Ezekiel

Mtz 82 czy case international

Polecane posty

Ezekiel    0

Dzień dobry, do wiosny chcę zakupić traktor. Modele jakie mnie interesują to mtz 82 i case international 845 xl, 844 xl. Chciałbym poznać opinie na temat tych modeli, jak jest z awaryjnością, jakie są ceny części? Czy może lepiej wybrać inny traktor w cenie do 35 tyś o mocy 80-85km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    327
jesli niechcesz coagle dłubac i grzebac w ciagniku to radzie wziąść case. dobre twarde i proste coagniki bez zbednych bajerów. oczywiscie trzeba trafic nie zajechany egzemplarz. z mtz daj sobie spokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
przedewszystkim na jaki areal mtz napewno bedzie mlodszy latwiejszy dostep do czesci i tanie czesci w case na pewno lepszy komfort ergonomia ale jak trafisz na wypracowany egzemplarz to bedzie skarbonka

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5594
Na takim areale zachodni ciągnik powinien jeszcze sporo pochodzić zanim potrzebny będzie remont (pod warunkiem ,że nie kupisz totalnej ruiny).

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Nie skupiaj się na jednym czy dwóch modelach podczas poszukiwań, będziesz szukał wyłącznie case czy mtz, a koło nosa przejdzie ci ładny Zetor, Deutz czy cokolwiek innego. Określ sobie moc, dodatkowe wymagania, i tego szukaj, lepszy realny dobry JD niż idealny case w marzeniach

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Patrz na kondycje, pa licho jak mtzta kupisz slabego to pare tysiecy i bedzie smigac ale jak trafisz na zarznietego casa to kilkadziesiat tysiecy moze byc malo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Komfort pewnie lepszy jak się dorobię kiedyś to może rusaczowi dokupie mocniejszego kolega case lub same :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19718

mój IHC jest bez kabiny,

spalanie niższe niż w ruskim-chociaż i ten mało pije, skręt lepszy, hydraulika też no i najważniejsze odpalanie zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    453

soltys48 Z tymi ruskami to chyba jak się trafi, bo na palenie zimą narzekać nie mogę. Do ubiegłej zimy miałem do dyspozycji jedynie płomieniówkę plus rozruch na 24v i nigdy się nie zdarzyło żeby nie odpalił. Pali nawet lepiej niż c330 czym ojca mocno zadziwia bo zawsze twierdził że nic lepiej nie pali w zimę jak ciapek :D  Od grudnia mam podgrzewacz płynu, i teraz to bajka pół godziny i przy -20 pali na dotyk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5594
Mtz nie jest zły... mam w planach zakup jakiegoś średniego ciągnika do pomocy ,patrzę raczej w kierunku zachodnich aczkolwiek mtz-ty też biorę pod uwagę. Odpuściłem tylko ursusy.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Moj mtz tez dobrze pali w zimie ale mam dobre aku, i rozrusznik szybkoobrotowy i plomieniowke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodar55    13

J a powiem ak mam mtz 82 w małej kabiniei case international 574 bez napędu i wolę tym casem orać albo robić cokolwiek niż mtzetem.Pali mało jeden i drugi ,z tymi częsciami to żaden problem w ihc robiliśmy niedawno silnik wał do szlifu panewki,pierścienie,tłoki,sprawdziliśmy głowicę filtry ,olej itp to wyszło 1700 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19718

1700??To coś tam założył ??

W IHC 654 zimą robiłem silnik to wyszło kilka razy więcej ...........ale na oryginałach z DE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
17 minut temu, soltys48 napisał:

1700??To coś tam założył ??

W IHC 654 zimą robiłem silnik to wyszło kilka razy więcej ...........ale na oryginałach z DE

Nawet  do c360 dobre glowice to 200-250 zl od sztuki

A gdzie reszta 

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19718

jeden zestaw naprawczy-tłok z pierścieniami plus tuleja dobrej jakości to ok 200 euro, akurat remont głowicy u znajomego szlifierza kosztował niecały tysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759
18 minut temu, soltys48 napisał:

1700??To coś tam założył ??

W IHC 654 zimą robiłem silnik to wyszło kilka razy więcej ...........ale na oryginałach z DE

Nowy olej i farba na blok😂 remontu w c330 za tyle nie ogarniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodar55    13

głowica była rozebrana wymieniliśmy gumki i uszczelniacze nie dawaliśmy jej do szlifu ,tuleje zostały stare tylko tłoki,panewki pierścienie zostały wymienione no i uszczelki więc to nie był duży koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodar55    13

Tylko że on nie idzie na sprzedaż ale co miałem jeszcze w nim robić jak reszta była dobra bloku nie trzeba było oddawać do przestrzelenia,robiliśmy remont zapobiegawczo żeby się nie zatarł bo zaczął olej brać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12194

songo przenieś się ze swoim mtz na wschód Polski to dopiero się dowiesz czy dobrze pali opolszczyzna nie ma tak niskich temperatur jak np podlasie😮😉

songo napisał:

Moj mtz tez dobrze pali w zimie ale mam dobre aku, i rozrusznik szybkoobrotowy i plomieniowke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Moze i masz racje z drugiej strony nie palilem nigdy mtz przy -20 tylko gora -5 bo mi niepotrzebny zima :D ale przy -5 pali bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj