Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Masz dostęp do  sterowania rozdzielaczem  z tyłu, dokładnie czy pod czas zapinania maszyny możesz jedną ręka  sterować rozdzielaczem   a drugą  zapinać łącznik hydrauliczny. 

Opublikowano

mam sterowanie tuzem na błotnikach więc z zaczepianiem nie będzie problemu. Bardziej chodzi mi o to czy te hydrauliczne w tej samej kategorii np KAT 2 są mocniejsze o tych zwykłych(zwykły mam oryginalny CBM)

Opublikowano
Chłopie - tuz to nie zewnętrzna hydraulika. Jak będziesz podczepiał to na bieganiu do kabiny i z powrotem stracisz więcej czasu niż na kręceniu śrubą. Napisz w czym Ci to pęka i ile płacisz za łącznik.
Opublikowano
Przecież jak zaczepi same cięgna dolne to podnosząc je do góry bedzie oddalał sobie wieżyczke więc podczepi bez problemu każdą maszyne. Jesli chodzi o hydrauliczny łącznik to myślę ze jak kupisz 3 kategorii to nie ma szans zeby coś sie urwało.
  • Thanks 1
Opublikowano
po co ci hydrauliczny skoro masz kat 2 ? hydrauliczny do duzych maszyn kup zwykly kat 3 za 800 1000 zl i nie ma szans zeby ci sie to urwalo . wracajac do pytania czy jest mocniejszy kategoria wyzej wiec spelnia wieksze normy ,musi byc mocniejszy .
Opublikowano
ja tam u siebie w jd6320 mam hydrauliczny 3kat od jakiegoś fendta 170KM i już dużo razy zaczepiałem różne maszyny i jakoś nigdy nie musiałem latać do kabiny w te i nazad. A jeśli chodzi o samo użytkowanie to bajka, szczególnie przy agregacie talerzowym
Opublikowano (edytowane)

Mi chodziło tylko o to, czy w tej samej kategorii hydrauliczny jest mocniejszy od zwykłego.  Kategoria głownie dotyczy rozmiaru kuli, wiem że też dotyczy wytrzymałości. Mi pęka między gwintem a oprawą kuli.

I dziękuję koledzy, że wytłumaczyliście koledze Dtaras że TUZem też się da bez problemu

Edytowane przez Forsze
Opublikowano (edytowane)

zmieniając kategorie łącznika masz grubszy bolec przy ciągniku i większe ucho w łączniku bedziesz musiał tulejki wstawiać co do wytrzymałości kategorji hydrauliczny a mechaniczny wydaje mi się że mechaniczny wytrzymalszy wdziałem często skrzywione łączniki hydrauliczne ale nie wiem z jakiego powodu może wina operatora

Edytowane przez coffey23
Opublikowano

Na moje oko to ty jakiś badziewny łącznik masz skoro ci się urywa. 

Po to przy hydraulicznych jest sznurek żeby nie było trzeba latać. Jak masz dużo siły to sobie trzymaj  go przez okno xD

Tulejkę dorobić w większej  wyższej kategorii trzeba tylko w otwór przy ciągniku a na sam hak są dostępne kule kat 3 z otworami pod mniejsze bolce. 

Do małego ciągnika według mnie większe komplikacje niż pożytek.

Opublikowano (edytowane)

Może prędzej powstaje jakieś boczne naprężenie, tzn wygina go w tym miejscu. Trudno mi to wytłumaczyć. Może opiera ci śrubę np. o nie opuszczony zaczep, albo za bardzo łącznik jest skierowany w bok , gdzie na połączeniu z ciągnikem nie ma już luzu na uchu i powstaje naprężenie. 

Edytowane przez ZYLA
Opublikowano

Azor07dziękuję za opinię, widzę w galerii, że masz przy zetorze, u mnie trochę cięższy sprzęt ciąga Deutz, np. zestaw uprawowo-siewny zasypany pszenicą waży ok. 2,3t, poszukam może taki jak masz Ty tylko żeby był mocowany przy ciągniku nie na kulę tylko na takim przegubie.

Opublikowano
Dnia 21.01.2018 o 19:20, ZYLA napisał:

Może prędzej powstaje jakieś boczne naprężenie, tzn wygina go w tym miejscu. Trudno mi to wytłumaczyć. Może opiera ci śrubę np. o nie opuszczony zaczep, albo za bardzo łącznik jest skierowany w bok , gdzie na połączeniu z ciągnikem nie ma już luzu na uchu i powstaje naprężenie. 

Dzięki za trafne spostrzeżenie. Może faktycznie jak się omija np słup lub studzienkę to zbytnio się wychyla i nadpęknie a później strzeli całkiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez panmino
      Chciałbym przenieść rozdzielacz hydrauliczny bliżej panelu z dźwignią podnośnika w MTZ 1025, ponieważ jest on za daleko i niewygodnie się go obsługuje. Jak się do tego zabrać? Ktoś z Was przerabiał taki temat? Wiem tylko, że stary należy pominąć i założyć nowy. Trzy sekcje z pływaniem, jak w oryginale.
    • Przez Bocian1520
      Witam. Mam problem z MF 399 bardzo grzeje mi sie olej hydrauliczny. Sprawdzane były juz hamulce skrzynia most i chyba wina lezy w pompie lub jakimś zaworze dławiącym .... Moze miał ktos podobny problem??? Pozdrawniam 
    • Przez GangstaRapShit
      Cześć,
      mam takie pytanie, gdzie można dostać metalowy przewód od hydrauliki do kombajnu ziemniaczanego Anna Z644. Chodzi o przewód idący do siłownika od podnoszenia lemiesza. Olej leci spod nakrętki przy siłowniku, do tego jest w nim też dziura w innym miejscu. Nie mogę znaleźć tej części w internecie. Można to gdzieś dostać czy trzeba będzie coś kombinować z dorabianiem? Z góry dzięki i pozdrawiam  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v