Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej jakby do starej Seri 5r wrzucili scr żeby spełnić normy i amortyzowaną przednia os i innego ciągnika przynajmniej mi nie trzeba, wiem jest seria 6mc/rc ale to już jednak dużo większy ciągnik. 

  • Like 2
Opublikowano

Panowie, jak już zielony .... to z czerwonymi kołami ;)

Opublikowano

kolega mówił na filmie że z czerwca 18 roku. Tylko współczuć problemów. Po 3 krotnej nieudanej próbie usunięcia usterki powinna być wymiana traktora na nowy albo całego podzespolu, co to dla takiej światowej firmy jak Jd. Nic.

Opublikowano

JD są tak rozsiane po Polsce jak mrówek ;)

ludzi mają w d*pie i te gwarancje, wymienili by mu ciągnik to by zapunktowali u ludzi i zyskali na tym, ale widocznie idą na ilość, nie na jakość ;)

Opublikowano
24 minuty temu, bukat82 napisał:

Panowie, jak już zielony .... to z czerwonymi kołami ;)

Teraz to sam wiesz jak robią i nie ma mocnych i u najlepszych bubel wypuszcza... Mam jd  5r  od nowości z 2009 r i odpukać zero problemów ale to ina bajka była ... Polbiegi, rewers pykaja jak w nowym po tylu latach i słowa nie powiem złego.... 

Opublikowano

bubel bublem, ale traktowanie klienta jak gówno to trochę przesada .. Twój jeszcze z dobrych lat

Opublikowano

Nawypuszczali badziewa i jak wymienia jednemu to reszta ich zadziobie.... R to się trafi bubel  a te M to gownolit a tego wypychaja najwięcej... Nie wiem czemu sraja sobie do gniazda. 

Opublikowano
13 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

No ale co trzeba mieć w głowie by kupić coś co już na # półce# nie gra tylko buczy.

Co to mało dżinderów że trzeba brać aby brać co jest?

Kolego przecież w filmie mówię dlaczego odebrałem go od dealera, także na forum pisałem wyczerpująco na ten temat, więc trzeba tylko poszukać albo oglądać że zrozumieniem. Innym powodem tego że wziąłem wtedy ten mój było to że dwa pozostałe na placu miały bardzo dziwna pracę silnika, jakby śrub do tłokow nawrzucac-z tym że taka pracę teraz i mój ma. 

Opublikowano

czyli wybrałeś najmniej podejrzany .. ale napaliłeś się i wziąłeś ..

Opublikowano
22 minuty temu, bukat82 napisał:

czyli wybrałeś najmniej podejrzany .. ale napaliłeś się i wziąłeś ..

Nie wiem czy wiesz, ale jak zamawiasz ciągnik i bierzesz go w kredyt fabryczny to kredyt masz przypisany do nr VIN. I w moim przypadku jakbym wziął inny to automatycznie stracił bym oprocentowanie 0% i wszedł bym na 4% co i tak nic by nie zmieniło bo nie było co innego wziąć. Ale widzę że najlepiej z drugiego się podsmiac jak ma pecha:(

 

Opublikowano
1 godzinę temu, danielo2007 napisał:

widzę że najlepiej z drugiego się podsmiac jak ma pecha:(

ja się śmieje ?? mówiłeś na filmie że wziąłeś z pukającą hydrauliką, a pozostałe co były to silniki rzęziły, więc tak idzie to zrozumieć ;)

 

1 godzinę temu, danielo2007 napisał:

Nie wiem czy wiesz, ale jak zamawiasz ciągnik

nie, nie wiem .. mnie takie rzeczy nie grożą, nie stać mnie na kredyty

Opublikowano
30 minut temu, bukat82 napisał:

ja się śmieje ?? mówiłeś na filmie że wziąłeś z pukającą hydrauliką, a pozostałe co były to silniki rzęziły, więc tak idzie to zrozumieć ;)

 

nie, nie wiem .. mnie takie rzeczy nie grożą, nie stać mnie na kredyty

Wszystko to w tym jest mało istotne. Najistotniejsze jest to by uprzedzić przyszłych użytkowników nowych ciągników w co sie mogą wpakowac i jak przy takiej sytuacji zostaną prawdopodobnie potraktowani. A także by obecni użytkownicy nowego 5r wiedzieli z czym mogą się zmierzyć. Zapraszam do obejrzenia odc. 3 dziś go umieszczę. 

  • Thanks 2
Opublikowano
3 godziny temu, danielo2007 napisał:

Nie wiem czy wiesz, ale jak zamawiasz ciągnik i bierzesz go w kredyt fabryczny to kredyt masz przypisany do nr VIN. I w moim przypadku jakbym wziął inny to automatycznie stracił bym oprocentowanie 0% i wszedł bym na 4% co i tak nic by nie zmieniło bo nie było co innego wziąć. Ale widzę że najlepiej z drugiego się podsmiac jak ma pecha:(

 

Czyli wychodzi na to że dobre tratory są dawane tym za gotówkę bo może wybrać, a te wadliwę są przypisywane do tych na kredyt bo i tak kupi.

Na taką politykę dżondere to nasrać im w necie dobrze w chole😁ę.

  • Like 3
Opublikowano

Kurła zostaje tylko w szczerym polu ogień podłożyć w te suwaki i spied🐱lać niech się zjara i wziąć kasę z ubezoieczenia i kupić normalny żelazny z wajchami traktor.

Podstawa że się psuł jest i nie do naprawy więc coś się zjarało.

Opublikowano (edytowane)

Temat z wymianą na nowy wolny od wad wyjasnie w dalszych odcinkach. Dowiecie się dlaczego nagrywam te filmy i jak w takich sytułacjach działa Dealer Wanicki i John Deere Polska

 

 
 
to dawaj ten odcinek, odnośnie wymiany
k**wa jego mać .. "nie umieją naprawić i usterka musi pozostać" co za chłam
 
p.s. nick na youtube masz z życia wzięty, na drugi raz bierz z czerwonymi kołami ^_^

 

 

14 minut temu, Rolnik1973 napisał:

zostaje tylko w szczerym polu ogień podłożyć w te suwaki i spied🐱lać niech się zjara

usterka od drgań, raz działa, raz nie, suwak lub czujnik do wymiany, poczytali błędy, pośmiali się że nie możliwe bo u nich działa i olali ;)

Edytowane przez Gość
Opublikowano

To serwis daje du... Ja kolego pracuje na farmie w Anglii i mamy JD i Claasy .Oczywiście że się psują ale serwis zabiera ciągnik w razie awarii i naprawia .A jak naprawia -wymienia daną częśc na nową a jak nie trafi z diagnozą to wymienia następną a jak dalej jest żle to wymienia kolejną i kolejną aż trafi w końcu co było popsute . Nie ma żadnej tam dyskusji że sie nie da naprawić .Kiedyś w 6R125 na gw. jechałem i silnik zgasł ,okazało sie że urwał sie zawór i zrobiło dużo bałaganu .To niemcy dali 2-gi silnik z osprzetem w 3 tyg wszystko ogarnięte i bez problemu .

Opublikowano
10 minut temu, krzysiek1979 napisał:

To serwis daje du... Ja kolego pracuje na farmie w Anglii i mamy JD i Claasy .Oczywiście że się psują ale serwis zabiera ciągnik w razie awarii i naprawia .A jak naprawia -wymienia daną częśc na nową a jak nie trafi z diagnozą to wymienia następną a jak dalej jest żle to wymienia kolejną i kolejną aż trafi w końcu co było popsute . Nie ma żadnej tam dyskusji że sie nie da naprawić .Kiedyś w 6R125 na gw. jechałem i silnik zgasł ,okazało sie że urwał sie zawór i zrobiło dużo bałaganu .To niemcy dali 2-gi silnik z osprzetem w 3 tyg wszystko ogarnięte i bez problemu .

Ale niestety tu jest Polska i takie sprawy załatwia się tak by klient się zniechęcil i dał im wreszcie spokój. Myślisz że nie gadałem o tym z kierownikiem sprzedaży u Wanickiego? To mnie wysmial i powiedział że tu nie zagranica a moje u usterki to cytuje" h*j nie usterki bo silnika ani skrzyni mi nie wymieniali" i weź gadaj z takim brakiem. 

Opublikowano

W gazecie też coś będzie na temat tego John Deere'a ? warto by było im dać znać to był by większy zasięg bo tak to tylko kilka tysięcy wyświetleń masz na YouTube.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v