być luz zaworowy w silniku Deutz 1000.6 AT 130KM, traktor Same Antares II 130 Turbo?
      Nie znalazłem nigdzie konkretnych informacji na ten temat. Pozdrawiam.
    • Przez binek85
      Witam!Panowie pomóżcie ..wczoraj pryskalem maliny o co się okazało że walek wom mi staje..jadąc do przodu i mając lekko z górki traktor tak jakby wskakiwal na luz i po chwili jest spowrotem na biegu. .dzisiaj jechalem z przyczepa i dodajac gazu nie bylo reakcji przyspieszenia od razu tylko tak jakby z opoznieniem i szarpniecie..A jadąc znów z górki tak jakby właśnie nie było biegu wlozonego i nagle jest bieg i szarpniecie...takie duganie..co to może być?Władimirec z jedną wajcha..
       
    • Przez Frager188
      Witam serdecznie szukam mechanika do mojego T25, najprawdopodobniej jest do naprawy zwolnica prawego koła, wogole nie ciągnie na to koło, słychać tylko głośny szum z tego koła.
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj