latajacyholender

Members
  • Ilość treści

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

1 obserwujący

O latajacyholender

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1012 wyświetleń profilu
  1. 6.Klimatyzacja. Wyciek oleju z pod koła pasowego. OLEJ To ile ma być w końcu tego oleju w układzie? I takie pytanie jest to sprężarka tłokowa czyli po stronie kola pasowego nie ma ciśnienia (olej chlapał a gaz nie uciekł) podczas wymiany uszczelnienia olej wyciekł, który się znajdował pod kołem pasowym i rozumiem ,że należy go uzupełnić przez korek tylko ile? CZYNNIK GAZ Podłącze jeszcze raz maszynę i nabije układ na 1,5kg 7.Luz na podstawie kół pasowych. Demontujesz alternator, ściągasz paski, luzujesz obudowę wentylatora, odciągasz ja w stronę silnika i wentylator wychodzi przy chłodnicy dość ciasno. Pamiętaj, że wiskoza przy przechowywaniu zawsze pionowo w pozycji jakiej jest zamontowana na ciągniku. Położenie jej na płask może spowodować jej uszkodzenie! i Podstawa kół pasowych już wychodzi bez problemu (cztery śruby przechodzą przez pokrywę rozrządu do bloku i mam wrażenie, że przecinają kanał wodny bo po odkręceniu kapał płyn chłodniczy. Śruby przed zakręceniem posmarowałem silikonem) teraz na konkretną prasę dobrze podłożyć (nierówna powierzchnia) i łożysko wymienione
  2. Odświeżę temat wytłumaczy ktoś łopatologicznie jak rozebrać ten siłownik? Zdjąłem seger i co dalej?
  3. Jak rozebrać siłownik przedniego tuza w celu wymiany uszczelnienia przy podnoszeniu do samej góry leci olej ale nie przy tłoczysku a pod segerem. Uszczelnienie siłownika tuz przedni ZUIDBERG MASSEY FERGUSON 6270, 6200, 62xx ________________________________________________________________________________________ Instrukcja: Zdejmujesz seger. Wbijasz tą część z której zdjąłeś seger w głąb cylindra na jakieś 2,5 cm. Wtedy zobaczysz że po obwodzie cylindra wewnątrz jest okrągły pierścień sprężysty. Wydłubujesz go śrubokrętem. Ciągnąc tłoczysko wyjmujesz wszystko z cylindra. Ten seger zabezpiecza tylko by przypadkiem nie wcisnęło za głęboko dławicy (tej części na której siedzi ów seger). Ciężko ściągnąć siłownik z sworzni, pomaga wbicie czegoś między ramę podnośnika a jabłko. Przed wciągnięciem tłoka, należy wyczyścić powierzchnie gdzie znajdują się segery z rdzy.
  4. Mam 6270 i u mnie nie ma tego booster na pompie a najlepiej to sprawdzić po przewodzie ciśnieniowym czy idzie od kolektora dolotowego do pompy. W kolektorze jest jedna rurka doprowadzająca paliwo do świecy żarowej i jeśli jest booster pompy wtryskowej powinien być drugi przewód. Zdjęcie kolektora i pompy bez boostera. @Rowan Podziel się informacją gdzie na Podkarpaciu w południowej Polsce masz sprawdzony zakład od pomp wtryskowych delphi? U mnie też mam podejrzenie, że ciągnik jest za słaby na swoją moc i zdarza mu sie przy pracy, że słabnie i po chwili moc wraca a przy tym zero dymu z komina. Dodatkowym problemem przy zdejmowaniu pompy jest to, że nie ma żadnych blokad ani znaków z tego co wyczytałem na forum i trzeba nanieść swoje znaki.
  5. Znalazłem niepodłączony przewód przy pompie wtryskowej, znajduje się pod rurkami przy bloku, dodaje zdjęcie. Wychodzi z tej samej wiązki co czujnik ciśnienia oleju. Izolacja jest na nim obtopiona, nie jest podłączony i niby wszystko działa. Co to może być i od czego idzie bo możliwe, że nie przewodzi. Jest dostępny jakiś schemat elektryczny do 6270? https://photos.app.goo.gl/iZrQzhdBBdP4dThf6 ________________ Dowiedziałem się, że niepodłączony przewód jest odpowiedzialny z zwiększenie dawki na zimnym silniku co ma pozwolić szybciej rozgrzać silnik.
  6. Jest to komin ciepłowni Jest to komin ciepłowni
  7. PROBLEMY MF 6270 2003r 1. Silnik. Spadki mocy. Kupione nowe: - filtry paliwowe wszystkie trzy: 2 szt 836218M91 pasuje z MF 255 WP 403X PZL Sędziszów 1szt 3780299M1 kupiłem zamiennik SN 70197-A - pompka paliwowa: 4222105M91 kupiłem z GRANIT nr z opakowania 9006 - filtry powietrza: wewnętrzny 3901478M1, zewnętrzny 3901477M1 kupiłem komplet zamiennik NEXGEN 580/12020 580/12021 Ale jeszcze nie wymienione... w odstojnikach czysto, więc podejrzewam, że jeśli jest problem to właśnie w pompce paliwowej. Musze jeszcze zaślepić wyjście z tłumika i wejście do obudowy filtra powietrza. Rura, którą maja być odsysane zabrudzenia jest zerwana. Z obserwacji pompa wtryskowa w 6270 najsłabsza wersja 6T nie posiada żadnej membrany, sterowanej podciśnieniem z kolektora ssącego. Takie bajery ma 6280 i 6290. 2. Skrzynia. Hamuje po wysprzęgleniu. Pojawił się nowy problem. Po mocnym rozgrzaniu, przy pracy z talerzówką lub jeździe z pełną prędkością po wysprzęgleniu np rewersem ciągnik hamuje skrzynią.... kiedy ostygnie wszystko działa i ciągnik się toczy po wysprzęgleniu. Po konsultacjach została mi zalecona wymiana oleju i filtrów... Mam już zakupione, dobrane przez sklep: - 80l oleju hydrauliczno przekładniowy TOTAL MULTAGRI PRO TEC 10W40 spełniający normy MF - 4 filtry hydrauliczne: 3792287M1 Donaldson P171706 Donaldson P173080 3616579m2 Duży filtr puszka Donaldson P764260 Filtr ciśnieniowy hydrauliki BEPCO 20198694 (WG katalogu znalazłem : 3618662M1, 3714453M1, 3792287M1, 3616579m2) Tylko czy jest sens wymieniać ten teraz olej bo jeśli jest uszkodzona jakaś tarczka/przekładka i będzie potrzeba rozpołowienia ciągnika, to kolejne 2k na kolejny olej i filtry. Może ktoś miał taki problem i podpowie... obecny stary olej na bagnecie jest czysty, ale opuściłem trochę i widać w nim smugi z przepracowania więc jest do wymiany. 3. Podnośnik EHR. Sam podnosi maszynę podczas pracy. Podczas pracy z pługiem lub talerzówką zdarza się, że ciągnik sam podnosi maszynę i po chwili ją opuszcza. Co powoduje, że trzeba cofnąć i poprawić odcinek w jakim maszyna została podniesiona. Kombinowałem już wszystkie ustawienia czułości na panelu EHR czy na 1 czy na 5 co jakiś czas podnosi do samej góry i po chwili opuści... Nie ma chyba możliwości całkowitego wyłączenia funkcji siłowej w podnośniku jedynie można zmieniać czułość. EHR sygnalizuje błąd: 3-2... czyli problem z lewym czujnikiem draftu, uciągu, sworzniem ... Obecny stan podnośnika nie jest rewelacyjny. Jest spory luz na osi podnośnika, po prawej stronie z pod ramienia wycieka olej, podejrzewam, że to może powodować złe odczyty z czujnika wysokości. Na dole belek na sworzniach też są luzy. Muszę to rozebrać wyczyścić sprawdzić stan tych dolnych sworzni, czy nie są wytarte, przewody nie uszkodzone. Co do regeneracji skasowania luzu na wałku trzeba wymienić: - tuleje: 3384199M1 - oring: 1006234M1, Wymiary: Średnica 55 mm, Grubość 3,4 mm - pierścień uszczelniający: 3382270M1, Wymiary: Średnica wewnętrzna (mm): 57, Grubość (mm): 2,8 Podejrzewam, że nie da się wałka wysunąć do boku bo przeszkadza kabina i trzeba zdjąć całą pokrywę podnośnika. Dochodzi kwestia czujnika wysokości i bieżni w jakim są stanie... okaże się po rozebraniu pokrywy. Wiem, że po zdejmowaniu ramion czujnika trzeba go skalibrować. Na forum znalazłem instrukcje sprawdzenia czujnika uciągu: "Na początek należy sprawdzić zasilanie czujników. W tym celu odpiąć wtyczkę czujnika i sprawdzić zasilanie od strony wiązki. Między skrajnymi pianami(1-masa, 3-zasilanie) napięcie powinno wynosić 9,5V. Jeśli tak jest podłączyć czujnik i zmierzyć napięcie na środkowym pinie. Przy nie obciążonym sworzniu napięcie powinno być równe połowie napięcia zasilania, czyli w tym przypadku ok. 4,75V. Jeśli znacząco się różni, lub zmienia swoją wartość to czujnik jest uszkodzony." Ale jeśli podłącze wtyczkę to jak mam zmierzyć napięcie na środkowym pinie? 4. WOM. Zniszczony włącznik. Jeszcze nie był sprawdzany z żadną maszyną na razie sprawdzony... włącza się i zatrzymuje. Działa na 540 i na 1000obr/min. Czasem zdarzyło się ze kilka razy mrugła kontrolka i się sam wyłączył. Po przesiadce z Ursusa uważam, że załączanie wałka jest trochę mało wygodne, poza tym jest zniszczony ten włącznik nie odskakuje po wciśnięciu tylko trzeba go pociągnąć w lewo. Żeby włączyć trzeba go mocno wciskać i przekręcić w prawo. Można go pominąć i zastosować jakiś przycisk dwu pozycyjny ON OFF? Wałek będzie używany do brony aktywnej z siewnikiem. 5. Zbiorniki paliwa. Skreszały łącznik. Zdradzi ktoś patent na zastąpienie oryginalnej gumy łączącej zbiorniki. Cena oryginalnej jest mocno abstrakcyjna, czytałem, że z osłony z przegubu ktoś założył. Wytłumaczy ktoś działanie pływaków w dwóch zbiornikach ponieważ wariuje mi wskaźnik paliwa a do pełna nie che lać bo ten łącznik zbiorników jest bez rewelacji. 6.Klimatyzacja. Wyciek oleju z pod koła pasowego. Sprężarka klimatyzacji chlapała olejem z pod kola pasowego SANDEN SD7H15. Zostało wymienione uszczelnienie czołowe (okazało się że jest kilka typów). Sprężarkę założyłem, znajomy w warsztacie samochodowym sprawdził układ na szczelność, nabił 1,7kg i 190ml oleju. Po włączaniu klimatyzacji chodziła kilka minut po czym się wyłączyła, przekręciłem termostatem i znów włączyła się na chwile i wyłączyła. I teraz pytanie dlaczego termostat wyłączył sprzęgło sprężarki bo jest zimno czy jest za dużo czynnika? Jest temat gdzie do serii 61xx było nabite 1,7kg i po spuszczeniu na 1,5kg wszystko zaczęło działać. Najlepiej zaczekać aż zrobi się ciepło i wtedy sprawdzać tylko znając życie nie będzie czasu bo będzie robota w polu... Kolejna sprawa to olej w sprężarce pod tłokami czy warsztat wymieniający uszczelnienie czołowe uzupełnił olej (Olej który się nie miesza z olejem w układzie gazowym). Według informacji w internecie jest podane 135cm3. Przed założeniem sprężarki trzeba było odkręcić korek zlać olej i wlać prawidłową ilość. Teraz nie wiem co zrobić będę dzwonił do warsztatu czy uzupełniali ten olej. 7.Luz na podstawie kół pasowych. Na wentylatorze był wyczuwalny luz po zakręceniu kołami pasowymi bez pasków, wyraźnie było słychać zużyte łożyska w podstawie wentylatora. Zdemontowałem wiskozę z wiatrakiem przez uchylenie osłony wiatraka(wiskoza musi być przed montażem przechowywana w pozycji pionowej aby nie uległa uszkodzeniu), na prawą stronę i podstawa z kołami pasowymi wychodzą też na prawo. Nowa podstawa 1200zł org!!!!? Najtańszy zamiennik 400zł samo łożysko najtaniej znalazłem 200zł. Wyprasowanie łożyska to nie łatwa sprawa trzeba konkretną prasę a łożysko to specjalne łożysko z osią KOYO W22R105C. Dodatkowo nowe paski: - 2x pasek alternatora 13x1405 orginał 200zł, zamiennik grene 130zł, a kupiłem dobrane z samochodów w sklepie motoryzacyjnym po 25zł/szt - 1x pasek sprężarki klimatyzacji 13x1165 8.Wyłącznik masy nie działa nie rozłącza prądu, Jest jakiś godny do polecenia na rynku do założenia wyłącznik masy MF6270? 9.Wyciek z siłownika przedniego tuza ZUIDBERG MF6270 Robił ktoś już ten siłownik i podpowie jak się zabrać? od dołu jest nakrętka. Oryginalne uszczelnienie na jeden siłownik na zamówienie 200zł... 10.Blok hamulców hydraulicznych przyczepy. Ciągnik podaje olej cały czas na wyjście hamulców, bez względu czy hamulec jest wciśnięty czy nie. Był odpowietrzany, po wciśnięciu hamulca nie słychać żadnego obciążenia. Da się to regenerować czy tylko szukać używkę? ______________________________________________________________________________________ RE: 2. Skrzynia. Hamuje po wysprzęgleniu. Problem rozwiązany za niskie ciśnienie w układzie sterującym niskiego ciśnienia. Co powodowało samoczynne włączanie przedniego napędu co prawdopodobnie hamowało ciągnik, dodatkowy objaw wyłączenie się wałka, problemy mogły być z wszystkimi funkcjami sterowanymi tym układem. Dodatkowo wymieniony akumulator hydrauliczny stary był zniszczony był w nim olej po popuszczeniu śruby od tyłu. Zostało wymienić olej i zrobić synchronizację rewersu. RE: 3. Podnośnik EHR. Sam podnosi maszynę podczas pracy. Odłączyłem wtyczkę od czujnika uciągu może to pomoże na wiosnę przy pracach się okaże. RE: 4. WOM. Zniszczony włącznik. Problem rozwiązany udało się poskręcać oryginalny przełącznik i już odbija. walka trwa żeby go doprowadzić do wiosny
  8. Witam, MASSEY FERGUSON 6270 2003rok Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną. Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi. Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe (ponoć pasują z starszych modeli MF). Czytałem, że są gdzieś sitka do czyszczenia: - Na zasilaniu pompy wtryskowej, - W ręcznej pompce, - Gdzieś jeszcze? Do sprawdzenia membrana w ręcznej pompce i membrana w pompie wtryskowej (tu moje pytanie czy jest możliwa ewentualnej wymiany bez demontażu pompy).
  9. Pytanie zagadka. Jak przykręcić ostatnią blachę do młocarni z Z056. Zdradzi ktoś patent?
  10. Sąsiad o to samo zapytał... tylko on faktycznie myślał, że ciągnik jest na gaz przerobiony
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj