Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Wszystkich,

 

Z gory przepraszam wszystkich wrazliwych na pisownie, ale nie posiadam na swoim kompie polskiej klawiatury.

 

A w temacie, wlasnie rozwazam zakup gotowego zestawu wspomagania do C330 na jednej z aukcji na allegro. Mam tylko watpliwosci co do jednej sprawy. Z tego co zdazylem sie juz dowiedziec, pompa zasilajaca uklad w tych zestawach pochodzi od T25 i przy maksymalnym obciazeniu pobiera ok 5KM mocy (bede wdzieczny za korekte jezeli sie myle). Biorac pod uwage, iz ciapek dysponuje porywczymi 30KM, taki ubytek moze miec dosc duze znaczenie. Dlatego chcialem zapytac uzytkownikow, kotrzy juz prubowali instalowac wspomaganie na orbitrol o opinie jak taki zestaw sie sprawuje w praktyce, czy odczuwalny jest ubytek mocy, szczegolnie przy ciezszych pracach? Z wczesniejszych postow widze, ze dotychczasowi testerzy maja raczej dobre opinie o tym rozwiazaniu.

 

Wielkie Dzieki

Opublikowano (edytowane)

nic nie poczujesz,te 5km pompa bierze przy pełnej wydajności i max ciśnieniu, a takie chwile nie występują,podobna moc bierze pompa podnośnika C-330 i pomyśl sam czy czujesz spadek mocy jak używasz podnośnika?

Edytowane przez milanreal1
orty, literówki
Opublikowano

panowie a mam pytanie, odnośnie orbitrolu, tzn, jest w tym orbitrolu taki wpust;frez w ktrory montuje oś od kolumny kierowniczej, tylko pytanie skąd wżiąc ten frez???? :P

taki frez pasuje od wałka sprzęgłowego od malucha, dziś znajomy mechanik mi to powiedział

wygrzebałem ten post aby pomóc takim którzy będą robić wspomaganie

Opublikowano

Chłopy czy Paniusie ? Siły nie macie żeby pokręcić tą kierownicą ? B)

 

W C330 był bym za wspomaganiem jeśli by miał mieć tura a tak to nie widzę potrzeby.

Jak już ktoś wspominał. Odpowiednie Ciśnienie w przednich oponach,regularne smarowanie i jazda :D

 

P.S. Nie twierdzę że kobiety są bezsilne :)

Opublikowano

@Javorskyp nie obrażąj mnie ... Nie jesteem paniusią.. ale ja myślę i chce mieć wygodę. Szczególnie w ładowaczu. Zamontowałem wspomaganie, i widze efekt i różnice pracy bez. :) Pozdrawiam.. Jak ktoś by chciał jakieś szczegóły odnośnie wspomagania jakiegokolwiek, zapraszam na Priv (PW) lub na GG 9409663

Opublikowano

Główny myk jest tylko w odpowiednim zastosowaniu orbitrola 80 lub 100 do wielkości siłownika "pojemności" i skoku, przeważnie 220mm wystarcza. Pompa oczywiście zębata a nie łopatkowa (z wspomagań samochodów) i więcej magii chyba nie ma :-)

Opublikowano

Witajcie

Mam takie pytanko czy jest mozliwosc podłączenia wspomagania w C-330 pod pompe w skrzyni przekladniowej myslalem nad tym ze założę Trójniki na rozbielaczu i od tego poprowadze przewody do orbitrola jak myslicie bedzie to działać?

Opublikowano

Oczywiście da się założyć wspomaganie w ten sposób ale jedyny mankament tego to taki że podczas podnoszenia tylnego podnośnika lub tura nie da się skręcić kołami,przekonałem się o tym na własnej skórze

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do wszystkich forumowiczów jak założyć wspomaganie do Ursusa c-330 bez demontażu fabrycznej sprężarki. Widziałem zamontowaną w c330 sprężarkę z alternatorem od MF 255 jednak to rozwiązanie jest zbyt drogie (sprężarka od MF ok 2000zł + alternator 300zł).Chciałbym wydać na to okolo 1000 zł (oczywiście części używane z allegro, np. wspomaganie od lublina, ostrówka, raka itp. są gotowe z demontażu za około 700zł, tylko jest problem z zamontowaniem pompy, bo wszyscy zalecają montaż w miejsce sprężarki, co u mnie odpada ;/) Czy ma ktoś jakieś pomysły?? Może ktoś robił już takie przeróbki, będę wdzięczny za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Widziałem ten temat jednk tam jest albo podłączenie zamiast sprężarki, co kategorycznie odpada, albo na rozdzielaczu od pompy hydraulicznej, jednka to chciałbym ominąć poniewarz jest to system zawodny, no i przy turze pompa ma co robić a jeszcze wspomaganie... nie wiem czy wytrzyma

Edytowane przez KuReK93
Opublikowano

Witajcie,

Jaki olej mam zalać do wspomagania (orbitrol z wózka widłowego, pompa z mtz )

Mam zalany HL. coś dalej, ale jest za gesty - (mrozów jeszcze nie ma a już mi wąż wyrwało z chłodnicy) dry.gif

Jaki polecacie? Jaki bedzie dobry na zime i wogóle? Podajcie dokładną nazwe, żebym wiedział co kupić w sklepie. Pozdrawiam smile.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v