Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ursus c-360 to g***o wedle zetora 5211

 

zetor 5211 ma 1750 kg udźwigu

a ursus c-360 ma tylko 1200kg udżwigu

no i co z tego że 60-tka ma 50km a zetor 47km ale zetor jest silniejszy i to o wiele

 

Uważajcie co dźwigacie z tyłu, to nie żaden popis że ty podniesiesz więcej... U mnie tęż ciągle przód w górze, w c-360 do czasu... Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> Ursus C-360

Sam z miłą chęcią wymienił bym c-360 na zetora 5211 :( To jest oczywiste że zetor jest lepszy od c-360 i nic tego nie zmieni :P

 

zgadzam sie to prawda

Opublikowano

no niebył bym taki pewien znajomy miał 2 c360 i zetora 5211 i do orki brał zawsze zetora niby ze wzgledu na mase ale mówił i sam zresztą widziałem 60 przy zetorze wymiekka , dodam stan traktorków super silniki oryginały

Opublikowano

Wady i zalety zostały juz wczesniej wypisane... moim zdaniem zetor przeciagnie c-360...

 

zetor przeciagnie 360 o zetor jest cięzszy od niej sam osobiście robiłem na dobrej 360 i zetorze 5211 obydwa dobrze utrzymane i na moich ziemiach 6-4a klasa zetor z pługiem ug 3x35 nie miał żadnego problemy podczas gdy 360 nieraz miała ciężkawo z tym pługiem gdy poszedł głębiej..tak więc ja bym wybrał zetora jeśli miał by to być główny ciagnik w gospodarstwie

Opublikowano

Musze was zasmucić ale zetor nie da rady przeciągnąć c-360, oczywiście chodzi mi o zetora 4x2 bez napędu, po załączeniu napędu da rade, ale bez nie

 

Filmik

 

 

na twardym gruncie jednak by zetor wygrał moim zdaniem... :D

Opublikowano (edytowane)

Musze was zasmucić ale zetor nie da rady przeciągnąć c-360, oczywiście chodzi mi o zetora 4x2 bez napędu, po załączeniu napędu da rade, ale bez nie

 

Filmik

http://www.youtube.com/watch?v=t8w0z8BEIw4

Taki zetor z turem jest już odciążony, nawet sama rama bez osprzętu to już spore odciążenie tyłu ciągnika, wiem po swoim niby tylko sam tur a różnica spora, myślę że i bez tura i z obciążnikami zetor by nie przeciągnął 360 bo to podobna masa ciągnika przecież, tylko by oba kopały w miejscu jak na filmiku :)

Edytowane przez zetor10045
Opublikowano (edytowane)

Zetor jest ciezszy ale niewiele. I zalezy do jakiej c-360 go porownamy, tej z kabina starego typu, czy np z kabiną "sokółka". Stara kabina wazy 95kg, sokółka ma wybite podobno 200kg. I porownujac Z 5211 z C-360 (+kabina sokólka) wychodzi na to ze C360 jest nawet minimalnie ciezsza. Rozklad masy tyl - przód jest wtedy praktycznie identyczny!

Oba ciagniki waza po 2750 kg, przód ~900kg, tyl 1850kg

 

Wezcie instrukcje obydwu ciagnikow i porownajcie doliczcie tylko C-360 +100kg kabiny nowszego typu.

 

A w instrukcjach obydwu ciagników jest tez jeszcze jedna ciekawa informacja czyli siła uciągu (w obydwu przypadkach pełne dociażenie w tym woda w oponach przy 15% poslizgu)

 

C-360 - 2600 kG

Z 5211 - 2472 kG

Edytowane przez mlody28
Opublikowano

A ja tam powiem, ze c-360 jest bardzo dobra. Mam osobiscie ten ciagnik i pewnego czasu myslalem nad zmianą na zetora wlasnie 5211 bo tak wszyscy dookola doradzali ale w koncu pozostalem przy c-360 i jestem bardzo zadowolony z niej. To nie prawda ze blokada dziala w zetorze a w ursusie nie bo jak kto dba tak ma. Nie rozumiem stwierdzenia ze 3 gary spalą mniej niz 4. Przeciez 4 cylindrom jest łatwiej niz 3 w czasie pracy. Przez to pobierane jest mniej paliwa. Swoją 60-tką juz sporo swojego wojewodztwa zjezdzilem i nie narzekam. Polecam ursusa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie rozumiem stwierdzenia ze 3 gary spalą mniej niz 4. Przeciez 4 cylindrom jest łatwiej niz 3 w czasie pracy. Przez to pobierane jest mniej paliwa. Swoją 60-tką juz sporo swojego wojewodztwa zjezdzilem i nie narzekam. Polecam ursusa.

 

Ja nie rozumiem, co to znaczy, że cylindrom jest łatwiej podczas pracy. Jeśli oba silniki obciążone są tak samo, to generują taka samą moc.

Opublikowano

ja bym nie kupił ani tego ani tego, i to dużo pali i to, moze komfort lepszy w zetorze .(wolał bym MF 690 lub 575 4wd, choć takie ciężko znaleźć). znam użytkowników

Ursusa i Zetora i każdy w swoim grzebie ciągle i leje hektolitry ON. jeden z nich sprzedał zetora i kupił nowego Case i teraz ma zamiar sprzedać drugiego zetora (4x4) i kupuje drugiego nowego Case i powiedział że już nigdy do Zetorów nie wróci. jak spytałem czemu to powiedział że Zetory dobre BYLY kiedyś, jak były nowe i ON był po 3, i coś zł. Kolego poszukaj czegoś w cenie Zetora a co bedzie mniej paliło bo się zapłaczesz. pzdr

Opublikowano (edytowane)

Ale charakterystyka tej mocy jest inna, silnik czterocylindrowy trudniej jest "zdusić", ma większą moc na niskich obrotach, lepiej wtedy reaguje na gaz.

 

Wynika to właśnie z liczby cylindrów i cyklów ich pracy.

 

W czterosuwowym silniku na pełny cykl cylindra potrzeba dwa obroty wału czyli obrót o 720 stopni.

 

Czyli:

 

W silniku czterocylindrowym każda kolejna faza cyklu cylindra następuje 720/4 czyli co 180 stopni.

W silniku trzycylindrowym każda kolejna faza cyklu cylindra następuje 720/3 czyli co 240 stopni, ale sama faza jednego cylindra to 180 stopni, wiec gdzie jest brakujace 60 stopni? i co sie w tych 60 stopniach dzieje? no własnie te 60 stopni to ten nieistniejacy cylinder i nic sie wtedy nie dzieje no i w tym tkwi "slabosc" 3 cylindrów.

 

Niech mnie poprawi jakis fachman jesli cos pogmatwalem.

Edytowane przez mlody28
Opublikowano

A nie lepszym rozwiązaniem od C 360 byłby C 355?Wg mnie to lepiej wykonany ciągnik.A co do tego przeciągania-

ciekawi mnie czemu tak wiele osób zdejmuje tylne obciążniki a potem mówi że ciągnik ma słaby uciąg.

Balastu na tyle ciągnika nigdy za dużo.Przy porównywalnej masie takie zawody wygra słabszy traktor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v