Polecane posty

Maniek24240    3

Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

elektrozawory sterowania są po prawej stronie na tylnym moście  od napędu znajdź po rurce będzie szła do dołu tam gdzie wał wychodzi mniej więcej sprawdź czy po wyłączeniu pojawia się napięcie na cewce, jeśli tak to zdemontuj zawór i sprawdź czy nie jest zacięty ze skrzynią nie radzę samemu kombinować bo to droga i skomplikowana skrzynia, i nie na każdy zawór możesz podać swobodnie 12V


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek24240    3

Ale jeśli wypne w nim kabbel i go wykręce to się nic nie stanie aby to sprawdzić?

Bo tam są dwa jeden na środku w stronę przodu ciągnika z kablem plus i minus a drugi na górze tylko z kablem plusowym ale to już probówka dojdę który to z nich 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

U mnie kiedyś sklejał się przekaźnik od świateł hamowania i napęd ciągle chodził, wyjęcie przekaźnika rozłączało napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tam jest skrzynia 9 biegowa same napęd w nim działa po podaniu ciśnienia z prawej strony na boku skrzyni przed osia masz 2 cewki 1 4wd 2 blokada odłącz obie i zobacz czy ciągnie jak ciągnie to dostaje ciśnienie albo tarcze ci się pokrzywiły w koszu od napędu


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    79
Dnia 24.08.2018 o 21:56, mariusz(ZDUN) napisał:

elektrozawory sterowania są po prawej stronie na tylnym moście  od napędu znajdź po rurce będzie szła do dołu tam gdzie wał wychodzi mniej więcej sprawdź czy po wyłączeniu pojawia się napięcie na cewce, jeśli tak to zdemontuj zawór i sprawdź czy nie jest zacięty ze skrzynią nie radzę samemu kombinować bo to droga i skomplikowana skrzynia, i nie na każdy zawór możesz podać swobodnie 12V

j jakiego jestes woj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez maciek916
      Koledzy mam prośbę do użytkowników 514 z przystawką do kukurydzy jak macie rozwiązany napęd jeżeli przystawka posiada napędy z obu stron jeśli jest to możliwe to podeślijcie jakieś fotki

    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj