Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie masz czasem kolego przyklepanej rurki na odcinku pompa rozdzielacz? lub powrotnej? sprawdź dzielnik strumienia oleju jeśli takowy jest w tym modelu,a masz dobrą pompe to znaczy czy jej wydatek nie jest większy niż założył producent? 

Opublikowano

Co okazalo sie problem nie sprawnego rozdzielacza tkwil w tym ze poprzedni majster rozebral go i zle zlozyl. zawiozlem do renomowanej firmy oni go rozebrali na nowo, zlozyli prawidlowo i jest ok. 

A problem zciagle halasujaca pompa tkwi nadal.

Wszystko co umialem to wykrecilem sprawdzilem badz wymienilem na nowe. Wygenerowalem sobie koszta i nic nie zrobilem.

Ostatnia rzecz ktora mnie ciekawi to czy na rurce ktora pobiera olej ze mostu na pompe jest jakas siatka czy cos???????????????????????????????????? bo olej zaraz za pompa ktora jest nowa jest troche wzburzony taki nie zmieszany ale dziwny

Chyba poddaje sie. Bede jeździł ten sezon a jak sie rozsypie to pojdzie na części

Opublikowano

Kolego a twoja pompa ma taki obroty jak powinna mieć to znaczy czy nie jest to pompa co powinna pręcić się w drugą stronę? co do zasysania powietrza moze koło filtra na rurce zaciąga ale wątpie,zastanowił bym się czy nie ma przecieku między sekcjami w pompie.

Opublikowano (edytowane)

jeszcze co może być to filtr na ssaniu ,blokuje przepływ,ewentualnie mały stan oleju, może też być jakoś dziwnie przerobiony powrót z rozdzielacza do skrzyni i jest za blisko zasysania do pompy i olej nie zdąży się rozpienić....lub ktoś kiedyś skierował olej z rozdzielacza w takie miejsce ze go dodatkowo zpienia Chyba ze napęd pompy od silnika jest jajowaty i ma luzy i wprawia pompę "jajowatość" która się dziwnie zachowuje.....  Prześledz kolego odcinek zasysania oleju ze skrzyni może coś tam zatyka... Pozdrawiam

Edytowane przez erwin2
Opublikowano

Erwin:  z tego co moeisz to przejrzałem i raczej ok. Nowa pompa mocniej halasuje. Z racji tego ze przesledzilem juz większość podrjrzanych miejsc to wyciagnalem wnioski ze chyba zapchal sie powrot oleju ze orbitrola na smarowanie gory skrzyni i caly olej z powrotu kotluje na pompe bo od dluzszego czasu ciezej wchodzą mi wszystkie biegi reduktor itp. Obracalem stronami dzielnik strumienia i wozilem do sprawdzenis i jestjest ok takze chyba musi cos byc na skrzyni z gory jakas dysza czy cos. 

Rozbieral ktos skrzynie w 14stce i podpowie co można z tym zrobić??????

Opublikowano

Witam. Po przerwie. Wada nie usunieta. Mam pytanie do fachowcow. Z powrotu orbitrola mam taki zawor kostka (chyba to przelewowy) z ktorego olej idzie na gore skrzyni a druga na pompe hydrauliki. Czy moge go sam wyregulowac? Bo wiem ze kupic go nie ma gdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez latajacyholender
      Witam,
      MASSEY FERGUSON 6270 2003rok
      Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną.
      Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi.
      Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe (ponoć pasują z starszych modeli MF).
      Czytałem, że są gdzieś sitka do czyszczenia:
      - Na zasilaniu pompy wtryskowej,
      - W ręcznej pompce,
      - Gdzieś jeszcze?
      Do sprawdzenia membrana w ręcznej pompce i membrana w pompie wtryskowej (tu moje pytanie czy jest możliwa ewentualnej wymiany bez demontażu pompy).
       
       
    • Przez Bartek2997
      Witam
      Jakis czas temu wymieniłem olej W skrzyni biegów w swoim 3060 wraz z filtrtem i po wymianie zaczął sie problem,mianowicie jak traktor się nagrzeje czyli mniej więcej po 15 minutach, pojawia się wycie/hałas z okolic pokrywy pompy oleju. Filtr oleju to jakiś zamiennik od samochodu ciężarowego i jest 2x większy niż orginał,ale wcześniej był założony taki sam i było ok. Wcześniej był zalany olejem Agrol ale poczytałem trochę i kupiłem Shell Spirax S4 TXM. Podnośnik i cała hydraulika działa normalnie.
      Czy ktośmiał podobny problem?
      Od czego można by zacząć sprawdzac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v