Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wiekszosc nowych ciagnikow za sto pare tys jest na program czy to mlody rolnik czy modernizacja. Używany zachodni jest jeszcze wieksza loteria niz nowy polski bo w nowym masz gwarancje chociaz na poczstku, nawet jak bys mial za swoje remont robic to i tak koszta niższe bo wszystko jest proste jak budowa cepa. Kupisz używany a po paru mth sie popsuje i jestes parę tysięcy w plecy ale i tak wiadomo najlepszy zachodni chodzby mial tylko w garażu stac :D

Opublikowano
9 minut temu, mrugolek napisał:

To masz gwarantowane ze jak ci sie cos popsuje to ci naprawia. Kazdemu sie moze zdazyc, jeden telefon i na pewno serwis nie powie ci ze tego nie zrobią.

Masz chyba kopa w tyłek gwarantowanego a nie... W Zetorze od nowości jak nie wycieki to pękające felgi to urwany most, oczywiście serwis przyjedzie i założy Ci ten sam badziew który założył w fabryce, tak się z nimi "bujasz" a po gwarancji pocałuj ich wiesz gdzie... O chińskiej "jakości" sprzęgieł czy innych elementów nie wspominając ale czego oczekiwać od ciągnika budżetowego...  Jak kupować to albo najtańsze i zakasać rękawy albo w miarę coś drogiego i dobrego żeby chociaż przez parę lat był spokój.

  • Like 1
Opublikowano

bears napisał:

Masz chyba kopa w tyłek gwarantowanego a nie... W Zetorze od nowości jak nie wycieki to pękające felgi to urwany most, oczywiście serwis przyjedzie i założy Ci ten sam badziew który założył w fabryce, tak się z nimi "bujasz" a po gwarancji pocałuj ich wiesz gdzie... O chińskiej "jakości" sprzęgieł czy innych elementów nie wspominając ale czego oczekiwać od ciągnika budżetowego...  Jak kupować to alboTo najtańsze i zakasać rękawy albo w miarę coś drogiego i dobrego żeby chociaż przez parę lat był spokój.

Drozsze nie zawszy znaczy lepsze a pewne jest tylko to ze droższe w zakupie to i naprawa droższa. Badziew nie badziew ale wymienia za free i dalej masz spokój.

  • Like 1
Opublikowano
5 godzin temu, Mikruss napisał:

To mnie kumpel w blad wprowadzic z tym t5 jezeli tam jest ten 3.4l....

Pojemność jak zetor 6011 prawie ale moc wucisnieta sporo :)

10 tys mtg wytrzyma :-)

 

Opublikowano
12 godzin temu, mrugolek napisał:

 

Drozsze nie zawszy znaczy lepsze a pewne jest tylko to ze droższe w zakupie to i naprawa droższa. Badziew nie badziew ale wymienia za free i dalej masz spokój.

Dobra, ale gwarancja nie obejmuje strat powstałych w wyniku przestoju maszyny - u mnie były to dwa miesiące sierpien i wrzesień, gdzie ciągnik miałby robotę cały czas a stał w garażu bo szarpałem sie z serwisem ursusa. Całą robotę za niego robiłem starą 80tką której na szczęście nie sprzedałem, a gdybym sprzedał to musiałbym wypożyczyć ciągnik - serwis Ci zwróci za to? Warto dobrze sie rozeznać z podejściem serwisu do klienta poszczególnych marek niż się potem użerać.

Opublikowano
16 godzin temu, rolnik478 napisał:

W nowym polskim co masz gwarantowane? Jedynie motogodziny ostatnio byl na agrofoto nowy ursus po kilku mth nie mógł uprawowo siewnego opucić

no popatrz umie new holand uprawowego tez nieopuscił a miał 200 mtg u znajomego w new holand koło sie urwało .  fakt diler był ok.  a był to warpol agro  

Opublikowano

@stempos1980 W końcu jakieś sensowne sprostowanie. Wiadomo, że jak chodzi o kasę, to nic wartościowszego od hajsu nie będzie. Ursus, Farmtrac, Zetor - nie są to wcale złe ciągniki. Problem polega na tym, że producenci nie przykładają się do kontroli jakości i potem wychodzą te niedociągnięcia. A wystarczy tylko wszystko dokładnie sprawdzić pod względem technicznym, czy coś nie jest nie tak, zanim maszyna pójdzie do klienta.

Opublikowano (edytowane)

U autora jak by nie patrzeć wychodzi Zetor 100 CL 96km, bo blisko i jakoś uda się go utrzymać finansowo. Zalety to szybka skrzynia biegów jak wybierze, w miarę mechaniczny, mechaniczna pompa wtryskowa, czytelna deska rozdzielcza nowego typu, jest jeszcze do dostania na samym filtrze DPF (bez AdBlue)  i Zetor ma zawsze pojemność ponad 4tyś.  Ursus, Farmtrac, NH TD, T, Case Farmall zniszczone normą spalin i nadają się tylko do ładowacza, na łąki a nie w pole. W polu wam Zetor 7745 więcej zrobi niż te wynalazki elektroniczne 100-120km wcześniej wymienione. I ta ściema z elektroniczną pompą wtryskową do tuningu, gdzie najniższy model ma tą samą pojemność co najwyższy, tylko nalepka inna. A praca silnika jak w chińskim skuterze, aż łeb pęka. Farmtrac, kto go poleca to niech się pochwali jakiej marki mają zamontowane przednie mosty teraz bo kiedyś Carraro i duża pojemność silnika, to były ok traktorki a cena jak w kosmosu z silnikiem od C360. JD seria M duża pojemność i pięknie silnik gada, ale i cena kosmiczna i trzeba czekać. Wy nie mówicie ile diler netto krzyczy dla zachęty a ile kosztuje na poważnie traktor uzbrojony w wydajniejszą pompe hydrauliczną, obciążniki itd., gdzie go już rolnik odbiera i ubezpieczenia AC na czas gwarancji oraz ceny przeglądów pamiętajcie trzeba liczyć. Brać traktor 6 cyl. to i trzeba mieć kupe $ oraz nie mniej jak 50-100ha ornego albo sponsora by pokazać się na wsi. Belarus raczej nie bo to traktor dla kulturystów a nie do pracy jeśli chodzi o biegi. W nim biegi to jak układać kostkę Rubika a kosztuje te 110tyś. brutto. Dla mnie z tych trzech marek zostaje tylko Zetor Proxima 100CL no chyba, że autor ma większe ambicje pułkowe i mocowe silnika na te kilka morgów, gdzie baki mają po 150litry. Nie łudźcie się, że marka X robi cudo a Y już be bo to się wyrównało i każdy robi jakościowo tak samo. Trzeba tylko w danej marce wybrać to co miały stare traktory mechaniczne a to już jak na lekarstwo przez normę spalin :(

Edytowane przez Risto
Opublikowano

Mój farmtrac ma most cararro plus perkunsa 4,4l

z tego co się orientowałem idzie jeszcze kupić taki

Obrabiałem nim jako głównym blisko 65ha i gdyby nie zakup nowej prasy z nożami dalej byłby głownym ciągnikiem w gospodarstwie

Opublikowano

jarecki napisał:

16 godzin temu, rolnik478 napisał:

W nowym polskim co masz gwarantowane? Jedynie motogodziny ostatnio byl na agrofoto nowy ursus po kilku mth nie mógł uprawowo siewnego opucić

no popatrz umie new holand uprawowego tez nieopuscił a miał 200 mtg u znajomego w new holand koło sie urwało .  fakt diler był ok.  a był to warpol agro  

Mam praktyki w serwisie New holland przed zaczeciem praktyk podobały mi sie te ciagniki ale tam różne cyrki sie dzieją i to często juz po kilkuset mth A najwięcej w seri td t4 t5, ostatnio przyszla t7 z tych największych modeli jak optum z case hydrostat od skrzyni jebnął a tylko 800 mth

Opublikowano

rolnik478 napisał: Sam serwisant mowi ze nh to "gówno nie ciągnik" skrzynie sypią się czasami po tysiącu mth o seri td jego zdanie to "powinni wycofac je z produkcji" no ale jednak kasa za serwis jest A jednak ludzie dalej je kupują... EDIT: I z tego co wiem to NH ma jedne z najbardziej wytrzymałych skrzyń :D Oczywiście nie ujmujac nic powerquadowi od jd i vario od Fendta

Opublikowano

simpleNICKpl napisał:

rolnik478 napisał:

Sam serwisant mowi ze nh to "gówno nie ciągnik" skrzynie sypią się czasami po tysiącu mth o seri td jego zdanie to "powinni wycofac je z produkcji" no ale jednak kasa za serwis jest

A jednak ludzie dalej je kupują...

Cena robi całą robotę nikt przy kupnie sie nie spodziewa że roczny ciagnik może mieć jakąś poważną awarie "w końcu nowy to sie nie będzie psuł"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v