Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak ktoś kłamie przez całe życie, ojciec kłamał, dziadek mówił tylko nieprawdę, to jak można takiej osobie w cokolwiek wierzyć?

Bajki opowiadacie i tyle. Pisałem wcześniej po co Polmot kupił prawa do znaczka. Poczekajcie kilka lat i będzie cała masa tematów typu: gdzie kupić maskę, szybę itd.

Bo główne podzespoły to nic wspólnego z Ursusem nie mają ale jak ktoś kupi tego unijnego Vigusa to dopiero ślusarze zarobią:)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, extrabyk napisał:

Spuszczacie się na tym "ursusem" jak byście mieli w nim jakieś udziały :D a prawda jest taka, że Ursusa już nie ma i nie będzie bo Ursus był z Ursusa.

Jest Romet, jest nawet Junak i jest "ursus"...wszystkie te marki łączy jeden mianownik...zarobić na naiwności pamiętających i wyznających legendę tych i również innych sztucznie wskrzeszonych marek.

Zachód też ma takie historie i dobrym przykładem jest McCormick, który nie ma nic wspólnego z legendarną marką poza nazwą.

Po pierwsze, czemu Ursusa dałeś w cudzysłowiu jako tego najgorszego?

Po drugie, Ursus nie jest zarządzany i prowadzony i nastawiony przez Zarajczyka na zwyczajny zarobek. Starają się, chcą, żeby ciągniki były polskie w pełni robione w Lublinie, nawet Zarajczyk mówił, że Ursusem nie da się zarządzać zwyczajnie, jak inną firmą i trzeba podchodzić do legendy w odpowiedni sposób.

6 godzin temu, akmaly napisał:

Jak ktoś kłamie przez całe życie, ojciec kłamał, dziadek mówił tylko nieprawdę, to jak można takiej osobie w cokolwiek wierzyć?

Bajki opowiadacie i tyle. Pisałem wcześniej po co Polmot kupił prawa do znaczka. Poczekajcie kilka lat i będzie cała masa tematów typu: gdzie kupić maskę, szybę itd.

Bo główne podzespoły to nic wspólnego z Ursusem nie mają ale jak ktoś kupi tego unijnego Vigusa to dopiero ślusarze zarobią:)

Poraz enty powtarzam, że polmot kupił całą markę, a nie sam znaczek. Co do tego, że dzisiejszy ursus nie ma nic wspólnego ze starym, to normalne. Czy fendt od AGCO ma coś wspólnego z tym starym, niemieckim? Nie, został tylko znaczek. Wygląd się zmienił, właściciel też, a wraz z tym wszystko.

Skąd wiesz, że ślusarze zarobią. Nawet jeszcze go nie ma w sprzedaży w ciągnikach, a ty od razu zaczynasz.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Opublikowano
W erze globalizacji nie powinniśmy mówić o markach i produktach krajowych tylko globalnych. Są one dziełem wielu przedsiębiorstw. W przypadku ciągników (dzisiaj) markę oprócz loga tworzą design, wygląd zewnętrzny, kolorystyka, stylistyka wnętrza kabiny. Claas Arion500-600 to połączenie podzespołów marki JD(silnik) oraz transmisji Dyna6/4 od MF. Markę tworzy oprawa "graficzna" i logo. A co do Fendta i tego koncernu nie zabieraj głosu. Nowy Ursus nie zasługuje żeby stać przy takim ciągniku. Jeżeli Ursus zaprojektuje ciężką serię w estetyczny sposób porównywalny co najmniej do produktów ArgoTractors w konkurencyjnej cenie, wówczas zmienię moje nastawienie. Daje im na to czas do końca 2019roku. I to nie jest mało, bo męczą się nad tym latami. I tłumaczenie, że nie jest łatwo takie coś zrobić mnie nie przekonuje! Nie mają pieniędzy by to zrobić na czas i tyle. Się rzucili z motyką na słońce. Gdyby się nie chwalili prototypami byłoby całkowicie inaczej. Ja się pytam gdzie są obiecane modele w oparciu o ciągniki TYM? To co oni robią to jest żenujące. Żadna szanująca marka w ten sposób nie postępuje... Oni tylko szumu na robią i tyle w temacie.
Opublikowano

Jakie modele na ciągnikach TYM? Z tego, co ja wiem, to nic nie będzie Ursus z tymem robił.

Na pewno zasługuje na postawienie go koło fendta w mocach do 110 km. Trochę jest różnic, Ursus jest dużo prostszy, ale obie maszyny to ciągniki rolnicze. To tak jak ja bym powiedział, że polonez nie zasługuje, żeby stać koło audi a4. Aż źle to brzmi.

Co do hucznych zapowiedzi, to faktycznie, z tym przesadzają i powinni zapowiedzieć coś nie przed zabraniem się za to, tylko jak prace są w toku i już 3/4 planów nieoficjalnie jest zrealizowane.

Akurat z tymi 140 ha i centrum technologicznym, to jest to pewna zapowiedź, bo podpisali umowę i firma budowlana zabiera się do pracy.

@Adrian_URSUS_1999 Aha, już sobie przypomniałem. Chodzi Ci o ciągniki typu 10014 T. Akurat w jego przypadku skończyło się prototypem.

Opublikowano (edytowane)

linku do artykułu w portalu farmer nie można wstawić także musicie poszukać sami w przeglądarce artykuł "Nowości Ursusa w Kielcach", który został dodany 30.03.2017 roku.
@MARTINEZUrsus Tak? tylko 10014T? A modele C-3105 i C-3115? To przecież ciągniki na bazie TYMA. Skrzynie biegów 32x32 w tych modelach montowane, to nie była transmisja Vigus. Proszę porównaj parametry C-3115 z Tymami (mieli wprowadzić z końcem 2017 roku... jest maj 2018 i jak ja mam im w cokolwiek wierzyć) Śmiechu warte...
https://www.tym-traktor.pl/Produkty/t1054-2/


 

Prototypy.jpg

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

...z fanatyzmem jeszcze nikt nie wygrał...i nie ma różnicy czy religijnym czy ciągnikowym...budujcie dalej te ołtarze i stawiajcie na nich modele coraz to nowych prototypów "ursusa"

  • Like 3
Opublikowano

@Adrian_URSUS_1999 Ja nie napisałem, że tylko 10014T, ale że tego typu prototypy. Kolejna sprawa - faktycznie, jeżeli zapowiadają prototypy, to należy to brać z przymrużeniem oka, ale jeżeli zapowiadają, że będą produkować Vigusa u siebie, przy czym z ogłoszonych przetargów mają większość oprzyrządowania do produkcji, to można wtedy im wierzyć. Wszystko jest na stronie Ursusa w zakładce przetargi, jakby się kto pytał, skąd to wziąłem. Są tam chyba 2 przetargi w toku.

47 minut temu, extrabyk napisał:

 stawiajcie na nich modele coraz to nowych prototypów "ursusa"

Czemu dajesz zawsze Ursus w cudzysłowiu? Owszem, może nie są punktualni z zapowiedziami i to duży minus, ale wieczne nazywanie lubelskiego ursusa pseudo staje się nudne. Co nie jest w dzisiejszych czasach pseuso? Wszystkie marki takie są, a jak nie wszystkie, to co najmniej większość, bo zostało nabyte przez inne firmy. Nawet zetor jest nie taki, jak powinien, bo dużo osób mówi, że tylko Polacy go utrzymują przy życiu i dzisiaj jest, a za tydzień go może nie być.

P.S. @Adrian_URSUS_1999 Bardzo fajna stronka z ciągnikami tym.

Opublikowano

Piszę tak bo jak już pisałem nie raz Ursus był tylko z Ursusa. Może to i nudne ale jak nazwać wychwalanie tego co teraz wychodzi lub ma wyjść pod tym dla nas wszystkich legendarnym logo.... "Krakus" czy "Morliny" to też tylko logo a chinole pakują w wyroby cholera wie co aby tylko zysk wyrwać jadąc na legendzie. Pisałem już o "McCormicku" w tym samym tonie więc nie myślcie,że mam coś tylko do naszych...po prostu nie lubię ściemy i wykorzystywania ludzkiej łatwowierności oraz przywiązania do tradycji a tego typu zagrania marketingowe jak robi "Ursus" czy "McCormick" są tego najlepszym przykładem.

Opublikowano

Pewnie Ci chodzi o zagrania marketingowe typu huczne zapowiedzi. No owszem, z tym się powinni poprawić, ale z kolei jakby tak nie robili, to by było wieczne ględzenie, że Polmot nic z Ursusem nie robi i stoją w miejscu, a tak to przynajmniej z pozoru coś się dzieje.

Opublikowano
22 godziny temu, extrabyk napisał:

...z fanatyzmem jeszcze nikt nie wygrał...i nie ma różnicy czy religijnym czy ciągnikowym...budujcie dalej te ołtarze i stawiajcie na nich modele coraz to nowych prototypów "ursusa"

Przyznam, że jakiś czas temu miałem takie podejście... teraz tylko i wyłącznie jestem zainteresowany tematem "URSUSA" (masz rację trzeba pisać tę nazwę w cudzysłowie) 
A krytyczne komentarze odnośnie tej marki trzeba pisać oraz mówić głośno o ich zaniedbaniach. Inaczej nic nie poprawią, nic się nie zmieni... "Klient nasz Pan" To powinno być ich motto przewodnie. Powinni dostosować swoje produkty do potrzeb wszystkich, a na ten moment tak się nie dzieje. 

 

21 godzin temu, extrabyk napisał:

Piszę tak bo jak już pisałem nie raz Ursus był tylko z Ursusa. Może to i nudne ale jak nazwać wychwalanie tego co teraz wychodzi lub ma wyjść pod tym dla nas wszystkich legendarnym logo.... "Krakus" czy "Morliny" to też tylko logo a chinole pakują w wyroby cholera wie co aby tylko zysk wyrwać jadąc na legendzie. Pisałem już o "McCormicku" w tym samym tonie więc nie myślcie,że mam coś tylko do naszych...po prostu nie lubię ściemy i wykorzystywania ludzkiej łatwowierności oraz przywiązania do tradycji a tego typu zagrania marketingowe jak robi "Ursus" czy "McCormick" są tego najlepszym przykładem.

Jak najbardziej się zgodzę. Ale czy to takie ważne...Czy wybierzesz ciągnik niebieski czy czerwony kupisz to samo. I dla nich to nie ma znaczenia. I te marki nie mają dzisiaj nic wspólnego z tym co było gdy je założono (prócz historii i loga), ale istnieją nadal i nie mają powodu do wstydu. Nie są idealne i najlepsze, ale utrzymują wysoki poziom. (Na pewno wyższy od "URSUSA") Podzespoły mają takie jak we wszystkich składakach na świecie, ale wyróżniają się (na mój gust) pięknym wyglądem i estetycznie zaprojektowanymi kabinami. Usiądź w McCormicku X4.50, a nowym Ursusie C-385... kolosalna różnica. I tego oczekuje od polmotu. Aby takie komfortowe ciągniki jak te z Włoch zjeżdżały z linii produkcyjnych w Polsce, a jak nie u nas to niech zakładają do tych produkowanych w Fabbrico maski z napisem Ursus i też mnie to zadowoli. ;)

  • Like 1
Opublikowano

@Adrian_URSUS_1999 Panie kolego, wyczerpałeś temat. Faktycznie, powinni się technologicznie i zapowiedziowo poprawić. Twoja wypowiedź jest w takim stylu napisana, że teraz wiem, po co to jechanie po Ursusie. :)

Ps Nie będą zakładać do włoskich ciągników maski z napisem Ursus, bo nie mają do tego prawa. Polmot może jedynie produkować ciągniki marki Ursus. Komfort w Ursusie nie porównywalny z zachodnimi, bo siedziałem na Agrotechu 2018 we wszystkich prawie ciagnikach i w Ursusie jakieś te siedzenia twarde takie. Ale przynajmniej wszystko leciutko chodzi (wajchy, rewers). Siedziałem w Fotonie, to jak chciałem zamknąć drzwi, to prawie z kabiny wylecialem. xD

A, i jeszcze jedno. Wygląd w Ursusie, według mnie, jest dużo ładniejszy, niż w McCormicku.

Opublikowano
Po to właśnie moje wypowiedzi są tutaj kolego Martinez aby coś się zmieniło w produkcji. Skoro oczekuję czegoś lepszego to nie będę tego w sobie dusić. Chcę być dumny z ciągników produkowanych w Polsce, ale po pierwsze muszą być konkurencyjne technologicznie z tzw. zachodnimi markami. Pamiętaj, że ciągniki wystawiane na agrotechu są konkretnie robione pod tę wystawę. Nie można ich porównywać do tych co "Ursus" sprzedaje klientom. Jest różnica i to widoczna nie tylko w wyglądzie, ale także w wykonaniu. Są to ciągniki lepszej jakości oraz inaczej chyba wszystko jest wyregulowane. Bo ciągniki w których siedzalem u dealera pozostawiają troszkę do życzenia. Gdyby design "ursusa" (konkretnie C-385) by mi się nie widział to bym nie ustawił go na zdjęcie profilowe na Agrofoto. cieszy mnie fakt że można w tym ciągniku zastosować oponki 380/70R24 oraz 480/70R34. bardzo dobry pomysł. Tak wgl to wydaje mi się że większość (takie 90% producentów) ma idealny design.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Masz rację, rozmiar kół w c385 jest fajny. W ogóle poprawili rozmiar kół we wszystkich modelach z oferty i są teraz szersze. Co do jakości, to mam do Ciebie pytanie: czy mówisz o jakości, w sensie, że coś ciężko chodzi lub skrzypi, czy może o jakości ogólnie. Bo ja do jakości od strony solidności wykonania nic nie mam i uważam, że Ursus pod tym kątem się poprawia i to znacznie i obecnie są to ciągniki dobrej jakości (solidności). Co do jakiś niedociągnięć, to na przykład w temacie z c380 się ludzie wypowiadali, że siedzenie ma luz i stuka. Było to może z rok lub dwa lata temu.

I pod tym względem jest kiepsko z jakością, ale solidność na duży plus.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Gość 30pawel
Opublikowano

Powiedz mi ile marek ciągników ma swoje podzespoly? Skąd wiesz że ślusarze zarobia a może tylko zlomiarze? ;)

MARTINEZUrsus napisał:

Czy fendt od AGCO ma coś wspólnego z tym starym, niemieckim? Nie, został tylko znaczek. Wygląd się zmienił, właściciel też, a wraz z tym wszystko. Skąd wiesz, że ślusarze zarobią. Nawet jeszcze go nie ma w sprzedaży w ciągnikach, a ty od razu zaczynasz.

Może to wrozbita Maciej. :) Większość ciągników ma na sobie tylko znaczek i kilka "elementów" własnej produkcji a reszta to części produkowane przez inne firmy. Gdybanie że te ciagniki nie mają nic wspólnego z tamtymi z przed X lat jest bez sensu. Kazdy ciagnik to teraz składak. Ekonomia, każdy chcę wyprodukować jak najtaniej a sprzedać jak najdrożej.

akmaly napisał:

Bo główne podzespoły to nic wspólnego z Ursusem nie mają ale jak ktoś kupi tego unijnego Vigusa to dopiero ślusarze zarobią:)

Powiedz mi ile marek ciągników ma swoje podzespoly? Skąd wiesz że ślusarze zarobia a może tylko zlomiarze? ;)

Opublikowano (edytowane)

Nie chodzi o swoje podzespoły. Zresztą jest dużo marek na rynku dla których te podzespoły tworzą inne firmy. 

Tu problem może być w tym, że oni sami to chcą zrobić i jak upadną, czego im nie życzę, to będzie problem z częściami ponieważ nie opłaci się nikomu robić zamienników.

Co to za gadanie - ma tylko znaczek. Jak można taką markę jak Fendt porównywać z tym co robią w Lublinie? Zastanów się jeden z drugim, co się w Fendt-cie zmieniło po przejęciu przez  AGCO i jaka to firma ( na pewno nie krzak, tylko firma z ogromną tradycją w produkcji ciągników ).

Składak, czy nie składak - jakie ma to znaczenie? A może ma duże jeśli kontrola jakości nie istnieje? Masę firm branży elektronicznej dawno już przestała produkować pewne elementy do swoich urządzeń i zamawia z Chin, tylko te większe, uznane marki mają tak rozrośnięta kontrolę jakości, że ciężko aby jakiś bubel przeszedł - to właśnie różni takich maluchów jak polmotowski Ursus od amerykańskiego Fendta. 

Edytowane przez akmaly
Gość 30pawel
Opublikowano
A no nie ma co porównywać miliardów z kilkoma milionami. :) jaki pieniądz taka jakość. "amerykanski Fendt" rzadko słyszane określenie "niemieckiego" ciągnika :)
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, akmaly napisał:

Tu problem może być w tym, że oni sami to chcą zrobić i jak upadną, czego im nie życzę, to będzie problem z częściami ponieważ nie opłaci się nikomu robić zamienników.

Co to za gadanie - ma tylko znaczek. Jak można taką markę jak Fendt porównywać z tym co robią w Lublinie.

Nie ma możliwości, żeby upadli. Przy tych kontraktach, co oni podpisują i tych pieniądzach, co zarabiają (mowa tu o nie bagatela paruset milionach złotych). Narazie w Vigusa zainwestowali ok 12 mln, bo resztę objęła dotacja. Maszyny do produkcji to pestka (może raptem kilkadziesiąt milionów wraz z utrzymaniem tego wszystkiego i pracownikami - to akurat sprawi, że koszty będą większe, ale Ursus na tej transmisji będzie zarabiał i pokrywał te koszty).

Ja nie porównuję wielkości tych firm, tylko to, że obie marki spotkało to samo, czyli kupienie przez jakomś firmę, tyle tylko, że polmot dużo biedniejszy od AGCO. 

3 godziny temu, akmaly napisał:

na pewno nie krzak, tylko firma z ogromną tradycją w produkcji ciągników 

Tak samo Ursus ma ogromną tradycje w produkcji ciągników. Pierwsze zaczęły już powstawać przed wojną. Z tym się zgodzę, że Ursusa obecnego do Fendta obecnego nie można porównywać, ale za kilkanaście lat to Polmot będzie robił taką robotę, jak AGCO, ale pewnie w niższej cenie.

A, i jeszcze dodam, że te pareset milionów złotych to zarobek był póki co jednorazowy i mają to w portfelu.

Natomiast zarobek stały to ciągniki, autobusy, czyli tak jak kolega Paweł napisał, kilka milionów rocznie.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Gość 30pawel
Opublikowano
Z tą tradycją to trafiłeś że Ursus ją posiada. Ale żeby tylko ona mu na koniec nie została. :) Pozostaje czekać na Vigusa i te małe ciapki;) Jeżeli to im wypali to napewno na to klientów znajdą.
Opublikowano

Współczuje użytkownikom i przyszłym nabywcom tego szrotu. Podejście do klienta to dno totalne w tym czymś.

Ursus c-380

-400mth - urwane wieszaki podnośnika od zwykłego pługa 2 skibowego uni grudziądz!  Brak części od ręki

-Uszkodzone przewody hydrauliczne - gwarancja nie obowiązuje

-padnięty akumulator - gwarancja nie obowiązuje

-drzwi strach otwierać bo wyginają się na wszystkie strony i zaraz pękną.

-teraz najlepsze uszkodzona pompa hydrauliczna (ciśnienie na rozgrzanym oleju spada do 110bar) a serwis twierdzi że tak ma być. 

 

Ta 4 letnia gwarancja to zwykły kit, co do czego to i tak zostajecie sami z usterką.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v