Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Prezesszef    0

Witam 

Od niedawna jestem posiadaczem Fergusona 4270 z 1999r. Bez ekektrohydrauliki z mechanicznym rewersem.

Mam kilka pytań, mianowicie. Do czego służą przyciski pod kierownicą obok bezpiecznikow opisane jako o,m,c i strzalka?

Jakie lejecie oleje do silnika i skrzyni? (szukałem na forum ale nie znalazłem do tego modelu)

Co może być przyczyną niedziałającego obrotomierz? 

Z góry dzięki i pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    1217

To jest chyba do programowania wielkości kół itd. Aby licznik dobrze pokazywał. Ewentualnie na liczniku mth można sprawdzać ile np pola zostało uprawione. Nie ma teraz dostępu do instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    30

przy pompie hydraulicznej jest czujnik on jest odpowiedzialny za obroty czesto z nim sa problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    0
3 godziny temu, tadi77 napisał:

przy pompie hydraulicznej jest czujnik on jest odpowiedzialny za obroty czesto z nim sa problemy

Właśnie wczoraj tam zaglądałem i widziałem już coś silikonem grzebane przy czujniku, więc przyjrzę się temu od razu przy wymianie oleju 

3 godziny temu, hubertuss napisał:

To jest chyba do programowania wielkości kół itd. Aby licznik dobrze pokazywał. Ewentualnie na liczniku mth można sprawdzać ile np pola zostało uprawione. Nie ma teraz dostępu do instrukcji.

Znalazłem instrukcje obsługi i coś właśnie było o tych przyciskach ale po francusku pisane więc nic nie czaiłem. Głównie chodzi mi o zmianę z mil na kilometry na godzinę, ale inne opcje tych przycisków też bym chętnie poznał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1217

Będę miał do instrukcji dostęp za kilka dni koło tygodnie. Jak ci się nie spieszy to sprawdzę i dam znać. Jak dobrze pamiętam tam jest opisana procedura zmiany mil na km oraz procedura ustawiania wielkości obwodu koła tak by dobrze liczył prędkość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    0

Dzięki ;) pewnie aż tak mi się nie spieszy  chętnie przygarne różne instrukcje, wskazówki itp jeśli miałbyś możliwość przesłania. Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1217

Mam instrukcje w formie kartkowej i szczerze powiedziawszy nie chce mi się tego kserować, skanować czy fotografować bo to kilkaset stron. Ale ciągnik jest prosty jak cep i w tej instrukcji nie ma nic nadzwyczajnego. Są kody błędów ehr i rewersu jeśli komuś potrzebne. A reszta mechaniki jest na poziomie zetora czy ursusa. Pod prawym tylnym kołem jest odśrodkowy filtr oleju. Filtr oleju od podnośnika jest pod deklem na 3 śrubki od spodu skrzyni jak w 255. Chyba, że jest rewers i ehr to są dodatkowe filtry. Radzę też zwrócić uwagę na luz przedniej osi w miejscu gdzie się obraca. Jeśli jest luz naprawić to uchroni mechanizm różnicowy przed zniszczeniem i większymi kosztami. Ale to tez jest znane z innych mf ów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    0

Myślałem że może masz na komputerze. Z przodu właśnie będziemy zabierać się za uszczelniacz bo leci z mostu po kole także przód też się zbada. Ciagnik jest bez ehr, szukaliśmy najbardziej prostego ciągnika wiadomo fajnie mieć bajery ale nam na nasze gospodarstwo ten wystarczy, zresztą zobaczymy jak będzie się sprawował, dzięki za wskazówki. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    0

A co może być powodem dość intensywnego dymienia na biało zaraz po odpaleniu przez około minutę? Dzieje się tak tylko na całkowicie zimnym silniku w mrozie. Dzisiaj u mnie 5 stopni na plusie, sprawdzę potem czy tak samo będzie dymić jak w mrozie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    1

Możliwe że nie najlepsza już kondycja silnika czyli wtryski słabo pylą lub zawory nie domykają albo pierścionki przepuszczają.w moim 6290 jak odpalałem przy -21 to na początku parą chucha 😃

Ogólnie biały dym to skutek niedopalonego paliwa czego powodem mogą być wyżej opisane historie .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1217

Ja bym się nie czepiał. Przecież to nie jest jakaś najnowocześniejsza konstrukcja silnika. Komory spalania są zimne to i spalanie nie jest najlepsze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    1

Oczywiście że tak ... oleju nie bierze to po o się głowic , rozgrzeje się to ogień na gary 😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezesszef    0

Dzisiaj już nie było takiego dymu a stał w sumie kilka dni nie odpalany, co do pierścieni pewnie się zgadza ale trzeba po prostu sprawdzić go w polu i się wszystko okaże co jest wart 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Parich
      Czesc, do czego sa te wtyczki umnieszczone pod kabina w okolicach sprzegla? Jest taka mozliwosc, ze jest wspolna instalacja dla kilku wersji wyposazenia i te wtyczki sa u mnie nie wykorzystane?
       


       
      Jest jeszcze jedna 3 pinowa

       
      Jak podciagnac hamulec reczny?
         Do czego sluzy duza galka od ehr z symbolem sinusoidy mniej lub bardziej rozciagnietaj oraz regulacja na "myszy" ze znaczkiem pluga cos jak by glebokosc reagowania pluga na opor?
         Mam tez na slupku z prawej strony wlacznik ze znaczkiem walka wom z wezykiem pod spodem do czego jest ten wylacznik?
      Mozna jakos zaprogramowac na jakim biegu ma cofac czy jest tylko opcja, ze skrzynia sama dobiera bieg wsteczny w zaleznosci od tego jaki byl do przodu?
      Gdzie moge podlaczyc wolny splyw hydrauliki?
    • Przez Rolnik992
      Witam czy ktoś nie orientuje się gdzie mogę dostać sprężynę do podajnika sznurka w krone 125?
    • Przez damian123141
      witam. zakupilem prase w tamtym roku unia famarol 2017 rok nową . koledzy czy gdzieś sie smaruje łozyska na walcach ?  nie widzę smarowniczek na łozyskach walcowych 

    • Przez mafiadankow
      Czołem

      Jak niektórzy z Was zapewne wiedzą, nabyliśmy sieczkarnię jak w tytule. Wszystko fajnie pracuje, jednak teraz chcemy przygotować maszynę do zimowania. W pierwszej kolejności chcemy zdjąć przystawkę. Czy ktoś ma taki model, bądź podobny i wykonywał taki zabieg? Niby sworznie odbezpieczone, stopki opuszczone, przystawka w dół ale haki nie chcą puścić.

      Drugi temat odnoście automatycznego ustawiania stalnicy. Działa to u kogoś? Mógłby się podzielić obsługą?

      Trzeci temat. Jakie powinno być ciśnienie układu smarowania w silniku? Podczas pracy wykazuje ok 4 bar

      Czwarty temat. W jakiś sensowny sposób można dotrzeć do dmuchawy? Chcemy zobaczyć w jakim stanie są łopatki i dokładnie wszystko umyć.

      Piąty temat. W ogłoszeniach widać, iż ta sieczkarnia ma gniotownik, niemniej u nas takiego urządzenia nie ma, u znajomego który ma model 1900 wszystko wygląda identycznie. Czy w dmuchawie jest tarka?

      Szósty temat, ostatni Ma ktos instrukcję obsługi?

      Dzięki za poświęcony czas!

      Pozdrawiamy, mafiadankow
    • Przez Michalrolnik
      Witam
      Od pół roku jestem właścicielem case 4240. Mam kilka pytań odnośnie jego eksploatacji a mianowicie posiada on elektroniczny wyświetlacz, i zastanawia mnie ile kresek powinno być od temperatury. Standardowo jak się rozgrzeje są dwie kreski, ciężka praca 3-4, a max jest 10 kresek. Przy ilu kreskach lepiej odpuścić trochę gazu? Drugie pytanie odnośnie grzałki jaką kupić i gdzie zamontować na allegro chyba nie ma do typowo tego modelu. A wydaje mi się że przy alternatorze jest zaslepiona do niej dziura w bloku. Zbliża się zima a ciągnik będzie eksploatowany w wycinaku i do wozenia bel. 
      Pizdrawiam
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj