John125

New holland tm 135 czy deutz fahr agrotron 135

Polecane posty

John125    0

Witam! Chciałbym dowiedzieć się, który z tych ciągników jest lepszy, ponieważ przymierzam się do zakupu. Interesują mnie informacje na temat spalania, awaryjności, ceny i dostępności części itp.

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6
będą to maszyny ok 15sto letnie wiec spodziewać można się wszystkiego. Silnik jaki by jue był to zawsze najtaniej i najprościej zrobisz kapitalke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    6
zorientuje się po ile są części typu elektrozawory do sterowania skrzynia , pompy hamulcowe i inne elementy które zużywające sie bo jak przyjdzie wymieniać walki czy tryby to pewnie nie będzie różnicy. No i zastanów się do czego będziesz miał obsługę lepsza w okolicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

Wszystko też zależy do czego miałby być ciągnik wykorzystywany, ponieważ deutz jest katalogowo trochę mocniejszy ale kosztem mniejszego momentu obrotowego, w nh ma dużo bardziej wydajną pompę hydrauliczną co też pewnie jest związane ze skrzynią montowaną w nh, spalanie penie będzie bardzo podobne silniki po ponad 7l pojemności na powietrze nie pójdą tego musisz być świadom, co do części to raczej ceny będą średnio na podobnym poziomie, co do jakości wykonania obydwa ciągniki są na wysokim poziomie seria tm od nh nie licząc modeli 175 i 190 jest bardzo udana i godna polecenia, co do deutza jako operator to powiem tyle że ten moment mógłby być na trochę wyższym poziomie a tak to nie bardzo jest sie czego specjalnie czepiać bardzo doby może być do tura z tego względu że masz mocno ściętą maskę, jak masz jakieś inne pytania jeszcze to wal śmiało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

Oba ciągniki maja swoje lata i konkretne przebieg, który lepszy to już loteria jak to w używkach. Są bardzo porównywalne, wybór zależy od stanu technicznego i ewentualnych upodobań kupującego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj